سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

پکیج های تقویت رزومه علمی آزمون مصاحبه دکتری 1400

انتشار 9 فروردین 1400
مطالعه 3 دقیقه

تاثیر ازمون کتبی و مصاحبه دکتری در قبولی ازمون دکتری در سال 1400 به صورت 50 درصدی می باشد. بنابراین تقویت رزومه برای آزمون مصاحب دکتری 1400 بسیار مهم می باشد. موسسه سینا خدماتی را در قالب پکیج هایی برای کاهش زمان تقویت رزومه در نظر گرفته است تا داوطلبان آزمون مصاحبه دکتری در سریع ترین زمان بتوانند امتیازات پژوهشی خود را افزایش دهند.

پکیج های تقویت رزومه علمی آزمون مصاحبه دکتری 1400

بر اساس امتیاز بندی مصاحبه دکتری 1400، فعالیت های پژوهشی 40 امتیاز از کل امتیازات لازم برای پذیرش در ازمون مصاحبه را در بر می گیرند . امتیازات پژوهشی مشمول چاپ مقاله در مجلات معتبر داخلی و خارجی ، چاپ مقاله در کنفرانس های بین المللی و مللی داخلی و خارجی، و چاپ کتاب می باشد.

موسسه سینا برای تقویت رزومه علمی آزمون مصاحبه دکتری 1400، خدمات پژوهشی را در قالب پکیج های طلایی ویژه، طلایی ، نقرهای ويژه ، نقره ای و برنزی ارائه میدهد تا داوطلبان بتوانند در کوتاه ترین زمان رزومه خود را تقویت نمایند.

مزایای پکیج های تقویت روزمه مصاحبه دکتری 1400

گاهی انتخاب خدمات مناسبی که برای رزومه دکتری بیشترین امتیاز و هم چنین هزینه ی مناسبی داشته باشد سخت و زمان بر است. پکیج های تقویت رزومه مصاحبه دکتری 1400 به داوطلبان کمک میکنند تا بدون سردرگمی خدمات مناسبی را برای تقویت رزومه خود انتخاب نمایند.همچنین انتخاب پیکیج باعث می شود داوطلب برای چند امتیاز پژوهشی همزمان اقدام نماید که این امر باعث سرعت عمل بالا در مدت کوتاه خواهد شد.

موسسه سینا

موسسه سینا بیش از 5 سال در زمینه چاپ مقاله و ترجمه و چاپ کتاب سابقه فعالیت دارد. چند ویژگی موسسه سینا که آن را از سایر موسسات متمایز میکند :

  • صداقت: صداقت در زمینه کاری و شفاف سازی برای مشتری از اصلی ترین اصول موسسه سینا می باشد.
  • سابقه درخشان: موسسه سینا با فعالیت بالغ بر 5 سال و کارشناسان و محققان خبره و باتجربه اماده خدمات رسانی می باشد.
  • درک نیاز مشتری: از اصلی ترین اصول هر موسسه ای درک درست نیاز مشتری و پاسخ صحیح به آن نیاز هست تا مانع از هدر رفتن زمان و زحمات مشتری شود.
  • کیفیت بالا: در کنار هزینه های مناسب ، کیفیت بالای کار انجام شده دارای اهمیت می باشد. تضمینی بودن پذیرش مجلات و گارانتی دار بودن ترجمه نشان از کیفیت بالای کار موسسه دارد.
  • محرمانه بودن اطلاعات مشتری: از مهم ترین عاملی که بتوان به مجموعه ای اعتماد کرد محرمانه ماندن اطلاعات شخصی می باشد. تمام فایل ها و اطلاعات مشتری ها در موسسه سینا امانت و محرمانه باقی می مانند.
  • مسئولیت و تعهد: ارائه به موقع خدمات در زمان مقرر شده و حس مسئولیت در قبال ثبت سفارش و ارائه مشاوره صحیح، از موارد اصلی دیگر در موسسه سینا می باشد.

" معرفی پکیج ها برای ارتقا رزومه علمی مصاحبه دکتری 1400"

  • پکیج طلایی ویژه : استخراج 2 الی 3 مقاله از پایان نامه + اخد پذیرش و چاپ در مجلات بین المللی ISI , Scopu + اخذ پذیرش مقاله در یکی از کنفرانس های بین المللی + تبدیل پایان نامه به کتاب + ترجمه کتاب های جدیدالنشر خارجی + چاپ کتاب در 30 روز. همراه با یک خدمت رایگان
  • پکیج طلایی: استخراج دو مقاله از پایان نامه + اخد پذیرش و چاپ در مجلات بین المللی ISI , Scopus + اخذ پذیرش مقاله در یکی از کنفرانس های بین المللی + تبدیل پایان نامه به کتاب و یا ترجمه کتاب های جدیدالنشر خارجی + چاپ کتاب در 30 روز.
  • پکیج نقره ای ویژه: استخراج یک مقاله از پایان نامه + اخذ پذیرش و چاپ در مجلات ای اس ای و اسکوپوس و یا کنفرانس بین المللی + تبدیل پایان نامه به کتاب + ترجمه کتاب های جدید النشر خارجی + چاپ کتاب بین 30 الی 60 روز.
  • پکیج نقره ای: استخراج یک مقاله از پایان نامه + اخذ پذیرش و چاپ در مجلات ای اس ای و اسکوپوس و یا کنفرانس بین المللی + تبدیل پایان نامه به کتاب یا ترجمه کتاب های جدید النشر خارجی + چاپ کتاب بین 30 الی 60 روز.
  • پکیج برنزی: استخراج یک مقاله از پایان نامه + اخذ پذیرش و چاپ در مجلات ای اس ای و یا اسکوپوس

هیچ محدودیتی در افزایش خدمات هر پکیج نمی باشد. با افزایش انتخاب خدمات میتوانید از تخفیفات بیشتری برخوردار گردید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سوال ها خوب بود ولی غلط هم داشت
باسلام وعرض ادب دوست عزیزضمن تشکر، استدعا میشود بفرمایید چه سوالهای میفرمایید غلط داشت بفرمایید بررسی واصلاح0 شود. باتشکرازحسن نظرشما
3 سال پیش
بازدیدکننده

مهسا یوسفیان
سوال ها خوب بود ولی غلط هم داشت
3 سال پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام