سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

تبدیل پایان نامه به کتاب

انتشار 12 تیر 1398
مطالعه 16 دقیقه

دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری چند سال از دوران تحصیل خود را صرف پژوهش و نگارش پایان‌نامه خودکرده و تمامی دستاوردهای حاصل از پژوهش خود را در قالب پایان‌نامه عرضه می‌کنند. پایا‌ن‌نامه‌ها عصاره تجربه دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ درباره موضوعات خاص علمی هستند که متأسفانه در کشور ما تاکنون استراتژی برای به‌کارگیری و استفاده از آن‌ها وجود نداشته است. بنابراین برای اینکه این یافته ارزشمند علمی به نوشتن پایان‌نامه محدود نشده و مورداستفاده همگان قرار گیرد بهتر است این تحقیق و پژوهش خود را به کتاب تبدیل نمایید. ممکن است برای برخی از دانشجویان که می‌خواند پایان‌نامه خود را به کتاب تبدیل کنند سؤالاتی پیش بیاید که تبدیل پایان‌نامه به کتاب چه لزومی دارد؟ مزایای تبدیل پایان‌نامه به کتاب و مراحل این فرآیند چیست؟ که در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا پاسخ تمامی سؤالات خود را بیابید و به بهترین شکل کتاب چاپ‌شده داشته باشید.

تفاوت پایان‌نامه با کتاب

پایان‌نامه و کتاب دارای یکسری تفاوت‌های اساسی می‌باشد که در ابتدا بهتر است با آشنایی با این تفاوت‌ها شروع به تبدیل پایان‌نامه به کتاب و چاپ کتاب نماییم.

اصلی‌ترین تفاوتی که میان کتاب و پایان‌نامه وجود دارد این است که در پایان‌نامه سؤال و فرضیه مطرح می‌شود اما در کتاب توضیحات قطعی نوشته می‌شود.

در پایان‌نامه اهداف انجام پروژه مطرح می‌شود ولی در کتاب پژوهشگر با توجه به پژوهش‌هایی که انجام داده و یکسری اصول و قواعد نتیجه‌گیری‌هایش را در یک کتاب شرح می‌دهد.

پایان نامه طوری نوشته میشود که در پایان با توجه به بحث ها و پژوهش ها به یک نتیجه گیری کلی میرسیم اما در کتاب باید نظریه های علمی تثبیت شده و مورد قبول نوشته شود.

خواننده و مراجعه‌کننده پایان‌نامه دنبال اهداف، سؤالات، فرضیات، مواد و روش‌ها، یافته‌ها و نتایج یک تحقیق بر اساس اصول روش تحقیق است. خواننده کتاب به دنبال تمام نتایج و یافته‌ها و توضیحات به‌یقین رسیده در مورد موضوع است.

تهیه کتاب از پایان نامه

مزایای تبدیل پایان‌نامه به کتاب و چاپ آن

همان‌طور که می‌دانید علاوه بر استخراج مقاله از پایان نامه و چاپ مقاله در مجلات معتبر، تبدیل پایان‌نامه ارشد و دکترا به یک کتاب و انتشار آن به‌صورت انبوه می‌تواند مزایای زیادی را برای نویسندگان داشته باشد که ازجمله مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

با چاپ کتاب چه چیری می توان دست یافت؟

اخذ 4 امتیاز پژوهشی در مصاحبه آزمون دکتری

گرفتن 2 نمره باقی‌مانده پایان نامه

اخذ امتیازهای لازم برای استخدام و ارتقای شغلی

ثبت نام نویسنده در کتابخانه ملی

ورود به انجمن نخبگان

کمک به بالا بردن سطح علمی کشور با به جریان انداختن ذخایر علمی

افزایش احتمال بالا رفتن حقوق و مزایا

نحوه تبدیل پایان‌نامه ارشد و دکتری به فرمت کتاب

تبدیل پایان‌نامه به فرمت کتاب کاری تخصصی است که باید توسط متخصص رشته انجام شود. این کار باید به نحوی صورت گیرد تا بعد از چاپ کتاب مستخرج از پایان‌نامه، خواننده متوجه پایان‌نامه بودن آن نشود. در ادامه به فرمت بندی پایان نامه به کتاب اشاره می‌کنیم:

حذف کلمات اضافی

در پایان‌نامه هر جا که از کلماتی چون: پایان‌نامه، مقاله، تحقیق، پژوهش و ... استفاده‌شده است به‌جای آن کلمه کتاب به‌کاربرده می‌شود.

جایگزین کردن برخی عبارت ها

کلماتی مانند استاد راهنما، استاد مشاور، عنوان‌های مربوط به دانشگاه، دانشکده، گروه تحصیلی و ... را که نشانه‌های پایان‌نامه هستند حذف کرده و به‌جای آن عناوین مؤلف کتاب، زیر نظر استاد ...، با مقدمه استاد... جایگزین می‌شود.

نوشتن پیشگفتار و مقدمه

به‌جای چکیده و طرح مسئله (مقدمه) در پایان‌نامه، برای کتاب باید پیشگفتار و مقدمه نوشته شود. همچنین اهداف، فرضیه‌ها و طرح مسئله در راستای اهداف، موضوع یا مسئله کتاب بازنویسی شده و به قسمت مقدمه کتاب منتقل می‌شود. کلمات کلیدی پایان‌نامه نیز حذف می‌شود. در مقدمه حتماً باید قید شود که کتاب برگرفته از پایان‌نامه است و لذا باید در پیشگفتار کتاب به استاد راهنما و یا مشاور و نام دانشگاه اشاره شود و در صورت همکاری آن‌ها با دانشجو از آن‌ها تقدیر و تشکر شود. همچنین می‌توان بخش‌های مربوط به نتیجه‌گیری که در انتهای پایان‌نامه یا در انتهای هر فصل می‌آید ویرایش کرده و به مقدمه کتاب منتقل داد؛ جایی که در آن از اهداف و نتایج اثر نوشته‌شده است.

بخش بندی جدید

با توجه به تغییراتی که در تبدیل پایان‌نامه به کتاب وجود دارد و در این تبدیل ممکن است بخش‌هایی حذف و بخش‌هایی دیگر افزوده شود و یا در آن‌ها ازلحاظ ساختاری و محتوایی تغییراتی صورت گرفته شود؛ مطالبی کم یا اضافه شود، مثلاً ممکن است آمارها، عکس‌ها، نمودارها، جدول‌ها و ... به‌طورکلی از پایان‌نامه حذف و یا به قسمت انتهایی کتاب، در قالب بخش ضمیمه‌ها منتقل شوند؛ بنابراین ضرورت دارد در بخش‌بندی‌های کتاب نسبت به پایان‌نامه بازنگری صورت گیرد. البته باید به‌تناسب بین عناوین دقت کرد تا عناوین جدید بخش‌های کتاب متناسب با پایان‌نامه باشد.

بازبینی در فهرست مطالب

با توجه به تغییرات در برخی از بخش ها و عنوان های اصلی و فرعی، که در نتیجه آن تعداد صفحات و شماره صفحه کتاب نسبت به پایان نامه متفاوت خواهد بود، ضروری است این تغییرات در قسمت فهرست مطالب نیز اعمال شده و شماره صفحه فصل ها و عنوان های کتاب مشخص شود. همچنین با توجه به افزایش تعداد صفحات کتاب نسبت به پایان نامه، به جهت تبدیل قطع آن از قطع رحلی(A4) در پایان نامه به قطع وزیری در کتاب، شماره صفحات کتاب متفاوت از پایان نامه و بیشتر از آن خواهد بود. البته نوشتن فهرست مطالب در کتاب های با حجم زیاد و کتاب هایی که دارای فصل ها و زیر فصل های زیادی هستند به دو صورت فهرست اجمالی، که شامل عناوین بخش های اصلی است، و فهرست تفصیلی که دربردارنده تمامی فصل ها و محتویات آنها است، مرسوم است.

نوشتن فهرست منابع

منابع توجه به تغییر صورت گرفته فرآیند تبدیل پایان نامه به کتاب و کسب اطلاعات جدید برای نویسنده، باید در قسمت فهرست منابع در آخر کتاب منابع مربوط به مطالب حذف شده، حذف شود و منابع مربوط به مطالب جدید اضافه شود. یکی از این منابع جدید و مورد استفاده در کتاب، همین پایان نامه است که باید اضافه شود که باید در بخش های مختلف کتاب نیز به آن ارجاع داده شود.

ترجمه پیشگفتار

در آثار چاپی جدید، برخی ناشران از نویسنده می خواهند که برای اثر خود پیشگفتار تنظیم کنند؛ با توجه به تغییرات صورت گرفته در کتاب، این پیشگفتار با چکیده پایان نامه متفاوت خواهد بود و باید ناظر به متن و مسأله یا موضوع کتاب باشد. برخی ناشران از نویسنده می خواهند تا پیشگفتار کتاب را برای افزایش اعتبار علمی اثر و ناشر به انگلیسی و عربی ترجمه کرده و آن را در انتهای کتاب اضافه می کنند.

نکات کلیدی در تبدیل پایان‌نامه به کتاب

در تبدیل پایان‌نامه به فرمت کتاب باید یک سری از موارد را رعایت کرد که ازجمله موارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نکات کلیدی

در هنگام تبدیل پایان‌نامه به کتاب نیازی نیست که همه فصول پایان‌نامه آورده شود. در چاپ کتاب، مبانی نظری و ادبیات تحقیق که شامل تعاریف، اهداف و انواع موضوع موردنظر است ارائه می‌شود. در بعضی از موارد بخش بحث و نتیجه‌گیری که شامل پیشنهادهای تحقیق نیز است، بیان می‌شود.

در متن کتاب ضرورتی بر آوردن فرضیه، سوالات پژوهش، بیان مساله و مواردی از این قبیل نیست. در بخش هایی نیز حتما به راهنمایی نیاز خواهد بود تا نحوه تنظیم یک کتاب درست را به دانشجو القا کنند.

در تهیه نمایه یا فهرست کتاب از پایان نامه نیز از کلمات، اصطلاحات و اسامی اشخاص و مکان‌ مرسوم استفاده می شود و از پیوست‌های کتاب نمایه ‌نامه تهیه میشود.

نمایه‌ نامه فهرستی از اصطلاحات و اسامی است که در متن کتاب بکار می رود که درآن شماره صفحه و تعداد دفعات به ‌کارگیری ذکر می شود. همچنین برای کتاب که از پایان نامه استخراج میشود همچون پایان‌ نامه فهرست منابع باید تهیه شود. دقت کنید که لیست منابع پایان‌نامه با مطالب ذکر شده در کتاب مطابقت داشته باشد.

مراحل چاپ کتاب از پایان‌نامه

بعدازاینکه مقاله خود را به فرمت کتاب تبدیل کردید حال نوبت آن است که آن را به چاپ برسانید تا از امتیازات چاپ کتاب بهره‌مند شوید با ما همراه باشید تا مروری بر مراحل چاپ کتاب داشته باشیم.

صفحه‌آرایی

پس از مرحله آماده‌سازی که در قسمت تبدیل فرمت پایان‌نامه به فرمت کتاب صحبت شد به صفحه‌آرایی فایل خواهیم پرداخت، صفحه‌آرایی کتاب که به‌طورکلی انتخاب درست و متناسب فونت، اندازه کلمات، فاصله خط‌ها از همدیگر و از حاشیه‌ها، جاگذاری درست و اصولی اشکال، تصاویر و نمودارها می‌باشد، را دربرمی گیرد به‌صورت کاملاً تخصصی باید انجام شود تا برای نویسنده در زمان خواندن کتاب جذابیت قابل قبولی داشته باشد.

صفحه ارایی کتاب

دریافت شابک

دریافت شابک به اسم نویسنده

شماره استاندارد بین المللی کتاب که به اختصار “شابک” گفته می شود، از سال 1372 در ایران به کار گرفته شده است که “موسسه خانه کتاب” نمایندگی این نظام را بر عهده گرفت. هم اکنون شابک یا (ISBN)یک کد 13 رقمی است که در قسمت شناسنامه و فیپای کتاب و پشت جلد کتاب به صورت بارکد نوشته می‌شود و کاربردهای متفاوتی دارد. مثلا داشتن شابک برای شناسنامه دار شدن کتاب و اخذ فیپا ضروری است.

طراحی روی جلد

طراحی جلد برای دوستانی که جدا از گرفتن نمره یا امتیاز آزمون مصاحبه دکتری، علاقمند به عرضه کتاب خود در بازار فروش فیزیکی کتاب می باشند، یکی از مهمترین مراحل فرایند چاپ کتاب است که قطعا در عرضه موفق اقتصادی کتاب، نقش کلیدی خواهد داشت. طراحی روی جلد علاوه بر زیبایی و افزایش جذابیت بصری کتاب سبب شناخته شدن کتاب در جامعه و فروش بیشتر آن در بازار و کسب سود برای شما خواهد شد.

طراحی کردن روی جلد

دریافت مجوز فیپا

دریافت مجوز فیپا

فیپا مخفف «فهرست‌نویسی پیش از انتشار» است که اصطلاحاً به تهیه اطلاعات‌ کتاب‌شناختی‌ قبل از چاپ شامل جزئیات‌ مربوط‌ به‌ یک‌ اثر مثل‌ نویسنده‌، عنوان‌، ناشر، تعداد جلدها، پیوست‌ها، بها، تصویرپرداز و… که برای‌ شناسایی‌ و بازیابی‌ یک‌ کتاب‌ لازم است و بر مبنای‌ ضوابط‌ و استانداردهای‌ بین‌المللی می‌باشد گفته می‌شود‌. در مهر 1377 کتابخانه ملی”‌ با همکاری‌ وزارت‌ فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی‌ اجرای‌ این طرح‌ را به‌طور رسمی‌ در ایران آغازشده است و هم‌اکنون اداره کل پردازش و سازمان‌دهی سازمان اسناد و کتابخانه ملی مسئول مستقیم صدور فیپا به درخواست ناشران و صرفاً به‌صورت الکترونیک در کشور می‌باشد.

دریافت کارت کتاب یا مجوز ارشاد

برای دریافت مجوز ارشاد، باید جلد کتاب، نسخه نهایی متن کتاب به همراه 3 نسخه از کتاب چاپ‌شده به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شود. در این مرحله محتوای کتاب با شناسنامه دریافت شده تطبیق داده می‌شود و متن کتاب ازنظر ممیزی‌های مختلف بررسی می‌شود و در صورت داشتن موارد سیاسی، توهین‌های قومیتی و الفاظ و جملات نامتعارف، اصلاحیه خورده و نویسنده موظف است در کوتاه‌ترین زمان، آن جملات را حذف یا تغییر دهد. در صورت حل شدن موارد، کتاب مجوز خواهد گرفت.

مجوز ارشاد

چاپ و صحافی کتاب

چاپ و صحافی کتاب

پس از اخذ مجوز چاپ، کتاب موردنظر به تعداد درخواستی نویسنده چاپ خواهد شد. معمولاً اگر کتاب زیر 200 نسخه باشد از چاپ دیجیتالی استفاده می‌شود و اگر این تعداد بالای 1000 نسخه باشد از چاپ آفست استفاده می‌شود و سپس به از چاپ کتاب به صحافی فرستاده می‌شود. به عمل تا کردن و ترتیب فرم‌های چاپ‌شده متن، جلد گذاری و درنهایت برش کتاب عمل صحافی کتاب گفته می‌شود. صحافی کتاب ظریف‌ترین مرحله از چاپ کتاب می‌باشد و با توجه به اینکه این مرحله در اختیار خود ناشر قرار دارد معمولاً به‌سرعت انجام می‌گیرد.

اعلام وصول

آخرین مرحله اداری در پروسه چاپ کتاب، مرحله اعلام وصول است. اعلام وصول درواقع همان اجازه نشر کتاب است که وزارت ارشاد تأیید می‌کند کتابی که در حال چاپ است با متنی که در وزارت ارشاد ثبت‌شده یکسان است و انتشار کتاب بلامانع است.

فروش کتاب

عوامل مؤثر در هزینه تبدیل پایان‌نامه به کتاب در مؤسسات

بعدازاینکه با مراحل تبدیل پایان‌نامه به کتاب آشنا شدید، نوبت آن است تا از عواملی که بر هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب و سپس چاپ آن دخیل می‌باشد توضیحی را ارائه دهیم تا شما فرهیختگان عزیز بدون هرگونه دغدغه و نگرانی پایان‌نامه خود را به کتاب تبدیل نمایید.

هزینه چاپ کتاب در موسسات

تعداد کلمات پایان نامه

هر چقدر تعداد کلمات مورد استفاده در پایان‌نامه بیشتر باشد، هزینه فرمت بندی آن به فرمت کتاب توسط ویراستار نیز بیشتر خواهد بود.

تعداد منابع پایان نامه

هر چقدر تعداد منابع مورد استفاده در پایان نامه زیاد باشد، هزینه تنظیم و فرمت بندی آن به فرمت کتاب توسط ویراستار نیز بیشتر خواهد بود.

تعداد جلدها

تعداد جلد یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت نهایی چاپ کتاب می‌باشد طبیعی است که هر چقدر تعداد جلد افزایش یابد هزینه به نسبت افزایش خواهد داشت.

قطع کتاب

با توجه به اندازه کتاب و طول و عرض آن میزان استفاده از کاغذ متفاوت است. از این رو می توان گفت یکی از عوامل موثر بر هزینه چاپ کتاب اندازه کتاب می باشد

جنس جلد کتاب

جنس جلد کتاب انواع مختلفی دارد با توجه به اینکه جلد کتاب کاغذی، گالینگور، شومیز یا جنس سخت باشد هزینه چاپ کتاب می تواند متغیر باشد.

طراحی جلد

طراحی جلد کتاب هم از مواردی است که مشتری به اختیار آن را انتخاب می‌کند و یکی از عواملی می باشد که در هزینه چاپ کتاب موثر می باشد.

جنس کاغذ

جنس و کیفیت کاغذ نیز بنا به درخواست مشتری قابل تغییر است و هر چقدر کیفیت کاغذ مورد استفاده در چاپ بهتر باشد، هزینه آن نیز بیشتر خواهد بود.

چاپ رنگی

هزینه چاپ کتاب به حالت تمام رنگی یا سیاه و سفید و یا ترکیبی از هر دو می‌تواند متغیر باشد. بدیهی است که هزینه چاپ کتاب رنگی به مراتب بیشتر از چاپ سیاه و سفید است.

خدمات درخواستی

برخی خدمات درخواستی از سوی مشتریان مانند تنظیم جداول ،نمودار ها، فرمول ها و ... وجود دارد که در قیمت تبدیل پایان نامه به کتاب موثر می باشد

زمان تحویل

در حالت کلی سه نوع زمان بندی عادی،فشرده و فشرده پلاس در موسسات وجود دارد که هر قدر زمان تحویل کار کوتاه‌تر باشد، هزینه دریافتی آن نیز افزایش خواهد یافت.

مراحل تبدیل پایان نامه به کتاب در موسسات

با توجه به مراحل پیچیده تبدیل پایان‌نامه به کتاب که در بالا به آن‌ها اشاره شد بهتر است کار تبدیل پایان‌نامه به کتاب و چاپ آن را به مؤسسات باتجربه بسپارید تا طبق مراحل که در زیر به آن اشاره‌شده است به بهترین شکل پایان‌نامه شمارا به فرمت کتاب تبدیل کرده و کتاب شمارا در کوتاه‌ترین زمان به چاپ برسانند.

مراحل انجام تهیه کتاب

تبدیل فرمت پایان نامه به فرمت کتاب

صفحه آرایی طبق نظر و خواست مشتری

طراحی جلد کتاب با نظر و خواست مشتری

دریافت شابک، فیپا و مجوز ارشاد

ثبت، مولف و نام کتاب در بانک اطلاعات کتابخانه ملی

چاپ کردن کتاب با تیراژ دلخواه

ارسال رایگان کتاب چاپ شده به آدرس ذکر شده

زمان تبدیل پایان نامه به کتاب

بیشتر دانشجویان فکر می‌کنند چاپ کتاب پروسه بسیار زمان‌بری است و به همین دلیل تمایل چندانی به چاپ کتاب نشان نمی‌دهند. ولی در اصل این چنین نیست. چاپ کتاب یکی از مواردی می باشد که برای ارتقا رزومه از اهمیت بالایی برخوردار است و یکی از دلایلی که می توان گفت بهترین گزینه برای ارتقا می باشد زمان کوتاه‌‌ آن، نسبت به خدمات دیگر می باشد. تنها آماده‌سازی کتاب است که زمان زیادی از نویسنده می‌گیرد.،که شما می توانید بدین منظور از پایان نامه خود بهره مند شوید و پایان نامه را به فرمت کتاب تبدیل کرده و تمامی مجوزات را اخذ کرده و کتاب خود را به چاپ برسانید. توسعه ما برای شما برای چاپ کتاب انتخاب یک موسسه معتبر در زمینه چاپ کتاب می باشد زیرا اگر از طریق موسسات و ناشر معتبر اقدام نمایید تمامی مراحل چاپ کتاب در کوتاه ترین زمان با بالاترین کیفیت انجام می شود و شما نهایتا تا 40 روز می توانید کتاب چاپ شده داشته باشید.

چرا برای چاپ کتاب موسسه سینا ترجمه را انتخاب کنیم؟

سینا ترجمه با بهره‌گیری از افراد متخصص درزمینهٔ خدمات پژوهشی می‌توانند به دلایل ای که در زیر بیان‌شده است بهترین گزینه برای تبدیل پایان‌نامه به کتاب باشد.

حفظ محرمالنگی فایل

حفظ محرمانگی اسناد و فایل های کتاب

وقتی مشتری فایل خود را برای ما ارسال می کند این فایل ارسالی فقط برای بررسی توسط پشتیبان و انجام مراحل چاپ استفاده می شود و به جز این موارد هیچ کسی دسترسی به فایل شما ندارد و مشتری از بابت امنیت و محرمانگی بودن فایل آپلودی می تواند کاملا مطمئن باشد.

نماد اعتماد

دارای نماد های اعتماد الکترونیکی

یکی از مواردی که یک موسسه را از دیگر موسسات برتر می سازد دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی می باشد. سینا ترجمه دارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده تا شما مشتریان عزیز با خیال راحت سفارشات چاپ کتاب خود را به ما بسپارید و کتاب چاپ شده داشته باشید.

کیفیت کار

کیفیت مواد اولیه مطابق با نیاز شما

یکی از ویژگی های مثبت موسسه چاپ کتاب کیفیت مواد اولیه مورد استفاده می باشد. در سینا ترجمه هنگام ثبت سفارش چاپ کتاب با توجه به نیاز خود می توانید از بین کیفیت های مختلف مواد اولیه از جمله کاغذ و جلد و بسته بندی و ... آیتم مورد نظر را انتخاب کنید.

زمان تحویل پروژه

تحویل پروژه ها در سریع ترین زمان

یکی از مزیت های مهم در موسسات برتر ارائه خدمات در سریع ترین زمان ممکن می باشد که در سینا ترجمه شما می توانید به صورت دلخواه زمان چاپ کتاب خود را مشخص کرده و با انتخاب زمان فشرده و یا فشرده پلاس سفارش خود را در کمترین زمان ممکن دریافت کنید.

پشتیبانی

پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته

ما در سینا ترجمه 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما در زمبنه سفارشات چاپ کتاب هستیم. شما می توانید از طریق راه های ارتباطی مختلف حتی روزهای تعطیل با ما در ارتباط بوده و سفارش خود ثبت نمایید و کتاب چاپ شده را دریافت نمایید.

مراحل ثبت سفارش تبدیل پایان نامه به کتاب در مؤسسات

شاید شما هم جزء دانشجویانی هستید که قصد دارید از مزایای تبدیل پایان نامه به کتاب برای مصاحبه دکتری و یا ارتقا رزومه علمی خود استفاده کنید. ازاین‌رو سینا ترجمه برای سهولت کار شما مراحل ثبت سفارش تبدیل پایان‌نامه به کتاب را در ذیل برای شما عزیزان شفاف‌سازی کرده تا بدون هرگونه دغدغه سفارش خود را با کمترین هزینه ثبت نمایید.

ثبت سفارش

ثبت سفارش در سایت و یا درخواست از طریق سایر راه های ارتباطی

براورد هزینه

براورد هزینه و تاییده نهایی از جانب شما برای شروع کار تبدیل پایان به کتاب

انجام کار چاپ کتاب

شروع به انجام هر یک از مراحل، فرمت بندی ،صفحه آرایی، دریافت مجوزات و طراحی جلد و ... .

چاپ کتاب

ارسال فایل نهایی جهت تاییده به شما و در صورت تایید، چاپ و تحویل درب منزل

خدمات تبدیل پایان نامه به کتاب

خدمات تبدیل پایان نامه به کتاب در سینا ترجمه

آسان‌ترین راه برای دریافت امتیاز چاپ کتاب، تبدیل پایان‌نامه به کتاب است که می توان بیان کرد که تبدیل پایان نامه به کتاب در مقابل پذیرش و چاپ مقاله به زمان و هزینه کمتری نیاز دارد. درواقع شما با داشتن کتابی از پایان‌نامه، به ارزش تحقیق و پژوهش خود می‌افزایید و از رزومه کامل و خوبی برخوردار خواهید شد. همچنین از دیدگاه داوران در جایگاه علمی قوی و پرباری قرار می‌گیرید و شما یک پله جلوتر از سایر رقیبانتان قرار می‌گیرید. ازاین‌رو سینا ترجمه با بهره‌گیری از متخصصان و ناشران برتر در این زمینه می‌تواند برای صفرتا صد چاپ کتاب در کنار شما عزیزان باشد تا در کمتر از 1 ماه کتاب خود را با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه کتاب خود را به چاپ برسانید و در دست عموم قرار دهید.

جهت اطلاعات بیشتر برای تبدیل پایان‌نامه به کتاب می‌توانید با کارشناسان ما از طریق تماس یا پست الکترونیکی موسسه و همچنین از طریق شبکه‌های مجازی (واتساپ، اینستاگرام و تلگرام) در ارتباط باشید و یا از طریق لینک های زیر سفارش خود را ثبت نمایید.

راه های ارتباطی

راه های ارتباطی با ما

09149724522

04133250787

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
(امتیاز 0 توسط 0 نفر)
  ارسال به دوستان:



سوالات متداول

تبدیل پایان نامه به کتاب درسینا ترجمه توسط افراد متخصص که تجربه بالایی در این زمینه دارند انجام می‌شود.

عوامل بسیاری مانند تعداد کلمات، سفارش صفحه آرایی و طراحی جلد، تعداد منابع و ... بر هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب تاثیرگذارند. پس از ثبت سفارش خود در سایت سینا ترجمه، محاسبه قیمت برای فایل ارسالی شما به صورت آنلاین انجام شده و هزینه پروژه در فرم پیش فاکتور ارائه می‌گردد.

بله، پایان نامه شما توسط کارشناسان حرفه‌ای و متبحر ما در سینا ترجمه با رعایت اصول صحیح به صورت تخصصی با بالاترین کیفیت به فرمت کتاب تبدیل می‌شود. همچنین کارشناسان ارزیابی ما کیفیت پروژه را بررسی و کنترل می‌کنند تا تمام موارد مطابق نظر مشتری باشد و پس از تایید کیفیت مطلوب فایل نهایی به مشتری ارسال می‌شود.

ارائه کتاب علمی در جلسه مصاحبه دکتری می تواند تا 4 امتیاز را برای نویسنده به همراه داشته باشد

شما در سینا ترجمه می توانید زمان تحویل کتاب خود را ( عادی، فشرده، فشرده پلاس) انتخاب کرده و کتاب خود را در بازه زمانی تعیین شده درب منزل دریافت نمایید.



در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب در حالت سریع رو میفرمایید؟
سلام و عرض ادب احتراما هزینه با توجه به فایل براورد می شود فایل را ارسال بفرمایید تا براورد هزینه و اقدام شود. با تشکر
2 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب در حالت سریع رو میفرمایید؟
3 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام وقت بخیر تبدیل پایان نامه به کتاب و چاپ چند روز زمان میبرد؟
سلام و عرض ادب احتراما زمان حدودا 30 -45 روز می باشد. با تشکر
4 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام وقت بخیر تبدیل پایان نامه به کتاب و چاپ چند روز زمان میبرد؟
5 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام وقت خوش ببخشید شما 1 ماهه تبدیل پایان نامه به کتاب و چاپ انجام میدهید؟
سلام و عرض ادب احتراما بله برای تبدیل پایان نامه به کتاب در بازه زمانی 1 ماه در خدمت هستیم. فایل را ارسال بفرمایید تا اقدام شود. با تشکر
6 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام وقت خوش ببخشید شما 1 ماهه تبدیل پایان نامه به کتاب و چاپ انجام میدهید؟
6 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام وقت خوش میخوام پایان نامه رو به کتاب تبدیل کنم.چگونه اقدام کنم؟
سلام و عرض ادب احتراما برای تبدیل پایان نامه به کتاب در خدمت هستیم. برای شروع کار فایل از سایت و یا از طریق تلگرام،واتس اپ و ایمیل و ... ارسال بفرمایید تا اقدام شود. با تشکر
6 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام وقت خوش میخوام پایان نامه رو به کتاب تبدیل کنم.چگونه اقدام کنم؟
6 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام .میخواستم پایان نامه ارشد رو تبدیل به کتاب بکنم
سلام و عرض ادب احتراما کمال تشکر را داریم که سینا ترجمه را برای تبدیل پایان نامه به کتاب برگزیده اید. در خدمت هستیم لطفا در خواست خود را از طریق واتساپ و یا ایمیل موسسه ارسال بفرمایید تا پایان نامه شما را به فرمت کتاب تبدیل کرده و تمامی مجوزات را اخذ کرده و کتاب شما را به چاپ برسانیم. تماس و واتساپ: 09149724522 ایمیل: sina.pub@gmail.com
2 سال پیش
بازدیدکننده

لیلا داودی
سلام .میخواستم پایان نامه ارشد رو تبدیل به کتاب بکنم
2 سال پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
این کار خوب و پسندیده است و برای توسعه فرد و جامعه ورونق وپویایی انشاا...مفید خواهد بود .
2 سال پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام