سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

پرداخت هزینه چاپ مقالات خارجی

انتشار 23 مهر 1397
مطالعه 2 دقیقه

برخی از مجلات معتبر خارجی بابت فرمت بندی، ایجاد دسترسی رایگان، داوری سریع و چاپ مقاله هزینه دریافت می کند که بایستی از طریق یک از کارت های بین المللی به آن مجله پرداخت شود.

پرداخت هزینه چاپ مقالات خارجی

مجلات علمی زیادی در جهان تحت نظر انتشارات مختلف اقدام به چاپ مقاله می کنند. برخی از این مجلات بابت چاپ مقاله هزینه ای از نویسندگان دریافت نمی کنند. این نوع مجلات اکثرا دسترسی آزاد به مقاله را برای کابران غیرممکن می کنند و در اصطلاح گفته می شود که این مجلات close access هستند. اما گروهی دیگر از مجلات برای چاپ مقاله از نویسنده هزینه ای دریافت می کند که تحت عنوان Publication Fee  نامیده می شود. این گروه از مجلات در ازای دریافت این وجه، دسترسی آزاد برای مقالات خود ایجاد می کنند تا کاربران بصورت رایگان مقالات منتشر شده در آن مجله را دانلود نمایند. این نوع از مجلات اصطلاحا تحت عنوان open access نامیده می شوند. ناشران مختلف سطوح مختلفی از هزینه ها را دریافت می کنند ( از کمتر از 100 دلار تا بیش از 3000 دلار).

هزینه هایی که مجلات از نویسندگان دریافت می کنند

  1. هزینه فرمت بندی مقاله  Processing Fee : برخی مجلات بخصوص مجلات داخلی، هزینه ای را تحت عنوان هزینه فرمت بندی از نویسندگان دریافت می کند تا مقاله را طبق دستورالعمل مجله قالب بندی کرده تا به فرم قابل چاپ در مجله در آید. دریافت این هزینه از سوی مجله، به معنی پذیرش یا اکسپت مقاله نمی باشد.
  2. هزینه دسترسی رایگان Open Access: همانطور که گفته شد برخی مجلات با دریافت هزینه ای از نویسندگان، امکان دسترسی آزاد و رایگان به مقاله آنها می دهند تا بصورت رایگان در اختیار کاربران قرار گیرد. Open access بودن مقاله، شانس ارجاعات (Citation) آن را افزایش می دهد.
  3. هزینه داوری سریع: تمامی مجلات یک بازه زمانی مشخصی برای داوری مقالات خود دارند. اما شرایطی نیز در این مجلات وجود دارد برای افرادی که می خواهند داوری مقاله آنها در بازه زمانی کوتاهی انجام گیرد. از این رو مجله از نویسنده مقاله هزینه ای را دریافت می کند تا داوری مقاله وی را در بازه کوتاهی انجام دهد.. لطفا دقت فرمایید داوری سریع به معنی اکسپت مقاله شما در مجله نیست.
  4. هزینه چاپ مقاله، برخی از مجلات نیز بدون در نظر گرفتن حالت دسترسی آزاد و close access بابت چاپ مقاله یک هزینه جداگانه ای دریافت می کند. به این نوع مجلات در اصطلاح مجلات پولی گفته می شود.

 اطلاعات لازم برای پرداخت هزینه چاپ مقاله در مجلات

  • لینک سایت مجله مورد نظر برای ثبت مقاله
  • نام مجله به همراه issn
  • عنوان مقاله
  • اسامی نویسندگان مقاله
  • شماره ID، کد یا ارجاع مقاله
  • هزینه یا مبلغ ارزی برای چاپ مقاله

 

موسسه تحقیقاتی سینا با بیش از 5 سال سابقه و فعالیت در حوزه ی ترجمه و چاپ مقاله و کتب بصورت کاملا تخصصی و انجام حوالجات دلاری  از تمامی طرق به عنوان برندی مطمئن در اذهان اصحاب دانشگاهی مبدل شده است. دلیل موفقیت و ماندگاری این موسسه نسبت به سایر موسسات دیگری که فعالیت می نمایند از نظر اساتید گرانقدر سرعت عمل، صداقت و پاسخگویی 24 ساعته در تمامی ساعات شبانه روز و حتی روزهای تعطیل می باشد که به مثابه سه پایه ی بنیادین موسسه سینا می باشد.
پرداخت هزینه چاپ مقالات در موسسه سینا  از طریق واریز به حساب شخص یا شرکت، پی پال paypal، ,ویزا کارت، مستر کارت ، وسترن یونیون، مانی گرم و ... صورت می گیرد.
تمامی انواع واریزی ها ظرف 2 روز کاری به اقصی نقاط دنیا غیر از رژیم اشغالگر اسرائیل انجام می گیرد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان برای هر نوع خدمات واریزی می‌توانید با کارشناسان ما بصورت آنلاین و یا از طریق ایمیل مکاتبه نمایید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام. من نیاز به ترجمه مقاله خودم بوسیله همکاران شما ندارم. لطفا بفرمایید که برای چاپ مقالات من در زمینه تغذیه گیاهی باغات و مزارع یا باغبانی و خاکشناسی بطور کلی در مجلات معتبر خوب انگلیسی که مورد تائید وزارت علوم باشد چقدر هزینه میگیرید. ممنونم.
باسلام وعرض ادب احتراما خدمت دوست عزیز عرض شود که هزینه مجلات معتبردر رشته جنابعالی از 600.000تومان به بالا میباشد برای اطلاعات بیشتر مجلات میتوانید با کارشناسان موسسه در ارتباط باشید. باسپاس
5 سال پیش
بازدیدکننده

saeed rezaeian
سلام. من نیاز به ترجمه مقاله خودم بوسیله همکاران شما ندارم. لطفا بفرمایید که برای چاپ مقالات من در زمینه تغذیه گیاهی باغات و مزارع یا باغبانی و خاکشناسی بطور کلی در مجلات معتبر خوب انگلیسی که مورد تائید وزارت علوم باشد چقدر هزینه میگیرید. ممنونم.
5 سال پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام