سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

پذیرش چاپ و اکسپت مقالات اورژانسی

انتشار 17 شهریور 1399
مطالعه 6 دقیقه

دانشجویان و اساتید فرهیخته و مجرب چنانچه برای مصاحبه آزمون دکتری و یا موارد دیگر احتیاج به چاپ مقاله فوری داشته باشند می‌توانند از خدمات صد در صد تضمینی موسسه سینا استفاده کنند.

پذیرش چاپ و اکسپت مقالات اورژانسی

چاپ مقاله در مجلات معتبر

این روزها داشتن یک مقاله علمی چاپ شده در مجلات معتبر امتیاز خاصی محسوب می شود و همه دانشجویان برای تقویت رزومه و کسب امتیازات پژوهشی مجبور به ارائه مقاله در مجلات معتبر هستند. برای اینکه بتوانید مقاله خود را در مجلات معتبر و قابل تایید وزارت علوم به ثبت رسانید و از امتیازات آن استفاده کنید لازم است مقاله شما از لحاظ علمی اعتبار و کیفیت لازم را داشته باشد. نگارش مقالات علمی باید در چهارچوب خاصی انجام شود و مقاله استاندارد های لازم را داشته باشد که از لحاظ محتوایی قابل تایید هیئت داوری باشد بخش های یک مقاله علمی استاندارد به ترتیب زیر می باشد:

  • عنوان
  • افیلیشن
  • چکیده کلمات کلیدی
  • مقدمه
  • روش تحقیق
  • یافته های تحقیق
  • بحث و نتیجه گیری
  • فهرست منابع

ترتیب بخش های یک مقاله باید به شکل فوق باشد و هر بخش تعداد کلمات مشخصی داشته باشد که تعداد کلمات هر بخش از مقاله وابسته به نوع ژورنال باشد. در بخش نگارش نمی توانید از هیچ فرد یا موسسه ای کمک بگیرید بنابراین خودتان دست بکار شوید و به عنوان یک محقق علاقه مند مقاله خود را نگارش کنید مقاله هر چقدر سطح کیفی علمی بالاتری داشته باشد به مراتب ساده تر در بخش داوری امتیازات لازم را کسب خواهد کرد. اگر برای روند داوری عجله دارید و می خواهید سریعا مقاله پذیرش بگیرد کیفیت را رعایت فرمایید. بعد از نگارش باید سراغ قسمت های دیگری از مقاله بروید و مقاله را با کیفیت بسیار بالا آماده سابمیت کنید.

تصویر

مراحل سابمیت و آماده سازی مقاله به ترتیب زیر می باشند

برای چاپ یک مقاله در مجلات علمی پژوهشی باید ابتدا تصمیم بگیرید که می خواهید مقاله را در مجلات داخلی چاپ کنید یا خارجی بعد از اینکه تصمیم گرفتید سپس باید مراحل چاپ را آغاز نمایید. مراحل چاپ مقاله به ترتیب زیر می باشد:

  • ترجمه تخصصی(برای پذیرش مقاله به مجلات خارجی)
  • ویرایش فنی ادبی مقاله رفع هر گونه تشابه و یا سرقت ادبی موجود در مقالات
  • انتخاب ژورنال معتبر برای مقاله متناسب با زمینه نگارشی مقاله و سطح علمی مقاله
  • ویرایش و فرمت بندی مقاله و تبدیل ساختار مقاله به ساختار و فرمت تعیین شده از طرف مجله
  • سابمیت مقاله به مجله مورد نظر

انتظار برای نتیجه داوری مقاله که نتیجه داوری مقالات در این نوع مجلات سه حالت می تواند داشته باشد:

  1. مقاله پذیرفته شود.
  2. مقاله ریجکت شود.
  3. مقاله نیاز به بررسی و بازبینی داشته باشد.

نکته: مراحل چاپ مقاله در مجلات داخلی و خارجی کاملا یکسان می باشد تنها تفاوتی که دارند در این موضوع می باشد که می توانید مقالات داخلی را بدون ترجمه سابمیت کنید ولی مقالات خارجی باید ابتدا به صورت کاملا تخصصی ترجمه شوند و سپس سابمیت شوند.

چه مواردی روند داوری را تسریع می بخشند؟

نگارش کاورلتر

همان طور که از نام کاورلتر مشخص است یک نامه پوششی است. نامه ای است که به منظور پوشش صحیح و معرفی درست مقاله نوشته می شود. نویسنده ای که قصد ارسال مقالات نوشته شده و یا استخراج شده خود به مجلات معتبر داخلی و خارجی دارد، باید به همراه مقاله ارسالی خود کاورلتر نیز ارسال نماید بنابراین نویسنده کاورلتر همان نویسنده مقاله ارسالی می باشد.

هدف از نوشتن کاورلتر معرفی مختصر نویسنده مقاله و همچنین اهداف او از نوشتن مقاله است. این کاورلتر با مقاله باهم برای مجله ارسال می شود. و از آنجایی که مقالات ارسالی به مجله در ابتدا توسط سردبیر مورد مطالعه و بررسی قرار می گیرد بنابراین می توان که مخاطب نامه کاورلتر سردبیر مجله است. پس کاورلتر برای مجله مورد نظر برای ارسال مقاله و سردبیر مجله نوشته می شود.

نگارش دقیق و با کیفیت مقدمه و چکیده

با توجه به اینکه مقالات بسیاری به هر مجله ارسال می شود داوران برخی از مقالات را در چند دقیقه اول کنار می گذارند. از این رو به نویسندگان همیشه توصیه شده است در نگارش بخش های چکیده و مقدمه دقت علم بالاتری داشته باشند تا از دید داوران مقاله سریعا در بخش داوری پذیرش بگیرد و اعتبار و امتیازات لازم را کسب کند. هرچقدر مقدمه و چکیده با دقت و کیفیت بیشتری نوشته شود داوران نسبت به مطالعه آن ترغیب می شوند از این رو مقدمه و چکیده را اغلب به عنوان قلب تحقیق معرفی می کنند.

تصویر

پذیرش و اکسپت مقاله در مجلات معتبر به صورت اورژانسی در موسسه سینا

دپارتمان تخصصی موسسه سینا آماده ارائه کلیه خدمات دانشگاه با کیفیت تضمینی و به صورت کاملا فوری می باشد. این مجموعه با درک اهداف و نیازهای شما دانشجویان عزیز آماده همکاری با شما عزیزان در کلیه مراحل تقویت رزومه و پروسه چاپ مقاله می باشد. به دلیل همکاری موسسه سینا با پژوهشگران رشته های مختلف و همکاری با مجلات داخلی، خارجی ارائه خدمات اکسپت مقاله فوری از مجلات علمی پژوهشی برای تمامی رشته ها مقدور است چنانچه زمان شما محدود است و فقط محتوای مقاله را تکمیل کرده اید و هیچ یک از فرآیند چاپ مقاله را انجام نداده اید می توانید بعد از اتمام نگاش مقاله را به کارشناسان مجرب و متخصص موسسه سینا تحویل دهید تا همه فرآیند تکمیل مقاله به صورت تضمینی و فوری انجام شود. خدمات فوری موسسه شامل موارد زیر می باشد:

  • ترجمه تخصصی و فوری با کیفیت صد در صد تضمینی
  • ویراستاری مقالات از لحاظ فنی و دستور زبانی در کمترین زمان و با بهترین سطح کیفی
  • پارافریز تضمینی مقالات در کمترین زمان به صورت کاملا تضمینی
  • ارزیابی مقاله و معرفی مجلات معتبر برای مقاله به صورت کاملا تضمینی
  • سابمیت فوری مقاله و اخذ نتیجه داوری مقاله از مجله

ما در کمترین زمان ممکن به صورت فشرده تمامی اقدامات لازم برای آماده کردن و سابمیت مقاله را انجام خواهیم داد تا مقاله هر چه سریعتر به مجله مورد نظر سابمیت شود. اخذ پذیرش مقاله از مجلات معتبر داخلی و خارجی در کمتر از یک ماه انجام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه و زمان ارائه خدمات می توانید با کارشناسان موسسه سینا در ارتباط باشید.

اگر فرصت کمی تا روز مصاحبه یا دفاع دکتری دارید و احساس می کنید فرصت را برای انتشار مقاله از دست داده اید هم اکنون با کادر تخصصی موسسه سینا در تماس باشید تا با ارائه خدمات فوری و با کیفیت شما را غافلگیر کنند. این مجموعه همه تلاش خود را در راستای ارائه خدمات فوری و تضمینی جهت تقویت رزومه شما عزیزان خواهد کرد. به دلیل همکاری طولانی مدتی که با مجلات معتبر بین المللی ISI, ISC, SCOPUS, PUBMED دارد می تواند پروسه ی داوری و دریافت اکسپت مقاله را برای شما کوتاه تر کند. از این رو برای آن دسته از پژوهشگرانی که به اکسپت و چاپ مقاله در کمترین زمان نیاز دارند این نوید را می دهیم که موسسه سینا می تواند پذیرش مقاله ی شما را در عرض 2 الی 3 هفته فراهم سازد و آن را به چاپ برساند.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام