سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

پذیرش اکسپت و چاپ فوری مقاله isi

انتشار 1 مهر 1399
مطالعه 3 دقیقه

گاهی زمان به نتیجه رسیدن برخی از فعالیت های پژوهشی حکم مرگ و زندگی را برای بسیاری از دانشجویان و اساتید دارد و اگر موفق به اخد نتیجه تا زمان مقرر نشوند یقینا نتیجه ارزشمندی نخواهد داشت و امتیاز چاپ مقاله را از دست خواهند داد.

پذیرش اکسپت و چاپ فوری مقاله isi

امروزه ارزش و اعتبار امتیازات پژوهشی بسیار بالا می باشد و برای رسیدن به موفقیت اجتماعی شغلی و تحصیلی عالی نیاز به پذیرش و چاپ مقاله isi می باشد. زمان به نتیجه رسیدن فعالیت های پژوهشی نیز بسیار حائز اهمیت می باشد و باید به صورت فوری و در کمترین زمان بتوان پذیرش مقاله isi را اخذ کرد. مجلات معتبر که اقدام به رونمایی از مقالات علمی در دنیا می کنند زمان و نحوه پذیرش مقاله در آنها به صورت محدود می باشد و شرایط خاصی برای پذیرش مقاله دارند. برای اکسپت فوری مقاله isi باید قبل از سابمیت سعی کنید سطح کیفی مقاله را بالا ببرید نحوه سابمیت و چاپ مقاله isi بسیار حائز اهمیت می باشد. مطالعه نکات کلیدی زیر در اکسپت فوری مقاله به شما کمک خواهد کرد:

رفع سرقت علمی

برای اینکه سرعت پذیرش مقاله را بالا ببرید بهتر است مقاله بدون مشابهت علمی باشد. شباهت های علمی بالای مقاله باعث می شوند مقاله در مرحله داوری ریجکت شود. رفع سرقت علمی از مقالات با کمک ابزارهایی باید انجام شود که قدرت بالایی در تشخیص میزان مشابهت دارند و سپس با کمک روش هایی که تسلط دارید میزان مشابهت ها را از بین ببرید و مقاله را اصلاح نمایید. اصلاح مقاله و رفع سرقت علمی بسیار مهم است و کمک می کند تا مقاله ناب و جدید شود.

ویرایش

متن مقاله بهتر است قبل از سابمیت به ژورنال ویرایش حرفه ای شود. ایرادات دستور زبانی و محتوایی در متن مقاله نشانه ضعف علمی نویسنده می باشد و عامل اصلی در ریجکت مقاله به حساب می آید. برای اینکه زمان پذیرش مقاله در ژورنالهای معتبر کاهش یابد بهتر است مقاله توسط ویراستار حرفه ای و متخصص رشته اصلاح شود.

ترجمه

کیفیت ترجمه مقاله بیانگر کیفیت محتوای مقاله می باشدو ترجمه ضعیف نمیتواند منظور نویسنده را به درستی بیان کند و این امر باعث ریجکت مقاله توسط داورهای مجله می گردد. باید مقاله به صورت تضمینی و تخصصی و با کیفیت بسیار بالا ترجمه انجام شود.

انتخاب ژورنال

مجله ای که برای مقاله انتخاب می شود باید هم تراز با کیفیت مقاله بوده و در اسکوپ خود موضوع مقاله را در بر گیرد. عدم تناسب ژورنال از لحاظ سطح کیفی و حوزه موضوعی باعث می شود که مقاله توسط داورهای مجله ریجکت گردد.

فرمت بندی

مقاله باید به فرمت و ساختاری که از طرف ژورنال مشخص شده است ، تبدیل گردد. و چنانچه استانداردهای اولیه فرمت بندی مقاله رعایت نشده باشد مقاله در همان زمان ارسال به مجله توسط سردبیر مجله رد شده و به بخش داوری ارسال نمی گردد.

اکسپت مقاله ISI در کوتاهترین زمان

با توجه به اینکه گروه تحقیقاتی موسسه سینا همکاری های گسترده ای با برخی از مجلات بین المللی دارد و همچنین به تعداد بسیاری از مجلات ISI دسترسی دارد، امکان اکسپت سریع مقاله ISI شما در مجلات معتبر و فوری وجود دارد. بنابراین شما می توانند با ارسال سفارشات خود و با انتخاب مجله مورد نظرتان از بین مجلات ارائه شده توسط کارشناسان موسسه سینا، اکسپت مقالات ISI خود را در کوتاهترین زمان ممکن دریافت نمایید.

خدمات موسسه سینا شامل موارد زیر می باشند:

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام