سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

پذیرش مقاله ای اس سی

انتشار 19 خرداد 1398
مطالعه 3 دقیقه

ای اس سی یکی از نشریات پرطرفدار میباشد که چاپ مقاله در این نشریات حائز اهمیت بسیار زیادی میباشد و طرفداران بسیار زیادی دارد که میتوانید برای چاپ مقاله در این مجلات از طریق موسسه سینا اقدام فرمایید.

پذیرش مقاله ای اس سی

ای اس سی ISC چیست؟

می توان گفت پایگاه استنادی علوم جهان اسلام(Islamic World Science Citation Center=ISC) سومین پایگاه محبوب در ایران در زمینه نمایه نشریات ،کنفرانس ها و… می باشد که 57 کشور در آن مشارکت داشته و روز به روز بر تعداد آن ها افزوده می شود و توسط مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری شیراز تهیه شده است.ذکر این نکته ضروری است که آی اس سی هم همانند سایر نمایه ها مثل یک استاندارد عمل می کند بنابراین یک نشریه ضمن ای اس سی بودن می تواند سایر نمایه ها مانند ISI و یا SCOPUS و یا … را دارا باشد.یکی از مزایای پایگاه اس اس سی این است که مورد تایید بسیاری از دانشگاه های ایران می باشد و شما می توانید در مجله ای که نمایه ای اس سی دارد مقاله خود را به چاپ برسانید و از مزایای آن استفاده نمایید.

نحوه پذیرش مقالات در مجلات معتبر ای اس سی به این صورت میباشد که نویسنده مقاله بعد از تکمیل اطلاعات دقیق مقاله باید مقاله را به مجله مورد نظرش سابمیت کند در مرحله سابمیت باید با سردبیر مجله رایزنی ها و بحث های لازم را انجام دهد و سپس فایل مقاله را به سردبیر تحویل دهد سردبیر نیز مقاله را به مرحله داوری مجلات ارسال میکند مهم ترین بخشی که در سابمیت یک مقاله به مجله مورد نظر مهم است بخش داوری میباشد که نویسنده باید تمام ذهن و تمرکز خود را روی مرحله داوری قرار دهد داوران مجلات سختگیری های خاصی دارند و مقاله را از جنبه های مختلف و به صورت دقیق بررسی میکنند اگر در مرحله داوری مشکلی پیش نیاید خواهید توانست که پذیرش مقاله را بگیرید سختترین بخش چاپ مقاله در هر مجله ای همین مرحله میباشد بنابر این همه دقت و توجه خود را به کار بگیرید تا بتوانید مقاله ای را آماده کنید که در مرحله داوری پذیرفته شود داوران مجلات مقاله را از لحاظ ساختار فنی زبانی محتوایی و ... بررسی خواهد کرد.

 

تصویر

مجلات ای اس سی مقالات را در رشته های مختلف پذیرش میکنند:

برای اینکه بدانید مجله ای در ISC نمایه میشود یا نه، می توانید به آدرس سایت http://mjl.isc.gov.ir/Default.aspx?lan=en مراجعه کنید.

برای پذیرش مقاله ای اس سی میتوانید از طریق راههای ارتباطی آنلاین با کارشناسان موسسه سینا ارتباط برقرار نمایید و سوالات و مشاوره های مورد نیازتان را اخذ نمایید پذیرش و چاپ مقاله در موسسه سینا به صورت کاملا تضمینی میباشد و ارائه خدمات به صورت آنلاین میباشد یعنی به این منظور که میتوانید سفارش خود را ثبت نمایید تا هر چه سریعتر سفارش شما مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد همچنین هزینه های چاپ مقاله در این موسسه نیز تا حد امکان کاهش داده شده است و نیازی نیست که نگران هزینه های چاپ مقاله باشید اما برای اطلاع از هزینه های دقیق میتوانید از طریق راههای زیر با کارشناسان در ارتباط باشید.

تلفن ثابت: ⌕

تلفن همراه: 09149724522

pub.sina@gmail.com

ثبت سفارش به صورت آنلاین

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام برای مجلات isc پذیرش مقاله دارید؟ با تشکر
سلام و عرض ادب احتراما برای پذیرش و چاپ مقاله در مجلات isc در خدمت هستیم. برای شروع کار لطفا رشته و گرایش را از طریق تلگرام،واتساپ، ایمیل و یا ایتا ارسال بفرمایید تا مجلات مرتبط همراه با شرایط تقدیم شود هر کدام مورد تایید بود جهت پذیرش و چاپ اقدام شود. با تشکر
5 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام برای مجلات isc پذیرش مقاله دارید؟ با تشکر
6 ماه پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام