سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

پرداخت هزینه های دانشگاه های خارج با پی پال

انتشار 25 اردیبهشت 1397
مطالعه 2 دقیقه

بسیاری از عزیزانی که فرزندان خودشان را برای ادامه تحصیل به خارج از کشور میفرستند یکی از مشکلاتی که ممکن است با آن مواجه شوند پرداخت هزینه های ارزی دانشگاه های آن ها به خارج از کشور است.

پرداخت هزینه های دانشگاه های خارج با پی پال

خصوصا در ترم های اول که هنوز خود دانشجویان کارت های اعتباری مانند مستر کارت یا ویزا کارت ندارند و خیلی از دانشجویان باید هزینه های دانشگاه خودشان از ایران پرداخت کنند راهکار چیست و چه کاری باید این دوستان برای پرداخت هزینه های دانشگاه انجام بدهند

شما میتوانید از طریق سایت های مختلف اقدام به خرید مستر کارت مجازی کنید این مستر کارت ها توانایی پرداخت های بین المللی از جمله پرداخت هزینه های دانشگاه در خارج از کشور را دارد این خدمات در موسسه سینا برای مدت محدودی بدون هیچ گونه کارمزدی انجام میشود و شما تنها هزینه مقدار ارزی را که نیاز دارید می پردازید به قیمت روز ارز این یک فرصت استثنایی است که مجموعه سینا در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

پرداخت هزینه دانشگاه های خارج با پی پال

برخی از دانشگاه ها درگاه ویزاکارت یا مسترکارت برای پرداخت ندارند و تنها درگاه پرداختی در سایت برخی دانشگاه ها قرار دارد درگاه پرداخت با پی پال است در این صورت شما میتوانید در سایت ما پرداخت با پی پال را انتخاب کنید تا کارشناسان ما از طریق این درگاه پرداخت شما را انجام دهند در ضمن این خدمت نیز در مجموعه ما بدون کارمزد انجام میگیرد.

یک نکته ایی که بسیار مهم و اهمیت بالایی دارد برای دانشجویان این است که کشوری برای ادامه تحصیل انتخاب کنند که هم هزینه های تحصیل در آن کشور پایین باشد هم هزینه های زندگی در آن کشور مناسب باشد پیدا کردن همچنین موقیعتی شاید کمی زمان بر و مشکل باشد چند کشور اروپایی مانند نروژ و آلمان و دانمارک که هزینه های تحصیل در این کشور ها رایگان است میتواند گزینه مناسبی برای دانشجویان ایرانی باشد.

زمانیکه قصد اپلای کردن به کانادا و آمریکا را دارید، شما باید در خصوص هزینه های مختلفی که باید بپردازید اطلاعات داشته باشید. چهار نوع  هزینه تحصیل در خارج  وجود دارد که شما باید آن ها را پرداخت کنید:

  • هزینه های درخواست
  •  شهریه ها
  •  اقدام برای دریافت ویزا
  •  هزینه زندگی شما

تحصیل در کانادا یا آمریکا نیازمند تقریبا ۲۰۰۰۰ دلار برای پوشش دادن هزینه های زندگی و شهریه های شما می باشد. همچنین مهم است که این مقدار پول را در اختیار داشته باشید، زیرا برای اخذ ویزا موردنیاز می باشد. زمانی که برای اخذ ویزا اقدام می نمایید، بسیار مهم است که نشان دهید که توانایی پرداخت شهریه خود و هزینه زندگیتان را دارید. این امر باعث افزایش شانس شما برای دریافت ویزا می گردد. اجازه دهید هزینه های را تقسیم بندی کنیم.

  1. هزینه اپلای : هزینه اپلای معمولا بین ۳۰ تا ۱۵۰ دلار برای هر برنامه می باشد.
  2. هزینه شهریه : هزینه های شهریه می تواند در بازه ۷۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ دلار وابسته به برنامه مورد نظر، سطح تحصیلات و دانشگاهی که شما قصد تحصیل در آن را دارید، قرار داشته باشد. در بسیاری از موارد، آموزشکده ها شهریه پایین تری نسبت به دانشگاه ها دارند.
  3. هزینه های ویزا : هزینه های درخواست ویزا برای امریکا ۱۶۰ دلار است. اجازه تحصیل در کانادا ۱۵۰ دلار می باشد. هزینه های بیشتر ممکن است بسته به ملیت شما مورد نیاز باشد.
  4. هزینه های زندگی برای تحصیل در خارج : کمترین هزینه زندگی از ۸۰۰۰ دلار تا ۱۵۰۰۰ دلار در شهر های مختلف آمریکای شمالی متفاوت است.

راه های ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت:  ⌕        تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل pub.sina@gmail.com

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام