سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

اخذ پذیرش مقالات ISC در کمترین زمان

انتشار 6 فروردین 1399
مطالعه 4 دقیقه

دریافت پذیرش مقاله برای چاپ در مجلات ISC در کوتاهترین زمان ممکن خصوصا برای افرادی که در آستانه دفاع پایان نامه و یا شرکت در مصاحبه دکتری هستند، بسیار حائز اهمیت است. زیرا چاپ مقاله علمی پژوهشی در مجلات ISC در مراحل مختلف تحصیلات تکمیلی برای محقق و یا دانشجو امتیاز آور بوده نکته مثبتی در رزومه تحصیلی فرد به شمار میرود.

اخذ پذیرش مقالات ISC در کمترین زمان

دریافت پذیرش مقاله برای چاپ در مجلات ISC در کوتاهترین زمان ممکن خصوصا برای افرادی که در آستانه دفاع پایان نامه و یا شرکت در مصاحبه دکتری هستند، بسیار حائز اهمیت است. زیرا چاپ مقاله علمی پژوهشی در مجلات ISC در مراحل مختلف تحصیلات تکمیلی برای محقق و یا دانشجو امتیاز آور بوده نکته مثبتی در رزومه تحصیلی فرد به شمار میرود. از این رو موسسه سینا خدماتی را در قالب چاپ مقاله در مجلات ISC در سریع ترین حالت ممکن و بصورت تضمینی ارائه میکند تا دانشجویان و پژوهشگران بتوانند در بازه زمانی تعیین شده برای آنها، نامه پذیرش خود را از این مجلات به مرجع مربوطه ارائه کرده و از  مزایای مختلف آن استفاده کنند. 

ISC مخفف کلمه Islamic Science Citation به معنای پایگاه استنادی علوم جهان اسلام می باشد که علاوه بر اطلاع رسانی، می کوشد تا بر اساس معیارهای علم سنجی معتبر مجلات علمی کشورهای اسلامی را تجزیه و تحلیل کند. ایران به عنوان نخستین پایه گذار ISC که 57 کشور در آن مشارکت دارند پس از ISI (پایگاه استنادی علمی) و اسکوپوس در هلند سومین پایگاه استنادی برای سنجش عملکرد پژوهشی کشورها محسوب می شود.

هم اکنون این پایگاه با استفاده از اطلاعات جمع آوری شده از انتشارات فارسی بویژه در زمینه مجلات علمی در تحلیل محتوا، ارزیابی مجلات و رتبه بندی موسسات علمی فعالیت دارد و پیشرفت های خوبی نیز داشته است. علاوه بر این یکی از مهمترین هدف های ISC ترویج همکاری میان دانشمندان اسلامی و مراکز علمی و ارائه ابزار و ساز و کارهای مورد نیاز می باشد. به دلیل پایه گذاری معیارهای علم سنجی بر اساس قوانین علمی، می توان گفت اعتبار علمی مقالات چاپ شده در ISC با مقالات ISI برابری می کند.

 مزایای چاپ مقاله ISC 

پس از تشکيل پايگاه استنادي جهان اسلام به مرور زمان دانشگاههای مختلف در داخل کشور چاپ مقاله در مجلات اين پايگاه را معتبر دانسته و براي دفاع از پايان نامه ارشد و دکتری و مصاحبه های پذيرش در دوره دکتری امتيازاتی را به این مقالات اختصاص دادند. در حال حاضر در صورت اخذ پذيرش و يا چاپ مقاله در یکی از نشريات اصلی ISC يک تا يک و نيم نمره برای دانشجويانی که از پايان نامه ارشد يا دکتری خود دفاع کرده و يا در مرحله دفاع هستند اختصاص داده میشود. برای مصاحبه های دوره دکتری نيز بابت چاپ هر مقاله بين 4 تا 5 امتياز به دانشجو تعلق ميگيرد. از طرف ديگر برای اعضای هيئت علمی دانشگاهها نيز چاپ يا پذيرش مقاله در یکی از نشريات اصلی ISC ازجمله ملاکهای ارتقای پايه سنواتی يا ارتقای رتبه علمی اعضای هيات علمی به شمار می رود و حتی از لحاظ مالی نيز از جانب دانشگاه مبالغی به آنها تعلق مي گيرد. از دیگر مزایای آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

- کاهش هزینه های اضافی و هزینه کمتر نسبت به چاپ مقاله در ISI

- پذیرش راحت تر مقاله برای چاپ نسبت به پایگاه ISI

- افزایش حقوق و مزایای شغلی

- اکسپت فوری مقاله ISC

مجلات ISC داخلی مجلاتی هستند که در داخل کشور نمایه شده اند و مقالات فارسی را پذیرش میکنند و مجلات ISC  خارجی  که وابسته به کشور های اسلامی هستند و مقالات را به زبانهای انگلیسی و عربی پذیرش میکنند. انتخاب موضوع مقاله ISC با توجه به اصول نگارش علمی تفاوت چندانی با مقالات دیگر ندارد. اما با توجه به مجلات نمایه شده در این بانک اطلاعاتی، باید با دانش کافی و شناخت کامل به نگارش مقاله در این حیطه پرداخت. اساتید و کارشناسان زبده موسسه سینا به سبب تجربیات ارزشمندی که در حوزه پذیرش و چاپ مقالات ISC دارند، میتوانند بهترین خدمات را در این راستا به پژوهشگران عزیز ارائه نمایند؛ از پیشنهاد موضوعات به روز و ناب برای نگارش مقاله گرفته تا فرمت بندی و ویراستاری مقالات و سابمیت آنها به مجله ISC مورد نظر که پس از این مرحله نیز رایزنی های موثری برای اکسپت تضمینی و فوری مقلات جهت چاپ در مجله انجام میدهند. خدمات موسسه سینا در زمینه پذیرش و چاپ سریع مقالات ISC برای محققان شامل موارد زیر است که شما میتوانید از هر یک از خدمات بصورت جداگانه یا مجموعه ای از آنها استفاده کنید:

بیشتر بخوانید:

هزینه چاپ مقاله isc

چاپ مقاله در مجلات ISC داخلی

چاپ مقاله Isc در رشته های علوم پایه

اکسپت فوری مقاله ISC

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام