سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

پذیرش و چاپ مقاله در کدام موسسه سریعتر انجام میشود؟

انتشار 11 اسفند 1398
مطالعه 10 دقیقه

مقالات ارزشمندی بسیاری وجود دارند که به دلیل عدم آشنایی کامل نویسندگان آنها، در ژورنال هایی با کیفیت پایین چاپ شده اند و یا جهت چاپ آن در ژورنال مناسب زمان بسیار زیادی صرف شده است.

پذیرش و چاپ مقاله در کدام موسسه سریعتر انجام میشود؟

طیف دانش در رشته ها، گرایش ها و موضوعات علمی بسیار گسترده بوده و دیگر مرزبندی گذشته در ارتباط با علوم، کارکرد و معنی خود را از دست داده اند. یکی از مهمترین ابزارهای گسترش دانش در زمینه علوم مختلف نشریات علمی یا ژورنال ها هستند. امروزه با توجه به تعداد این ژورنال ها، انتخاب یک ژورنال مناسب برای چاپ تضمینی مقالات با وجود بیش از بیست هزار عنوان ژورنال معتبر و بیش از ده ها عنوان ژورنال در هر موضوع تخصصی کار چندان آسانی نیست. مقالات ارزشمندی بسیاری وجود دارند که به دلیل عدم آشنایی کامل نویسندگان آنها، در ژورنال هایی با کیفیت پایین چاپ شده اند و یا جهت چاپ آن در ژورنال مناسب زمان بسیار زیادی صرف شده است. از این رو در سراسر دنیا شرکت ها و موسساتی آغاز به فعالیت کرده اند تا با بهره گیری از گروه متخصصین و نرم افزارهای مرتبط، کمک حال نویسندگان در انتخاب مجله مناسب و ارسال مقالات به آنها باشند. از طرفی، پس از انتخاب مجله مناسب، رعایت اصول و ضوابط ساختاری و محتوایی آن مجله، تسریع فرآیند داوری، پاسخ مناسب به نظرات داورها و کاهش زمان چاپ از دیگر مشکلاتی است که محققین و به ویژه دانشجویان و داوطلبان شرکت در مصاحبه دکتری یا دریافت بورس تحصیلی به دلیل محدودیت های زمانی شان با آنها مواجه اند. چرا که ملاک ارزشیابی تحقیقات دانشجویان در مصاحبه های علمی و اپلای در دانشگاه های خارج از کشور و اساتید، تعداد مقالات چاپ شده آنها در مجلات معتبر است.

پذیرش و چاپ مقاله

نویسندگان مقالات پس از این که موفق شدند مقاله خود را طبق اصول و استانداردهای نگارش مقاله تهیه کنند، سعی خواهند کرد مقاله خود را به یکی از مجلات معتبر ارسال کرده و در خواست چاپ نمایند. که برای این منظور مقاله برای ویراستار و یا ویراستاران یک مجله ارسال می شود، در صورتی که نوشته مورد قبول ویراستاران قرار بگیرد مقاله پذیرش شده است. به فرآیند پذیرفته شدن مقاله توسط ویراستاران مجله، اکسپت مقاله گویند. اکسپت مقاله در اغلب موارد پس از ارسال برخی اصلاحات و اعمال آنها توسط نویسنده انجام می‌گیرد ولی در موارد نادری ممکن است در ارسال نسخه اولیه، اکسپت مقاله توسط ویراستاران انجام گیرد.

مزایای پذیرش و چاپ مقاله

پذیرش و چاپ مقاله در مجلات دارای مزایای متفاوتی می تواند باشد که از جمله مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کسب امتیاز در مصاحبه دکتری و پذیرش راحت تر برای مقطع دکتری

کسب مجوز دفاع از رساله و دریافت مدرک برای دانشجویان مقطع دکتری

در معرض دید قرار دادن نتایج تحقیقات علمی در سراسر جهان

کسب دو نمره پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد

افزایش حقوق و مزایای برای پژوهشگران شاغل

امتیاز بالا برای استخدام در شغل‌های دولتی

ارتقا درجه علمی برای اساتید

مزایای چاپ مقاله

نکات کلیدی در پذیرش و چاپ مقاله

همانطور که می دانید در نوشتن مقالات بایستی به نکات کلیدی توجه نمایید و تا حد امکان از تجربیات افراد متخصص استفاده مینماییم. در ادامه به سه مورد مهم که نقش اساسی در پذیرش و چاپ مقاله شما در مجلات معتبر در سریع ترین زمان دارد، اشاره می کنیم.

محتوای با بار علمی بالا

اولین نکته در نوشتن یک مقاله، توجه به محتوای آن است. هر مقاله ای توانایی و قابلیت چاپ در مجلات ISI را ندارد. باید موضوع انتخابی آن بروز باشد ، تحقیقات جامع صورت گیرد و ایراد ادبی و فنی نداشته باشد. اگر محتوای مقاله خوب باشد، تا 70 درصد از سوی مجلات پذیرفته خواهد شد.

انتخاب مجله مناسب

هر مجله برای خود حوزه ی مشخصی دارد و مقالاتی را پذیرش چاپ می کند که در حیطه ی تخصصی خود باشد. پس لازم است قبل از ارسال مقاله به مجله، بخش اسکوپ آن را مطالعه نمایید تا با انتخاب مجله اشتباه ، زمان ، وقت و هزینه ی خود را هدر ندهید.

متناسب بودن سطح کیفی مجله با مقاله

برای مثال می توان گفت مجلات دارای ایمپکت از سایر مجلات ISI دارای اعتبار بالاتری هستند. داوری سخت تری دارند و عبور از فیلترینگ ادیتور ها نیاز به مقاله ی قوی دارد. بنابراین چاپ مقاله در این مجلات تضمینی نمی باشد. به این نکته توجه نمایید که مقاله خود را در مجلاتی به چاپ برسانید که در حد و اندازه مقاله شما باشد. هرگز بلندپروازی نکنید. زیرا هم باعث هدر رفتن وقت تان شده و هم باعث دلسردی شما بعد از ریجکت مقاله می شود.

با توجه به نکات ذکر شده، توجه به تمامی نکات کلیدی برای پذیرش مقاله ضروری به نظر می رسد. انجام تمامی موارد در کنار یکدیگر می تواند نتایج خوبی در پی داشته باشد. اگر مقاله شما محتوای خوبی داشته باشد اما در مجله معتبری به چاپ نرسد، تمام ارزش و اعتبار خود را از دست خواهد داد. یا عدم توجه به سطح کیفی مقاله و سطع علمی مجله، باعث ریجکت شدن مقاله و هدر رفتن وقت تان می شود. بنابراین بایستی با حوصله و دقت کافی، تمامی نکات را در نظر بگبربد تا بتوانید پذیرش مقاله خود را از مجلات معتبر دریافت نمایید.

چاپ مقاله در موسسات

ضرورت پذیرش و چاپ مقاله در موسسات

اگر شما جزء افرادی هستید که باید در سریع ترین زمان مقاله ای را به چاپ برسانید و خود تبحر کافی در این زمینه ندارید بهتر است از موسساتی که در این زمینه فعالیت دارند استفاده نمایید زیرا این موسسات به دلیل بهره گیری از افراد متخصص می توانند پروسه چاپ مقاله شما را در کوتاه ترین زمان و با بالاترین کیفیت انجام دهند پس با ما همراه باشید تا علاوه بر معرفی بهترین موسسه در این زمینه مراحل کار این موسسات را برای شما عزیزان بازگو نماییم.

مراحل پذیرش و چاپ مقاله در موسسات

برای اینکه مقالات خود را در سریع ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت به چاپ برسانید بهتر است از موسسات معتبر که در این زمینه فعالیت مستمر دارند کمک بگیرید. زیرا این موسسات با به کارگیری متخصصان مرتبط برای هر یک از مراحل چاپ مقاله می تواند درصد پذیرش مقاله شما را افزایش دهد.

ابتدا فایل ورد مقاله را ارسال می فرمایید و یا فایل ورد پایان نامه را جهت استخراج مقاله از پایان نامه ارسال می فرمایید.

کارشناس مربوطه پس از دریافت فایل ورد مقاله آنرا به بخش ترجمه ارسال میکند تا به صورت کاملا تخصصی ترجمه شود.

ویراستاری ادبی مقاله قبل از ارسال به ژورنال های نمایه شده در پایگاه ISI

انتخاب مجله تخصصی ISI با توجه به رشته متقاضی و مورد قبول وزارت علوم، دانشگاه آزاد، پیام نور، وزارت بهداشت

فرمت بندی مقاله طبق فرمت مجله انتخابی ISI

سابمیت مقاله به مجله ISI انتخابی

انجام کلیه مکاتبات لازم در جهت پذیرش سریع مقاله

مراحل چاپ کتاب

بهترین موسسه چاپ مقاله

بهترین و سریع ترین موسسه چاپ مقاله

یکی از بهترین موسسات که در زمینه خدمات پژوهشی فعالیت دارد موسسه سینا ترجمه می باشد این موسسه با بهره گیری از بهترین محققان آماده است تا مقاله شما را در سریع ترین زمان از پایان نامه استخراج کند و مجلات معتبر را برای شما عزیزان معرفی نمایید تا هر کدام از مجلات مورد تایید بود نسبت به چاپ آن اقدامات لازم را انجام دهد. یکی از بهترین ویژگی های این موسسه می توان به پشتیبانی قوی این موسسه اشاره کرد. کارشناسان موسسه تا لحظه اخذ پذیرش در کنار شما خواهد بود و فقط کافیست که توسط یکی از راه های ارتباطی آنلاین سفارش خود را در این موسسه ثبت نمایید تا مقاله چاپ شده در برترین مجلات داخلی و یا خارجی داشته باشید.

پذیرش و چاپ مقالات در موسسات چقدر زمان می برد؟

از آنجا که مجلات مختلف دارای فرایندهای داوری مختلف هستند. فرایند داوری بعضی از مجلات بسیار سریع است و برخی دیگر مدت‌ها طول می‌کشد تا نتیجه‌ای مشخص به شما اعلام کنند. اما به طور کلی، می‌توان گفت که نشریات مختلف برای رسیدگی به مقالات زمانی از حدود یک هفته تا حتی یک سال را در نظر می‌گیرند. گاهی خیلی زود به شما پاسخ داده می‌شود و گاهی هم بیش از 7 ماه تا شاید یک سال باید صبر کنید. در هر حال، زمان دقیقی نمی‌توان برای این فرایند متصور شد.اما شما می توانید مراحل داوری را با استاندارد سازی طبق فرمت مجله و ترجمه کاملا روان و... تسریع نمایید تا داوران مجددا مقاله شما را برای اصلاحات ارسال نکرده و بعد بررسی مورد پذیرش قرار داده و در سریع ترین زمان به چاپ برسانند.

پذیرش و چاپ مقاله

هزینه پذیرش و چاپ مقاله

هزینه پذیرش و چاپ مقاله در موسسات

هزینه پذیرش و چاپ مقاله با توجه به مجله انتخابی شما می تواند متغیر باشد بعضی از نشریات داخلی و خارجی کاملاً رایگان هستند؛ یعنی نیازی به پرداخت هزینه چاپ و انتشار در آن‌ها وجود ندارد؛ اما برخی دیگر هزینه هایی برای انتشار مقاله از شما دریافت می‌کنند. که این هزینه برای انتشار مقالات در مجله های خارجی به‌مراتب بیشتر است زیرا این هزینه به شکل ارزهای خارجی دریافت می‌شود و باید ریال را به دلار و ارزهای خارجی دیگر تبدیل کنید و از طریق درگاه‌های پرداخت بین‌المللی، کارت‌های اعتباری خارجی یا دوستان و آشنایانی که حساب‌هایی در بانک‌های خارجی دارند، هزینه را پرداخت نمایید.

اما نگران نباشید با کارشناسان سینا ترجمه در ارتباط باشید تا مقاله شما را در بهترین مجلات (isi، scopus , ...) با کمترین هزینه و کوتاه ترین زمان به چاپ برسانند.

مراحل ثبت سفارش پذیرش و چاپ مقاله در سینا ترجمه

فرآیند پذیرش و چاپ مقاله یک فرایند پیچیده و دارای مراحل زیادی می‌باشد. از این رو سینا ترجمه خدمات صفر تا صد چاپ مقاله را در سریع ترین زمان برای محققان عزیز ارائه می دهد تا بدون هر گونه دغدغه مقاله آن ها در سریع ترین زمان ممکن در پروسه چاپ قرار بگیرد. با ما همراه باشید تا سفارش چاپ مقاله خود را طی مراحل زیر ثبت نمایید.

ثبت سفارش چاپ

پس از ارسال درخواست چاپ مقاله از واتساپ و یا ایمیل و یا سایت درخواست شما توسط پشتیبانی بررسی می شود.

معرفی مجلات مرتبط

مجلات مرتبط با موضوع مقاله شما بررسی می شود تا بهترین مجله را انتخاب کنید پس از تایید مجله سفارش شما ثبت می شود.

فرمت بندی و ارسال مقاله به مجله

مقاله شما طبق فرمت درخواستی مجله فرمت بندی و به مجله مورد نظر ارسال می شود تا مقاله شما وارد پروسه داوری شود.

پیگیری وضعیت مقاله

پیگیری وضعیت مقاله و دریافت پاسخ نهایی از سوی مجله (در صورت پذیرش، ارسال نامه اکسپت به ایمیل نویسندگان مقاله).

پذیرش و چاپ مقاله سریع در سینا ترجمه

یکی از موسساتی که با گرد آوردن برترین متخصصان در زمینه های مختلف، در ایران آغاز به فعالیت کرده، موسسه سینا ترجمه می باشد که با توجه به اهمیت چشم گیر چاپ مقالات پژوهشی متعدد برای ادامه تحصیل در مقاطع دکتری و دفاع از پایان نامه ارشد و دکتری، مشاوره در امر پذیرش و چاپ مقاله ISI، یکی از اهداف اصلی این موسسه است. از این رو این موسسه تلاش دارد تا جهت کمک به محققین برجسته کشور عزیزمان فرآیند ترجمه مقالات با گارانتی کیفی، پذیرش و چاپ مقالات در سریعترین زمان ممکن در مجلات معتبر را به انجام رساند.
چرا که ممکن است یک استاد یا دانشجوی متخصص در رشته علمی خاصی زمان کافی برای کسب برخی مهارت ها را نداشته باشد. برای مثال یک کار پژوهشی بسیار قوی می تواند با نداشتن یک مشاور آماری خوب زیر سوال برود، یا حتی ممکن است یک مقاله بسیار خوب و قوی در یک مجله ضعیف پذیرفته می شود، چرا که نویسندگان مقاله با اصول یافتن یک مجله مناسب آشنا نیستند. مجموع این عوامل سبب شده است که سینا ترجمه با سابقه طولانی در زمینه ارائه مشاوره های علمی، خدمات پژوهشی از قبیل پذیرش مقاله ISI ، ISC، scopus و ...را در کوتاه ترین زمان ارائه دهد.

با توجه به اینکه اخذ پذیرش مقالات از مجلات معتبر کار دشواریست، موسسه سینا ترجمه در این زمینه برای سهولت کار محققین و پژوهشگران، خدمات مورد نیاز از ارائه مشاوره، ترجمه، فرمت بندی و ویراستاری تا پذیرش و چاپ مقاله علمی را با مناسبترین هزینه و در سریعترین زمان ممکن انجام میدهد و مقالات را در مجلات isi ، مجلات isc خارجی، مجلات scopus و مجلات پژوهشی خارجی که تمامی رشته را پوشش میدهد، به چاپ میرساند. در تمامی فرآیندهای اکسپت و چاپ مقاله یک معیار بسیار مهم و اساسی محور کار همکاران حاضر در گروه سینا ترجمه می باشد و آن هم این است که مجلات معرفی شده به دانشجویان و متقاضیان می بایست مورد تایید وزات علوم، وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه پیام نور باشد.

دلیل موفقیت و ماندگاری این موسسه نسبت به سایر موسسات از نظر اساتید، سرعت عمل، صداقت و پاسخگویی 24 ساعته در تمامی ساعات شبانه روز و حتی روزهای تعطیل است که به مثابه سه پایه بنیادین سینا ترجمه است. افرادی که قصد چاپ مقاله در مجلات و نشریات معتبر isi را دارند، کافی است از طریق لینک زیر سفارش پذیرش و چاپ مقاله خود را ثبت نمایند و یا از طریق تماس یا پست الکترونیکی موسسه و همچنین از طریق شبکه های مجازی ( واتساپ ، اینستاگرام و تلگرام ) با ما در ارتباط باشند.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
(امتیاز 0 توسط 0 نفر)
  ارسال به دوستان:



سوالات متداول

بستگی به نوع مجله انتخابی دارد برخی مجلات درصد پذیرش بالاتری نسبت به بقیه مجلات دارد.

برای اینکار کافی است با کارشناسان سینا ترجمه از طریق واتساپ ، ایمیل و یا تماس در ارتباط باشید تا مجلات مرتبط با رشته تحصیلی شما را همراه با شرایط هر کدام را تقدیم تان کنند.

از آنجا که مجلات مختلف دارای فرایندهای داوری مختلف هستند. فرایند داوری بعضی از مجلات بسیار سریع است و برخی دیگر مدت‌ها طول می‌کشد تا نتیجه‌ای مشخص به شما اعلام کنند. اما به طور کلی، می‌توان گفت که نشریات مختلف برای رسیدگی به مقالات زمانی از حدود یک هفته تا حتی یک سال را در نظر می‌گیرند. گاهی خیلی زود به شما پاسخ داده می‌شود و گاهی هم بیش از 7 ماه تا شاید یک سال باید صبر کنید. در هر حال، زمان دقیقی نمی‌توان برای این فرایند متصور شد.اما شما می توانید با سینا ترجمه مراحل داوری را با استاندارد سازی طبق فرمت مجله و ترجمه کاملا روان و... تسریع نمایید تا داوران مجددا مقاله شما را برای اصلاحات ارسال نکرده و بعد بررسی مورد پذیرش قرار داده و در سریع ترین زمان به چاپ برسانند.



در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام