سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

پذیرش و چاپ مقاله JCR

انتشار 14 اسفند 1397
مطالعه 3 دقیقه

JCR یکی از معتبرترین پایگاه های علم سنجی می باشد که ابزاری برای مقایسه مجلات از آن استفاده می شود.

پذیرش و چاپ مقاله JCR

یکی از راههای موفقیت در دوره های تحصیلی و شغلی تقویت رزومه میباشد.برای تقویت رزومه و نشان دادن سواد تحصیلی و میزان بهره ای که از دروس دوره تحصیلی خود برده ایم باید مقاله بنویسیم و بعد از اینکه نگارش مقاله به اتمام رسید باید در پی یافتن یک ژورنال معتبر برای چاپ مقاله باشیم یکی از معتبر ترین ژورنالهایی که برای همه آشنا نیز میباشد ژورنالهای jcr میباشد.برای هر مقاله باید بر اساس رتبه و اعتبار علمی مقاله مجله مناسب را انتخاب کنیم که با زمینه موضوعی مقاله نیز مرتبط باشد.

JCR ، گزارش استنادی مجلات علمی که به صورت سالانه توسط موسسه علمی تامسون رویترز در دو نسخه ی علوم و علوم اجتماعی ، منتشر میشود. گزارش استنادی نسخه ی علوم شامل بیش از 8000 نشریه در حوزه ی علم و تکنولوژی و نسخه ی علوم اجتماعی شامل بیش از 3000 نشریه در حوزه علوم اجتماعی است. JCR معمولا مقالات پژوهشی و مروری را شامل می شود. گزارش استنادی در این مجلات ، بر اساس چند شاخص مهم بررسی میشود. شاخص هایی مانند ، شاخص ایمپکت فکتور ، شاخص اضطرار و شاخص نیمه عمر از اصلی ترین آنها به حساب می آیند.در بین این موارد ، شاخص ایمپکت فکتور مهمترین شاخص مطرح شده در زمینه سنجش علمی است.

چاپ مقاله jcr در موسسه سینا داوطلبان و فرهیختگان عزیز در صورتی که مقاله خود را برای چاپ در مجلات jcr آماده کنند میتوانند از طریق موسسه سینا اقدام به چاپ و پذیرش مقاله کنند موسسه سینا از جمله موسسات معتبر در زمینه کلیه خدمات دانشگاهی میباشد کلیه خدمات در این موسسه به صورت صد در صد تضمینی انجام میشود و همچنین هزینه چاپ مقاله در مجلات jcr در این موسسه بسیار پایین میباشد.

شما ابتدا مقاله خود را که نگارش آن به اتمام رسیده است را به کارشناس موسسه تحویل خواهید داد و کارشناس مقاله را به بخش ترجمه ارسال خواهد کرد مقاله ابتدا باید به صورت کاملا تخصصی ترجمه شود و سپس به بخش کنترل کیفی موسسه ارسال شود تا یک بررسی کلی انجام شود که ایرادی پیش نیاید و بعد از بررسی مقاله باید ویرایش شود چون هر مجله ساختار و قالب منحصر به فردی دارد که اگر قالب و ساختار مقاله منطبق با ساختار مجله نباشد حتما ریجکت خواهد شد پس ویرایش مقاله نیز بخش اساسی در پذیرش و چاپ مقالات میباشد بعد از اینکه ویرایش نیز انجام شد باید مقاله را به کارشناس موسسه تحویل دهند تا مقاله را به مجله مورد نظر سابمیت کند و به بخش داوری مجله ارسال نماید.

امتیاز چاپ مقالات JCR در محاسبه دکتری و ارتقای علمی اساتید

برای مقالات JCR ، بالاترین امتیاز پژوهشی را در مصاحبه دکتری در نظر گرفته اند. بدین صورت که اگر بتوانید پذیرش مقاله ی مرتبط با رشته تخصصی خود را در این مجلات کسب کنید ، می توانید 7 امتیاز کامل پژوهشی را از آن خود کنید که بیشترین امتیاز در بین تمام فعالیت های پژوهشی محسوب می شود. همچنین اساتید هیئت علمی که قصد ارتقای علمی از استاد یاری به دانش یاری دارند ، می توانند با ارائه مقالات JCR با ایمپکت بالای 2 یا H-Index بالای 5 به آن دست یابند.

کارشناسان و مشاورین موسسه سینا جهت همکاری با شما فرهیختگان عزیز و کمک به چاپ مقالات شما به منظور بهره گیری از امتیاز های پژوهشی همیشه با شما در ارتباط خواهند بود و میتوانید مشاوره ها و سوالات مورد نیاز خود را از آنان بپرسید.

شما برای ثبت سفارش چاپ مقالات jcr میتوانید سفارش خود را در این موسسه هم از طریق وب سایت موسسه و به صورت آنلاین و هم از طریق آدرس ایمیل و شماره تماس های زیر میتوانید سفارش خود را در این موسسه ثبت نمایید.

تلفن ثابت: ⌕

تلفن همراه: 09149724522

ایمیل: pub.sina@gmail.com

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام