سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

پذیرش و چاپ مقاله isc

انتشار 24 اسفند 1398
مطالعه 4 دقیقه

چاپ مقاله در ژورنالهای تخصصی معتبر جزو مواردیست که امروزه در بین دانشجویان و پژوهشگران به دلایل مختلف طرفداران فراوانی دارد. مقالات چاپ شده در این مجلات تخصصی توسط پایگاههای معتبر دنیا که حتما برای شما نام آشناست نمایه شده و مورد استناد قرار میگیرند.

پذیرش و چاپ مقاله isc

چاپ مقاله در ژورنالهای تخصصی معتبر جزو مواردیست که امروزه در بین دانشجویان و پژوهشگران به دلایل مختلف طرفداران فراوانی دارد. مقالات چاپ شده در این مجلات تخصصی توسط پایگاههای معتبر دنیا که حتما برای شما نام آشناست نمایه شده و مورد استناد قرار میگیرند. یکی از این پایگاهها، isc یا همان پایگاه استنادی علوم جهان اسلام است که به عنوان یک پایگاه اطلاع رسانی علمی، با هدف رتبه‌بندی دانشگاه‌های ایران و جهان اسلام و مجلات علمی کشورهای اسلامی بر اساس معیارهای علم سنجی به پیشنهاد ایران پایه ریزی و تشکیل شده است و مرکز اصلی آن در ایران و شهر شیراز می‌باشد. در بین موسسات نمایه کننده مجلات معتبر در دنیا، پایگاه isc در رتبه سوم قرار داشته و مجلات این پایگاه نیز به نوبه خود اعتبار بسیار بالایی دارند و تقریبا در تمامی حوزه های علمی مقاله پذیرش می‌کنند. isc سومین پایگاه محبوب در ایران در زمینه نمایه نشریات ،کنفرانس ها و… می باشد که 57 کشور در آن مشارکت داشته و روز به روز بر تعداد آن ها افزوده می شود. یکی از مزایای پایگاه ISC این است که مورد تایید بسیاری از دانشگاه های ایران می باشد و شما می توانید در مجله ای که نمایه ISC دارد مقاله خود را به چاپ برسانید و از مزایای آن استفاده کنید. مجلات ISC دو نوع هستند:

مجلات ISC داخلی

مجلات ISC خارجی

مجلات ISC داخلی همان مجلات علمی پژوهشی داخلی هستند.

مجلات ISC خارجی همان مجلات مورد تائید جهان اسلام می باشند.

هردونوع مجلات داخلی و خارجی در پایگاه داده ISC با آدرس http://mjl.isc.gov.ir/ نمایه می شوند. مجلات داخلی در بخش فارسی و مجلات خارجی در بخش لاتین سامانه موجود هستند.

پذیرش مقاله در مجلات isc داخلی به زبان فارسی صورت میگیرد. این مقالات اگرچه در خارج از کشور اعتباری ندارند و تنها در داخل کشور می‌توان از مزایای آنها استفاده کرد، اما در ایران اعتباری برابر با مجلات isi داشته و در مجامع علمی و مراکز دانشگاهی داخل کشور مقبول هستند. این پایگاه همانند سایر پایگاههای استنادی نمایه کننده مجلات، معیارها و استانداردهای علمی خاصی برای خود تعریف کرده است که طبق آن ها مقالات علمی چاپ شده در مجلات کشورهای اسلامی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و بر اساس این معیارهای علمی، مجلات نمایه می‌شوند.  اکسپت مقاله در ژورنالهای داخلی isc تضمینی نبوده و تنها ضامن پذیرش مقاله در این مجلات بار علمی بالا و محتوای کاربردی و به روز آن در حوزه موضوعی خود است.

مزایای چاپ مقاله ISC 

افزایش اعتبار علمی

پذیرش راحت تر مقاله نسبت به مجلات ISI

کسب امتیاز مصاحبه دکتری

کسب نمره کامل پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد

کاهش هزینه های اضافی و هزینه کمتر نسبت به چاپ مقاله در ISI

عدم نیاز به ترجمه تخصصی مقاله در صورت انتخاب مجلات ISC داخلی

ترفیع رتبه شغلی

عضویت در بنیاد ملی نخبگان

مراحل چاپ مقاله isc در موسسه سینا

در ابتدا ذکر این نکته ضروریست که پذیرش مقاله در ژورنالهای isc داخلی تضمینی نبوده و این مجلات شرایط پذیرش دشواری دارند. برای اکسپت مقاله در این مجلات بایستی  مراحل زیر را طی کنید.

در گام اول باید در مورد انتخاب مجله بررسیهای لازم را انجام دهید. برای اینکار لازم است جنبه های مختلفی از جمله اسکوپ مجله، پذیرش مقاله به زبان فارسی یا انگلیسی و اعتبار مجله را مد نظر داشته باشید. یکی از خدمات موسسه سینا در این زمینه، بررسی به روز لیست مجلات معتبر ISC و معرفی مجله متناسب با مقالات علمی شماست که پس از مطاله و بررسی مقاله ارسالی شما انجام میگیرد. انتخاب نهایی مجله به تصمیم و سلیقه خود شما خواهد بود.

در صورتی که مجله انتخابی شما جزو مجلات خارجی ISC باشد، طبعا نیاز به ترجمه تخصصی مقاله خود از فارسی به انگلیسی خواهید داشت. در این مرحله مترجمین حرفه ای موسسه ترجمه مقاله شما را بصورت کاملا تخصصی (ترجمه نیتیو)، با گارانتی 72 ساعته و با بالاترین کیفیت انجام خواهند داد.

ویرایش تخصصی مقاله شما توسط کارشناسان بخش ویراستاری موسسه انجام شده و  فرمت مقاله در قالب تعیین شده از سوی مجله انتخابی تنظیم میگردد. 

سابمیت مقاله به ژورنال انتخاب شده توسط موسسه انجام میشود تا مقاله وارد پروسه داوری گردد. در این مرحله نیز پیگیریهای لازم برای دریافت نظرات کارشناسان و نیز ارائه مشاوره های لازم در خصوص رفع ایرادات احتمالی که ممکن است از سوی داوران به مقاله وارد شود، انجام میگیرد.  

مرحله پایانی، اکسپت قطعی مقاله توسط مجله و اعلام زمان چاپ آن به نویسنده مقاله است.

در نظر داشته باشید که از امتیاز مجلات داخلی isc نمیتوانید برای مهاجرت یا اپلای در دانشگاههای خارجی استفاده کنید زیرا این مقالات به زبان فارسی نگارش شده و در خارج از کشور معتبر نیستند. 

برای چاپ مقاله isc خود کافیست سفارش خود را بصورت آنلاین در سایت موسسه سینا ثبت کنید تا کارشناسان ما وارد عمل شده و علاوه بر ارائه مشاوره و راهنمایی، مراحل مربوط به ترجمه، ویرایش و سابمیت را روی مقاله شما پیاده کنند تا بتوانیم در اسرع وقت برای مقاله شما اکسپت بگیریم. کارشناسان موسسه سینا از زمان ثبت سفارش تا چاپ مقاله با شما در ارتباط خواهد بود و شما میتوانید از مراحل پیشرفت مقاله خود مطلع شوید.  

بیشتر بخوانید:

اکسپت مقاله ISC تخصصی

اکسپت سریع مقاله ISC در کمترین زمان

هزینه چاپ مقاله isc

مجلات isc چیست؟

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام