سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

پارافریز مقالات فارسی

انتشار 7 اردیبهشت 1398
مطالعه 3 دقیقه

هر مقاله کتاب و نوشته ای که در مرحله آمادگی برای چاپ میباشد نیاز به یک سری بررسی ها و کنترل ها دارد تا در مرحله داوری ریجکت نشود یکی از بررسی هایی که حتما باید قبل از اقدام به سابمیت مقاله انجام دهیم بررسی درصد کپی و میزان مشابهت مطالب آن به مقالات دیگر میباشد.

پارافریز مقالات فارسی

یک فرد سالها زمان و عمر خود را صرف انجام تحقیقات ارزشمندی میکند و آنها را برای مطالعه در اختیار شما قرار میدهد اینکه بخواهیم حاصل زحمات و تلاش های یک فرد را در آثار خود استفاده کنیم یعنی دزدی سرقت ادبی یکی از سرقت هایی است که در سطح کشور بسیار گسترش یافته است و نویسندگان خواسته یا ناخواسته دچار این کار غیر اخلاقی میشوند که این کار علاوه بر اینکه نویسنده مقاله قبل را آزرده میکند باعث ایجاد دردسر برای نویسنده کنونی نیز میشود مقالاتی که در آنها سرقت ادبی رویت میشود از لحاظ علمی بسیار پایین میباشند و رتبه خوبی در داوری کسب نمیکنند.کسانی که دستی در نویسندگی دارند یا میخواهند که برای اولین بار بنویسند باید بدانند که شرط اول در خوب نوشتن ناب و جدید نوشتن آن میباشد یعنی باید تا حد امکان تمام توان و تلاش خود را به کار بگیریم که موضوع برای خواننده و داوران جدید و ناب به نظر برسد موضوعات تکراری اغلب خسته کننده میباشند و خواننده را از ادامه مطالعه آن منصرف میکنند.برای پیشگیری از همه این اتفاقات سعی کنید که مقاله را قبل از اینکه سابمیت کنید توسط کارشناسان زبده و توانمند پارافریز نمایید.پارافرایز یا باز نویسی مقالات در واقع عملی است برای رفع سرقت ادبی در مقالات علمی. و پایاننامه های دانشگاهی.برای پارافریز مقالات علمی امروزه نرم افزار ها و اپلیکیشن های بسیاری وجود دارد که میتوانید از آنها کمک بگیرید البته برخی از نرم افزار ها و سایت ها رایگان میباشندو برخی دیگر در قبال پرداخت حق اشتراک خدمات ارائه میدهند.اما مطمعن ترین و قطعی ترین راهی که میتوانید از طریق آن اقدام به چاپ کنید موسسه سینا میباشد موسسه سینا با سابقه چندین ساله ای که در زمینه ارائه خدمات دانشگاهی دارد متون تخصصی و مقالات شما را ظرف مدت کوتاهی پارفریز خواهد کرد تا بتوانید شما به راحتی اقدام به چاپ و سابمیت مقالات کنید.

چگونه به طور صحیح و درست پارافریز کنیم . توصیه هایی به جهت انجام پارافریز :

  • بازخوانی متن اصلی تا زمانی که معنای کامل متن اصلی را به درستی درک کنید. ( متن را با دقت تمام چندین و چندبار بخوانید . )
  • متن اصلی را  کنار بگذارید و پارافریز های خود را یادداشت کنید . ( آنچه را که از متن خوانده شده دانسته و درک نموده اید را به زبان خودتان بنویسید. )   
  • نوشتن چند کلمه در زیر باز نویسی تان به شما در تجسم دوباره موارد انتخابی کمک خواهد کرد، یعنی لغاتی را به عنوان جای گزین کنار بگذارید که در صورت لزوم از آنها استفاده کنید. یک کلمه کلیدی یا جمله که نشان دهنده موضوع پارافریز شما می باشد بنویسید.
  • بازگردانی خود را با نسخه اصلی چک کنید تا از بیان تمامی اطلاعات ضروری در یک فرم جدید اطمینان حاصل کنید.
  • از علامت نقل قول برای شناسایی عبارتی که دقیقا از منبع اقتباس شده است استفاده کنید.
  • منابع (از جمله صفحه مربوط به هر منبع) را بر روی بازنویسی خود ثبت کنید تا زمانیکه تصمیم به استفاده از آنها در مقاله خود را داشتید به راحتی از آنها استفاده کنید.

در صورتی که تمایل به انجام پارافریز مقالات داشتید میتوانید توسط کارشناسان و مشاورین موسسه سینا اقدام فرمایید این موسسه در راستای کمک به محققین و نویسندگان عزیز کشور خدمات ارزنده ای ارائه میکند ارائه خدمات در موسسه سینا به صورت آنلاین و بدون محدودیت در شهر و استان میباشد و هزینه انجام همه خدمات در موسسه سینا بسیار پایین و به نفع محققین عزیز میباشد ما در این موسسه گرد هم آمده این و همه توان خود را به کار خواهیم گرفت تا شما نویسندگان عزیز بتوانید بدون هیچ دغدغه ای در راستای چاپ مقاله خود گام برداریدجهت ثبت سفارش و مشاوره با مشاورین زبده موسسه سینا میتوانید از طریق راههای ارتباطی زیر اقدام فرمایید.

راه های ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت:  ⌕        تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.com

ثبت سفارش آنلاین 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام