سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

پارافریز آنلاین رایگان

انتشار 8 اردیبهشت 1398
مطالعه 11 دقیقه

حتما نام سرقت علمی و یا سرقت ادبی را شنیده اید و به خوبی میدانید که سرقت علمی در مقاله یعنی از بین بردن اعتبار یک مقاله. سرقت ادبی ممکن است خواسته یا ناخواسته انجام شود برای پیشگیری از سرقت ادبی شما محققین عزیز میبایست قبل از هر چیز مقاله را پارافریز نمایید که حال پارافریز چیست و چگونه می توانیم به صورت رایگان از درصد سرقت علمی فایل خود مطمئن شویم.

پارافریز آنلاین رایگان

پارافریز زمانی انجام می‌گیرد که شما ایده یا نظریه شخص دیگری را با کلمات خودتان بیان می‌کنید. هدف اصلی این کار نگه‌داشتن معنا و مفهوم متن اصلی بدون کپی کردن و بازگو کردن کلمه به کلمه آن است که در ادامه بیشتر به چگونگی انجام این کارخواهیم پرداخت.

پارافریز چیست؟

پارافریز یعنی اطلاعات، ایده‌ها و تفکرات دیگران را با کلمات خودتان بیان کنید. پارافریز یک ابزار مهم برای نویسندگان غیرعلمی، خبرنگاران و مقاله نویسان است که استفاده از آن در گزارش‌ها و اخبار بسیار پرکاربرد است. اگر بازنویسی به‌درستی انجام بگیرد، نویسنده از سرقت ادبی محفوظ می‌ماند و این اجازه به آن‌ها داده می‌شود تا به شکلی خلاقانه کار اصلی را بازگو کرده و در مقاله یا نوشته خودشان ترکیب کنند.

منظور از پارافریز چیست؟

اهمیت پارافریز

اهمیت پارافریز متون چیست؟

پارافریز مقاله و متون دارای اهمیت بسیار بالایی می‌باشد. چراکه اگر مشخص شود نوشته و یا مقاله شما کپی از منبعی است که از آن نامی نبرده‌اید، متهم به سرقت ادبی و کپی‌برداری خواهید شد. پارافریز متون این امکان را به شما می‌دهد تا از اظهارات فرد دیگر به شیوه‌ای خلاقانه استفاده کنید که نه‌تنها متهم به سرقت ادبی نشوید بلکه به هدف و مقصود نهایی خود نیز برسید. ازاین‌رو پارافریز مقالات جایگاه ویژه‌ای بین نویسندگان و محققان دارد.

کاربرد انجام پارافریز متون و مقالات

پارافریز مقاله و متون دارای مزایا و کاربرد زیادی برای نویسنده می‌باشد که در ادامه به برخی از این فواید اشاره‌شده است:

  • طرح‌ها و داده‌های خام را بهبود می‌دهد.

  • مطالب قدیمی مقاله و متون را بروز رسانی می‌کند.

  • سرقت ادبی متن را کاهش می‌دهد.

  • پارافریز در انواع منابع خبری و ادبی به‌کاررفته می‌شود.

  • بازنویسی اغلب در فرهنگ معاصر، زمانی استفاده می‌شود که می‌خواهیم یک نوشته، شعر یا داستان قدیمی را به زبانی ساده‌تر بیان کنیم.

کاربرد پارافریز

چگونگی از سرقت ادبی متون و مقاله خود باخبر شویم؟

فرقی نمی‌کند که نویسنده یک اثر هستید و قصد ارسال مقاله به مجلات داخلی و خارجی دارید یا می‌خواهید از صحت دست‌اول‌ بودن اطلاعات موجود در یک مقاله اطمینان حاصل کنید درهرصورت باید با نرم‌افزارهای مؤثر در حوزه پارافریز متون و مقالات آشنا باشید و بتوانید از بهترین‌ها برای شناسایی سرقت ادبی استفاده کنید. امروزه نرم‌افزارهای قدرتمندی وجود دارند که می‌توانند به محقق این اطمینان را بدهند که متن خود را ازنظر اصالت آن به‌راحتی و در عرض چند دقیقه کنترل کند و مشکلات رایج در خصوص محتوا را که به سرقت علمی احتمالی و ناخواسته مربوط می‌شود خیلی آسان و سریع تشخیص می‌دهند. این نرم‌افزارها می‌توانند به کمک پایگاه داده قوی خود که در آن مقالات و متون علمی و تخصصی مختلفی قرار دارد دست به بررسی شباهات هر مقاله و یا متون با آن‌ها بزنند و دریابند که چه میزان و سطحی از سرقت ادبی در هر مقاله و یا مطلب وجود دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین نرم‌افزارهای پارافریز متون فارسی و مقالات انگلیسی را برایتان معرفی کرده و چگونگی دریافت رایگان گزارش را برای شما عزیزان بازگو نماییم.

نرم‌افزار iThenticate

یکی از بهترین نرم‌افزارهایی که در حوزه شناسایی سرقت ادبی وجود دارد نرم‌افزار iThenticate است. این نرم‌افزار بااتصال به پایگاه‌های بسیار قدرتمند سرقت ادبی که مقالات متعدد و معتبری در آن وجود دارد و در ژورنال‌های معروف به چاپ رسیده‌اند، مقاله شمارا به‌صورت دقیق بررسی و میزان شباهت آن با سایر مقالات را در قالب یک گزارش ارائه می‌دهد. این نرم‌افزار می‌تواند در حالت آنلاین فعالیت کند و با جست‌وجو میان منابعی که در سطح اینترنت وجود دارد به‌دقت و با اطمینان به شما اعلام ‌کند که کدام بخش‌های مقاله و محتوایتان تکراری است. زمانی که متن مقاله‌ای به نرم‌افزار سپرده می‌شود فرایند مقایسه متن با متون دیگری که در پایگاه داده غنی آن وجود دارند هم آغاز می‌گردد. جست‌وجوی شباهت‌ها و مقایسه میان متن و مقالات دیگر هم در سطح پایگاه داده نرم‌افزار انجام می‌شود و هم در سطح اینترنت و پس از جستجو امکان تغییر بخش‌های مشکوک پیش می‌آید یعنی آیتنتیکیت در سطحی وسیع اقدام به مقایسه هر مقاله با مقالات دیگر می‌کند تا شباهت‌ها را شناسایی نماید و متوجه سرقت ادبی شود.

نرم افزار  iThenticate

نرم افزار Plagiarism Checker X

Plagiarism Checker X

Plagiarism Checker X یک نرم‌افزار تشخیص تشابه متن است که در حالت آفلاین درصد تشابه دو متن را می‌تواند باهم به دست آورد و محقق را در راستای کشف و رفع مشکلات مرتبط با نسخه‌برداری در مقالات خود کمک می‌کند. در حقیقت این برنامه به‌راحتی احتمال و میزان سرقت علمی ناخواسته را بررسی، کنترل و منابع اصلی و استنادات صحیح را پیدا می‌کند. همچنین با در اختیار گذاشتن ابزاری نسبتاً قدرتمند محقق را در خصوص مقایسه بین متون مختلف و ارتقای کیفیت تحقیق یاری می‌دهد. در این نرم‌افزار بررسی سرقت علمی به‌راحتی تنها با بارگذاری متن انجام می‌شود و مقایسه اسناد متنی با یکدیگر و همچنین مقایسه چندین فایل متنی به‌صورت هم‌زمان انجام می‌گیرد. سیستم بررسی مشابهت محتوای این نرم‌افزار آفلاین بوده و از ویژگی‌های مثبت آن می‌توان به امکان بررسی سرقت ادبی از محتوای منتشرشده توسط شما و امکان گزارش کردن موارد سرقت، ارسال ایمیل هشدار در صورت سرقت ادبی از محتوای منتشرشده توسط شما و ارائه افزونه گوگل کروم اشاره کرد.

سامانه سمیم نور

سامانه سمیم نور ابزاری برای یافتن مشابهت بین متون به زبان فارسی است و از ارتکاب سرقت علمی پیشگیری می‌کند. همچنین برای کاربرانی که به دنبال یافتن پیشینه مشابه با متن خود هستند نیز کاربرد دارد. مبنای پارافریز در صورت استفاده از این سرویس، بر اساس مقایسه متن اصلی و متن پارافریز شده خواهد بود و سایر مقالات و متونی که ممکن است در مجلات آنلاین موجود باشند لحاظ نخواهند شد.

سامانه سمیم نور

سامانه همانندجو

سامانه همانندجو

سامانه همانند جو سامانه‌ای جهت بررسی مقالات، پروپوزال‌ها و رساله‌های دانشجویان در مقاطع کارشناسی، ارشد و دکتری می‌باشد. با استفاده از این سامانه می‌توانید میزان مشابهت متن مقالات را بررسی نمایید.

شما کاربران عزیز می‌توانید از طریق جدول زیر که سینا ترجمه در اختیار شما قرار داده است، هزینه گزارش پارافریز خود را به‌صورت آنلاین برآورد کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

چگونگی انجام پارافریز متون و مقالات

بعدازاینکه روش‌های انجام گزارش پارافریز را آموخته‌اید. اکنون قصد داریم مراحل انجام پارافریز را برایتان شرح دهیم؛ اما نگران نباشید در ادامه یکی از مؤسساتی که در امر دریافت گزارش پارافریز و پارافریز کردن متن شما حرف اول را می‌زنند را برای شما بازگو می‌کنیم.

زمانی که می‌خواهید متنی را پارافریز کنید باید چند بار آن متن را بخوانید و به محتوای آن اشراف کامل پیدا کنید و درک درستی از متن آن داشته باشید.

برای حصول نتیجه بهتر پیشنهاد می‌شود متن اصلی را به بخش‌های کوچکی تقسیم نمایید و به پارافریز متن به‌صورت بخش و مرحله ‌به ‌مرحله بپردازید.

زمانی که چندین بار متن را مطالعه کرده‌اید و می‌خواهید آن را پارافریز کنید دیگر به متن اصلی مجدد رجوع نکنید؛ زیرا این کار باعث ایجاد تشابه بین دو متن می‌شود.

درزمانی که متن را پارافریز می‌کنید دقت کنید که کلمات و مجلات مترادفی را که انتخاب کرده و جایگزین می‌کنید با متن مربوطه هم‌خوانی لازم را داشته باشد.

فراموش نکنید که باید به منبع اصلی خود که از روی آن بازنویسی متن و یا مقاله را انجام داده‌اید اشاره لازم را داشته باشید.

بعد از آماده‌سازی متن نهایی آن را فرمت بندی کنید. برای مثال اگر مقاله‌ را پارافریز کرده‌اید باید آن را به فرمت و مجله درآورید.

بعد از اتمام بازنویسی ، متن خود را با متن اصلی تطابقت دهید تا اگر جایی از متن دارای تشابه باشد آن را به بهترین شکل تغییر دهید.

سعی کنید شباهت بین متن اصلی و بازنویسی شده توسط شما اندک باشد. در غیر این صورت متن دارای سرقت ادبی خواهد شد.

پارافریز آنلاین رایگان

اگر می‌خواهید به‌صورت رایگان برای فایل مقاله و یا متون خود گزارش پارافریز دریافت کرده و به بهترین شکل پارافریز نمایید می‌توانید از طریق مؤسسات معتبر که در این زمینه فعالیت دارند اقدام نمایید. این مؤسسات ابتدا فایل مقاله شمارا دریافت کرده و با نرم‌افزار مربوطه گزارش را دریافت می‌کنند و پس از دریافت گزارش مطابق نیاز شما درصدد کاهش پلاجیاریسم فایل شما برمی‌آیند.

پارافریز آنلاین رایگان

  پارافریز انلاین

بهترین موسسه پارافریز آنلاین رایگان

یکی از قوی‌ترین و بهترین مؤسساتی که به‌صورت آنلاین خدمات ارائه می‌کند موسسه سینا ترجمه می‌باشد در این موسسه همه خدمات پژوهشی ازجمله پذیرش و چاپ مقاله، ترجمه متون تخصصی، استخراج مقاله از پایان نامه و همچنین دریافت گزارش پارافریز و پارافریز مقالات به‌صورت آنلاین با بالاترین کیفیت ارائه می‌گردد. وجه تمایز این موسسه با سایر مؤسسات در انجام پارافریز رایگان بودن دریافت گزارش در دو مرحله قبل از پارافریز و بعد از پارافریز و کیفیت انجام کار پارافریز می‌باشد.

چه عواملی در هزینه پارافریز تأثیرگذار است؟

محاسبه هزینه پارافریز و بازنویسی مقاله بسته به مشخصات و حجم سفارش شما متغیر است. پارامترهایی مثل تعداد کلمات، کیفیت، زمان‌بندی، زبان متن و... تأثیر مستقیمی در تعیین قیمت سفارش دارند که در ادامه در مورد هرکدام توضیحات لازم داده می‌شود. به‌طورکلی عوامل مؤثر در تعیین هزینه پارافریز و بازنویسی مقاله عبارت‌اند از:

زبان متن

زبان متن

از مهم‌ترین واصلی‌ترین عوامل مؤثر در تعیین هزینه پارافریز مقالات به‌صورت آنلاین، زبان مبدأ و مقصد آن می‌باشد. چنانچه زبان مبدأ و مقصد فایل پارافریز مرسوم و رایج باشد، تعداد ویراستاران فعال در این حوزه نیز بیشتر بوده و درنتیجه هزینه پارافریز مقاله نیز کاهش می‌یابد. درصورتی‌که زبان مبدأ و یا زبان مقصد فایل پارافریز یکی از زبان‌های غیرمرسوم باشد که تعداد ویراستاران فعال در آن زبان نیز کم باشد، امکان افزایش قیمت پارافریز وجود خواهد داشت و هزینه بیشتری دریافت خواهد شد.

تعداد کلمات

تعداد کلمات

از مهم‌ترین عوامل برای تعیین قیمت پارافریز مقاله، تعداد کلمات آن می‌باشد. هر چه حجم متن و تعداد کلمات آن افزایش یابد، قیمت پارافریز نیز افزایش می‌یابد. به‌عنوان‌مثال تعداد کلمات موجود در یک صفحه فایل ورد که با فونت عادی نوشته‌شده باشد تقریباً برابر با 250 کلمه می‌باشد. پس برای محاسبه قیمت پارافریز مقالات، تعداد کلمات مقالات را در نظر می‌گیرند.

زمان

زمان

زمان پارافریز یکی دیگر از مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده قیمت پارافریز مقالات می‌باشد. درصورتی‌که مدت‌زمان کمتری برای پارافریز در اختیار ویراستار باشد، بسته به فشار کاری و سرعت عملی که ویراستار باید داشته باشد، هزینه پارافریز نیز افزایش می‌یابد. به‌طورکلی در سفارش پارافریز، زمان پارافریز مقاله به سه نوع مختلف عادی، فشرده و فشرده پلاس دسته‌بندی می‌شود که مشتری می‌تواند با انتخاب هر یک از آن‌ها، زمان دقیق تحویل پارافریز مقاله خود را تعیین کند.

نرم افزار پلاجیاریسم

نرم‌افزار

گزارش دهی پلاجیاریسم متون و مقالات در سایت‌ها و مراکز ترجمه به روش‌های مختلفی انجام می‌شود، ازجمله این روش‌ها iThenticate و Plagiarism Checker X برای متون انگلیسی و سامانه همانندجو و سمیم نور برای متون فارسی هستند. در کل اگر نیازمند مقایسه آنلاین متن هستید باید گزینه iThenticate و اگر نیازمند بازنویسی متن بدون توجه به متون علمی آنلاین هستید گزینه Plagiarism Checker X را انتخاب می‌کنید که هزینه آنلاین به‌مراتب بیشتر از آفلاین می‌باشد.

کیفیت

به‌طورکلی 6 سطح کیفی برنزی، نقره‌ای، طلایی، طلایی پلاس، پریمیوم، پریمیوم پلاس به ترتیب متناظر با درصد کاهش درصد سرقت ادبی وجود دارد؛ بنابراین با توجه به اینکه پارافریز در چه سطحی انجام می‌شود، قیمت نیز تغییر می‌یابد که در ادامه به هرکدام از سطح کیفیت اشاره‌شده است:

برنزی

نقره ای

طلایی

حداکثر درصد تشابه متن پارافریز شده: 35 درصد - بازخوانی متن: ❌

حداکثر درصد تشابه متن پارافریز شده: 25 درصد - بازخوانی متن: ❌

حداکثر درصد تشابه متن پارافریز شده: 15 درصد - بازخوانی متن: ❌

طلایی پلاس

پریمیوم

پریمیوم پلاس

حداکثر درصد تشابه متن پارافریز شده: 15 درصد - بازخوانی متن: ✅

حداکثر درصد تشابه متن پارافریز شده: 10 درصد - بازخوانی متن:

حداکثر درصد تشابه متن پارافریز شده: 10 درصد - بازخوانی متن: ✅

برآورد آنلاین هزینه پارافریز به‌صورت رایگان

با توجه به‌دقت و توجه بسیار بالا کارشناسان، این موسسه تبدیل به یکی از بهترین مؤسسات آنلاین در ارائه خدمات پارافریز شده است. شما عزیزان می‌توانید جهت دریافت گزارش پارافریز و یا پارافریز مقاله از طریق قسمت برآورد هزینه اقدام نمایید تا سفارش شما در کوتاه‌ترین زمان ثبت‌شده و مقاله و یا متون فاقد سرقت ادبی تحویل بگیرید و درصد پذیرش و چاپ مقاله را افزایش دهید.

مراحل ثبت سفارش پارافریز رایگان

معمولاً در نگارش متون و مقالات مهم هم‌پوشانی و تشابه متنی به‌صورت غیرعمدی رخ می‌دهد که منجر به ایجاد سرقت ادبی می‌شود. بازنویسی مقالات و متون اقدام مؤثری است که نویسندگان برای رفع سرقت ادبی از آن استفاده می‌کنند. برای منتشر شدن مقاله در مجلات و ژورنال‌های معتبر جهانی باید از هرگونه سرقت ادبی و متشابه بودن با مقالات دیگر به‌صورت عمدی یا سهوی جلوگیری شود که در این راستا متخصصین باتجربه سینا ترجمه آماده هستند تا مقالات شمارا به بهترین نحو ممکن پارافریز کنند. جهت ثبت سفارش طبق روش زیر اقدام نمایید

ثبت سفارش

ابتدا سفارش خود را ثبت کرده و فایل مقاله و گزارش پارافریز را ارسال می‌کنید. اگر گزارش نداشته باشید ابتدا گزارش پارافریز دریافت کرده و سپس برای پارافریز ثبت سفارش می‌نمایید.

انجام پارافریز

پس از انتخاب مناسب‌ترین متخصص مرتبط به موضوع و رشته و نرم‌افزار دریافت گزارش، فرآیند پارافریز مقاله طبق درخواست و کیفیت مشخص‌شده برای شما آغاز می‌شود.

تحویل فایل

پس از اتمام کار پارافریز بازرس مربوطه مجدداً یک گزارش به‌صورت رایگان از متن پارافریز شده دریافت کرده و به همراه فایل پارافریز شده برای مشتری ارسال می‌شود.

لوگو سینا ترجمه

خدمات پارافریز آنلاین رایگان در سینا ترجمه

گاهی نیاز داریم متون و مقالات خود را مشابه یابی کنیم. دلیل انجام این کار می‌تواند آگاهی از میزان مشابهت متن با متون جدیدی باشد که به‌مرور به بانک‌های اطلاعاتی اضافه می‌شوند. سینا ترجمه با دسترسی به پایگاه‌های معتبر و همچنین بهترین نرم‌افزارهای تشخیص سرقت علمی مانند نرم‌افزار iThenticate، سمیم نور و همچنین همانند جو می‌تواند میزان سرقت علمی متون و مقالات شمارا تشخیص دهد و به کمک متخصصین خود اقدام به رفع آن‌ها نماید. خدمات مشابه یابی در این موسسه درصورتی‌که رفع پلاجیاریسم را به موسسه بسپارید در دو نوبت قبل از پارافریز و بعد از پارافریز رایگان می‌باشد.

جهت ثبت سفارش گزارش پارافریز و پارافریز متون و یا مقاله می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید و یا با کارشناسان ما از طریق تماس، ایمیل و شبکه‌های مجازی (واتساپ، تلگرام و اینستاگرام) در ارتباط باشید.


لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
(امتیاز 0 توسط 0 نفر)
  ارسال به دوستان:



سوالات متداول

هزینه رفع پلاجیاریسم متون بر اساس تعداد کلمات متن و رشته و گزارش مشخص می‌شود. شما به سادگی می‌توانید با بارگذاری فایل مقاله و فایل گزارش خود از هزینه خدمات آگاه شوید.

سینا ترجمه در ابتدا متون شما را با نرم افزار مربوطه بررسی و سپس بازنویسی می کند. در پایان نیز گزارش نهایی و اولیه با ارائه فایل ترک چنج (Track Changes) برای مشتری ارسال می‌گردد. در این پروسه چندین ‌بار عملیات بازنویسی توسط ویراستار متخصص انجام می‌شود تا مشابهت به پایین‌ترین حد امکان برسد.

با توجه به انتخاب سطح کیفیت حداکثر شباهت متن اصلی و متن پارافریز شده از 75درصد تا 10 درصد متغیر است. و متونی که گزارش آن ها بالا 75 درصد باشد در موسسات قابل پارافریز نیست.

جهت ثبت سفارش گزارش پارافریز می‌توانید از طریق سایت ، تماس و یا ایمیل و همچنین از طریق شبکه‌های مجازی (واتساپ، اینستاگرام، تلگرام) با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

جهت ثبت سفارش پارافریز می‌توانید از طریق سایت، تماس و یا ایمیل و همچنین از طریق شبکه‌های مجازی (واتساپ، اینستاگرام، تلگرام) با کارشناسان ما در ارتباط باشید.



در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
هزینه چاپ مقاله را میفرمایید؟
سلام و عرض ادب احتراما هزینه چاپ مقاله در مجلات مختلف متفاوت می باشد درخواست را از طریق راه های ارتباطی برای ما ارسال بفرمایید تا مجلات همراه با شرایط خدمت شما تقدیم شود. با تشکر
2 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام وقت بخیر پارافریز چند روز زمان می برد. با تشکر
سلام و عرض ادب احتراما زمان و هزینه پارافریز بسته به حجم فایل و گزارش دریافتی متفاوت می باشد. با تشکر
2 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام وقت بخیر پارافریز چند روز زمان می برد. با تشکر
2 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
هزینه چاپ مقاله را میفرمایید؟
2 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام پایان نامه من 50 درصد شباهت داره می تونید به 30 درصد برسونید؟هزینه چند؟
سلام و احترام بله حتما برای کاهش درصد مشاهبت و پارافریز فایل ارزشمند شما در خدمتیم. با تشکر
2 ماه پیش
بازدیدکننده

عسگری
سلام پایان نامه من 50 درصد شباهت داره می تونید به 30 درصد برسونید؟هزینه چند؟
2 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام هزینه پارافریز پایان نامه چقدر میشه؟
سلام و عرض ادب احتراما هزینه پارافریز باتوجه به تعداد کلمات فایل و همچنین گزارش پلاجیاریسم براورد می شود. با تشکر
4 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام میخواستم پایان نامه رو پارافریز کنید درصد شباهت 59 در اومده انجام میدید
سلام و عرض ادب احتراما برای پارافریز در خدمت هستیم. با تشکر
4 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام میخواستم پایان نامه رو پارافریز کنید درصد شباهت 59 در اومده انجام میدید
5 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام هزینه پارافریز پایان نامه چقدر میشه؟
5 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام ببخشید من پایان نامه دارم که درصد گزارش همانندجو بالا شده شما کاهش انجام میدهید؟
سلام و عرض ادب احتراما بله برای کاهش درصد پلاجیاریسم مقاله در خدمت هستیم فایل را ارسال بفرمایید تا اقدام شود. با تشکر
6 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام ببخشید من پایان نامه دارم که درصد گزارش همانندجو بالا شده شما کاهش انجام میدهید؟
6 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
خیلی خوب است
سلام و عرض ادب سپاس از حسن توجه شما
11 ماه پیش
بازدیدکننده

حبیب اله شیرزای
خیلی خوب است
11 ماه پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام