سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

پذیرش و چاپ مقالات

انتشار 1 دی 1397
مطالعه 7 دقیقه

پذیرش و چاپ مقاله در رشته های مختلف و در تمامی مجلات معتبر در موسسه سینا انجام میشود. در این بخش روند چاپ و پذیرش در هر مقاله را برای شما ذکر خواهیم کرد

پذیرش و چاپ مقالات

برای اینکه بتوانیم اقدام به پذیرش و چاپ مقاله کنیم باید با موسسات علمی چاپ مقاله آشنا شویم و زمینه یا رشته ای که هر مجله پذیرش میکند را بشناسیم با ما همراه باشید تا با مجلات معتبر آشنا شوید و رشته های قابل پذیرش برای هر یک را بشناسید.

تمام محققین مجلات isi را با نام معتبر ترین مجلات میشناسند.مجلات این موسسه که متعلق به شرکت تامسون رویترز میباشد در تمام زمینه ها و رشته های علمی پذیرش و چاپ مقاله دارند.به علت اعتبار زیاد این مجلات باید داوری سختگیرانه ای داشته باشندپس باید مقاله isi دقیق و بارعایت اصول کافی نوشته شود.

ویژگی های مقاله isiتصویر

  • عنوان یک مقاله isi باید منحصر به فرد و جذاب باشد
  • ساختار و اصول نگارشی مجله انتخابی را رعایت نماید.
  • هیچ ابهامی در نتایج مقاله وجود نداشته باشد.
  • ترجمه انگلیسی آن نیتیو باشد و توسط مترجمین خبره انجام گرفته باشد.
  • از رفرنس های جدید ( بعد از 2015) استفاده شده باشد.
  • از لحاظ محتوایی و ادبی خوب نوشته شود.
  • بخش های مختلف یک مقاله ISI

برای سابمیپ و چاپ مقاله در مجلات isi باید ابتدا مقاله تکمیل شده را به سردبیر مجله ارسال نمایید و با وی تعاملات لازم را انجام دهید بعد از این مرحله سردبیر مقاله را به بخش داوری ارسال میکد بعد از اینکه مقاله به بخش داوری رسید شما میتوانیدنتیجه را پی گیری گنید.

مقاله isc

پایگاه استنادی isc که متعلق به کشور های اسلامی میباشد و پایگاه آن در شهر شیراز قرار دارد هم اکنون چندین کشور اسلامی با این مجله همکاری دارند. در مجله داوری بسیار آسان است و در کمترین زمان ممکن انجام میشود به همین دلیل برای کسانی که میخواهند در زمان بسیار کمی مقاله را چاپ کنند گزینه بسیار مناسبی است. لیست مجلات معتبر این پایگاه در سامانه آن قرار داده شده است، کافیست به آدرس www.isc.gov.ir/fa مراجعه کرده و لیست آنها را مشاهده نمایید. یکی از مزیت های چاپ مقاله در این مجلات این است که اگر مقاله ای دارید که به زبان فارسی می باشد، می توانید در مجلات داخلی isc به چاپ برسانید اما اگر مقاله شما به زبان انگلیسی می باشد ، می توانید ان را در مجلات خارجی isc چاپ کنید. ( برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این مجلات، با مشاورین موسسه سینا تماس حاصل نمایید).

تصویر

 

مقاله pubmed

همانطور که مطلع هستید چاپ مقاله برای دانشجویان دوره دکتری بسیار حائز اهمیت میباشد اما اینکه مقاله شما در کدام مجله چاپ شود نیز بسیار مهم است چون اعتبار علمی تمام مجلات یکسان نمیباشند و متفاوت هستند مجلات pubmed در سومین دسته از دسته بندی مجلات قرار دارند این پایاه بسیار بزرگ وظیفه انتشار مقالات مرتبط با پزشکی و پیرا پزشکی را دارد با توجه به پیچیدگی خاص مقاله PUBMED و نیاز مبرم به کارشناسان مجرب در زمینه چاپ مقاله PUBMED و دیگر مقالات تخصصی دکترا تلاش نموده ایم که بهترین و با تجربه ترین کارشناسان را گرد آوری و مجموعه ای بی نظیر از متخصصان PUBMED را در کنار هم جمع و با استفاده از تخصص و تجربه بالای آنها مبادرت به تولید ویرایش و چاپ مقاله PUBMED نماییم و تضمینی علمی و محکم برای مراجعان و مشتریان فراهم آوریم.همچنین این گروه می تواند استخراج مقاله Pubmed از پایان نامه و تدوین مقاله Pubmed را انجام دهد و کارشناسان و متخصصان ما آماده مشاوره و راهنمایی شما عزیزان در زمینه چاپ مقاله PUBMED می باشند.

تصویر

 

مقالهscopus

پایگاه اطلاعاتی دیگری که در زمینه چاپ مقاله فعالیت می کند،  پایگاه scopus می باشد که الزیویر یکی از محصولات آن است. می توان گفت  مجلات scopus هم سطح با مجلات isi می باشند. با توجه به اعتبار بالای این مجلات، امروزه طرفدارای زیادی را به سوی خود جلب کرده است. برخی از مجلات هستند که هم جز مجلات scopus  به حساب می آیند و هم جز مجلات ISI هستند.چاپ مقاله در این مجلات امتیازات پژوهشی خوبی را برای دانشجویان به همراه دارد. اگر کسی به دنبال چاپ مقاله در مجلات معتبر خارجی با امتیاز پژوهشی بالا در کمترین زمان ممکن می باشند، مجلات SCOPUS گزینه مناسبی برای آنها می باشد. 

تصویر

 
 

امتیازات پذیرش و چاپ مقاله در مجلات مختلف

نوع مقاله

حداکثر نمره برای هر مقاله

پذیرش یا چاپ مقاله در مجلات ISI

2 نمره

پذیرش یا چاپ مقاله در مجلات انگلیسی زبان داخلی یا خارجی یا ISC

1.5 نمره

 پذیرش یا چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی

1 نمره

پذیرش یا چاپ مقاله در مجلات علمی – ترویجی

1 نمره

پذیرش و چاپ مقاله در کنفرانس های ملی و بین المللی داخل و خارج

1 نمره

 پذیرش یا چاپ مقاله در مجلات علمی دانشگاهی بدون درجه

0.5 نمره

پذیرش و چاپ مقاله در کنفرانسهای داخلی

0.5 نمره

مزیت های پذیرش و چاپ مقاله برای اساتید دانشگاه

  • افزایش امتیاز پژوهشی در جذب هیات علمی
  • ارتقاء درجه از دانشیاری به استادی
  • افزایش حقوق و مزایای شغلی
  • عضویت در بنیاد ملی نخبگان
  • مطرح شدن به عنوان متخصص در موضوع خاص 
  • افزایش احتمال پذیرفتن پروژه های تحقیقاتی که درآمد بالایی دارند.

مزیت های پذیرش و چاپ مقاله برای دانشجویان

  • تقویت رزومه تحصیلی برای مصاحبه دکتری
  • اخذ بورسیه تحصیلی از دانشگاه های خارجی
  • کسب نمره کامل پایان نامه ارشد و دکتری
  • عضویت در بنیاد ملی نخبگان
  • پذیرش در هیات علمی برای فارغ التحصیلان مقطع دکتری
  • استخدام در مراکز تحقیقاتی و پژوهشی
  • استخدام در دانشگاه ها برای تدریس
  • افزایش اعتماد به نفس برای انجام کارهای تحقیقاتی بزرگ

خدمات موسسه سینا در زمینه پذیرش و چاپ مقاله 

موسسه سینا برای پذیرش و چاپ مقاله در رشته های مختلف خدمات زیادی را ارائه میکند شما میتوانید فایل ورد مقاله خود را به کارشناسان موسسه تحویل دهید تا کارشناس مربوطه در اسرع وقت مقاله شما را ویرایش کرده و به فرمت قابل پذیرش برای مجله تبدیل کند و فایل ویرایش شده را به سردبیر ارسال نماید.علاوه بر آن کارشناسان موسسه چون سابقه زیادی در این زمینه دارند میتوانند با سردبیر مجله رایزنی و تعامل کنند تا روند کاری مقاله سریع تر پیش برود شما میتوانید از مرحله پذیرش تا چاپ مقاله به صورت گام به گام با کارشناس موسسه همراه شوید و از روند کاری باخبر شوید.موسسه سینا علاوه بر خدمات در زمینه پذیرش و چاپ مقاله در زمینه استخراج مقاله با شما همراهی میکند اگر نگارش پایاننامه را به اتمام رسانده اید و به مقاله نیاز دارید تا نمره کامل کسب کنید یا در آزمون دکتری شرکت کنید با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید تا در کمترین زمان از پایاننامه شما 2 الی 3 مقاله استخراج کنند.به این نکته توجه داشته باشید که انتخاب مجله مناسب برای مقاله مقوله بسیار مهم و حساسی میاشد اگر مقاله را در مجله ای سابمیت کنید که در حوزه رشته های قابل پذیرش برای مجله نباشد مقاله رد میشود و احتمال دارد در لیست سیاه مجله قرار گیرد که در این صورت دچار مشکل خواهید شد توجه داشته باشید که انتخاب مجله مناسب بسیار حائز اهمیت میباشد.

خدمات موسسه سینا در تمامی رشته ها و حوزه ها از جمله پذیرش و چاپ مقاله در رشته های فنی مهندسی ( مثل  کامپیوتر ، مکانیک ،شیمی ، مهندسی پزشکی ،هوا فضا ، صنایع ، عمران ، برق و….) پذیرش و چاپ مقاله در رشته های علوم انسانی ( مثل اقتصاد ، مدیریت، روانشناسی، مطالعات خانواده ، مطالعات ارتباطی وفناوری اطلاعات ، مدیریت هتلداری، حقوق، کتابداری ، مددکاری اجتماعی ، فلسفه ،حسابداری، علوم حدیث ، علوم سیاسی ، علوم تربیتی ، علوم اقتصادی و…) پذیرش و چاپ مقاله در رشته های علوم پایه ( مثل زمین شناسی، شیمی، ریاضی، زیست شناسی، ژنتیک، بیوشیمی، علوم کامپیوتر و...) پذیرش و چاپ مقاله در رشته های بالینی ( مثل پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری و مامایی و ...) و پذیرش و چاپ مقاله در تمامی رشته های کشاورزی و دامپزشکی و هنر انجام می پذیرد.
به منظور کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چاپ مقاله و مراحل مختلف آن می توانید با کارشناسان ما از طریق راه های ارتباطی مختلف در تماس باشید.
برای ثبت سفارش خود در خصوص پذیرش و چاپ مقاله در مجلات معتبر می توانید از طریق سایت موسسه سینا بخش ثبت سفارش اقدام نمایید و یا درخواست خود را به ایمیل موسسه به نشانی pub.sina@gmail.com ارسال فرمایید. کارشناسان ما بصورت تمام وقت پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام