سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

پرداخت آنلاین با پی پال paypal

انتشار 27 خرداد 1398
مطالعه 2 دقیقه

شما زمانی که بخواهید از یک سایت خارجی نرم افزار مقاله کتاب و ... خریداری کنید مجبور هستید که هزینه ها را به دلار واریز نمایید واریز هزینه های دلاری در موسسه سینا به صورت تضمینی انجام میشود.

پرداخت آنلاین با پی پال paypal

در صورتی که بخواهید از یک سایت خارجی کالایی خریداری کنید و یا از خدمات یک سایت خارجی استفاده کنید حتما مجبور هستید که هزینه آن را به صورت دلاری واریز نمایید واریز هزینه های دلاری باید از طریق یکی از درگاه های اینترنتی انجام شود که هزینه های دلاری واریز میکنند.یکی از این درگاه ها که بسیار معتبر میباشد و طرفداران بسیار زیادی نیز دارد پی پال میباشد این درگاه اینترنتی که طرفداران ویژه  و خاصی مابین تمامی درگاههای اینترنتی پرداخت ارز دارد پی پال سریع ترین و امن ترین و مطمعن ترین روشی است که میتوانید از طریق آن هزینه تمامی کالا و خدمات را به سایت مورد نظرتان واریز نمایید.

بیشتر کاربردی که پی پال دارد برای اساتید و دانشجویان محققینی میباشد که میخواهند از منابع خارجی مقاله کتاب و نرم افزار خریداری نمایند و بیشتر به استفاده از سایت های خارجی احتیاج پیدا میکنند.

نحوه انتقال ارز با پی پال

با طی مراحل زیر میتوانید هزینه ها دلاری خود را واریز نمایید.

مرحله اولابتدا، به وب سایت رسمی پی پال به آدرس www.paypal.com رفته و بر روی "log in" کلیک نموده و وارد شوید.

تصویر

مرحله دومدر این قسمت ایمیل آدرس و رمز عبور خود را تایپ کرده و وارد حساب پی پال شخصی خود شوید. در پنجره باز شده، از میان گزینه های موجود، مطابق تصویر زیر تب  "SEND & REQUEST PAYMENTS" را انتخاب نمایید.

تصویر

مرحله سومدر این قسمت مطابق تصویرنشان داده شده، "Pay for goods or services" را انتخاب نمائید.

تصویر

مرحله چهارمدر کادر مربوطه آدرس ایمیل دریافت کننده پول یا شماره تلفن همراه آن را وارد نمایید و بر روی "Continue" کلیک کنید. سپس میزان پولی را که می خواهید ارسال نمایید را مشخص فرمایید.

اگر شما از مانده حساب پی پال خود یا اکانت بانکی لینک شده به حساب پی پال این انتقال را انجام دهید هیچ کارمزدی از شما کم نمی شود. استفاده از دبیت کارت ها یا کارت های اعتباری، کارمزد 2.9 درصدی به علاوه 30 سنت در هر معامله برای شما کسر می شود. ارسال و انتقال پول به صورت بین المللی نیز متحمل هزینه های کوچکی می شود.

طریقه دریافت پول با حساب پی پال

 پس از انقال وجه مورد نظر، آن شخصی که شما پول را برایش ارسال کرده اید یک پیام متنی یا ایمیل دریافت خواهد کرد مبنی بر اینکه به ایشان یک پرداختی ارسال شده است. برای دریافت پول، آن فرد حتما باید حساب پی پال داشته باشد.

یکی از خدمات موسسه سینا پرداخت هزینه های ارزی و دلاری است و شما میتوانید برای پرداخت هزینه های دلاری از طریق کارشناسان موسسه سینا اقدام فرمایید.

همچنین برای دریافت مشاوره و پرسیدن سوالات خود رد مورد نحوه ارائه خدمات ارزسی میتوانید با کارشناسان موسسه تماس بگیرید کارشناسان موسسه آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان میباشند.

میتوایند سوالات و مشاوره های خود را از طریق آدرس ایمیل و شماره تلفن های زیر از کارشناسان موسسه بپرسید.

تلفن ثابت: ⌕

تلفن همراه: 09149724522

ایمیل: pub.sina@gmail.com

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام