سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

پروژه های مشترک ایران و آلمان

انتشار 28 بهمن 1397
مطالعه 1 دقیقه

رئیس دانشگاه علم و صنعت گفت: این دانشگاه هماهنگ کننده فعالعیت های علمی با کشور آلمان است و نتیجه فعالیتهای کمیته تشکیل شده، انعقاد ۲۲ پروژه علمی مشترک بین دانشگاههای ایران و آلمان است.

پروژه های مشترک ایران و آلمان

جبار علی ذاکری در نهمین نشست سراسری معاونان و مدیران بین الملل دانشگاه ها که در دانشگاه علم وصنعت با حضور وزیر علوم در حال اجرا است، گفت: دانشگاه علم و صنعت در حال اجرای چهارمین برنامه راهبردی خود است و در برنامه چهارم راهبردی خود برنامه توسعه علمی و روابط بین الملل را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

وی ادامه داد: بعد از انتخاب دانشگاه علم و صنعت به عنوان دانشگاه هماهنگ کننده فعالیت های علمی با دانشگاه های کشور آلمان طی ۳ سال گذشته فعالیت های بسیار خوبی صورت گرفت که نتایج آن را در روز علم ایران و آلمان در اسفند سال گذشته شاهد بودیم.  

رئیس دانشگاه علم و صنعت افزود: دانشگاه ها می توانند با تعریف پروژه های مشترک با دانشگاه های خارج از کشور از ظرفیت های یکدیگر استفاده کنند. حضور روسای برخی از دانشگاه ها در سه اجلاس کشور آلمان منجر به تعریف پروژهای مشترک بین دانشگاه های ایران و آلمان شده است به طوریکه ۲۲ پروژه مشترک بین دانشگاه های ایران و آلمان منعقد شد.  

ذاکری ادامه داد: ارتباطات بین دانشگاه های داخل و خارج کشور علی رغم محدودیت ها همچنان ادامه داشته و پیگیری می شود به طوریکه سال آینده در اردبیهشت ماه میزبان هیئتی از کشور آلمان خواهیم بود.

وی اعلام کرد: کمیته هماهنگی فعالیت های علمی و بین المللی دانشگاه ها با دانشگاه های آلمان که در دانشگاه علم و صنعت تشکیل شده آمادگی کمک به دانشگاه هایی که با دانشگاه های آلمان ارتباط علمی دارند را دارد.

لینکهای مرتبط

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام