سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

پذیرش فوری مقاله ISI برای تمامی رشته ها

انتشار 1 اردیبهشت 1398
مطالعه 3 دقیقه

یکی از مهم ترین شیوه های افزایش امتیازات پژوهشی و تقویت رزومه تحصیلی چاپ مقاله در مجلات معتبر می باشد. دانشجویانی که قصد چاپ فوری مقاله ی خود به منظور ادامه تحصیل در مقطع دکتری و یا کسب نمره کامل از پایان نامه ی خود را دارند. می توانند مقاله خود را به موسسه تحقیقاتی سینا بسپارند تا در کوتاه ترین زمان ممکن در مجلات معتبر به چاپ برسانیم.

پذیرش فوری مقاله ISI برای تمامی رشته ها

چاپ مقاله یکی از مهم ترین دستاوردهای علمی در رزومه ی تحصیلی دانشجویان و محققان محسوب می شوند که در پذیرش مصاحبه دکتری و هم چنین اخذ بورس تحصیلی از دانشگاه های معتبر بین المللی و دریافت نمره کامل پایان نامه تاثیر بسزایی دارد. از دیگر مزایای چاپ مقاله در مجلات معتبر می توان به تقویت رزومه تحصیلی برای جذب در هیئت علمی دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی، عضویت در بنیاد ملی نخبگان، امکان دریافت پروژه های تحقیقاتی بسیار بالا و دستاوردهای پژوهشی جدید اشاره کرد.

گاهی برخی دانشجویان یک ماه مانده به زمان دفاع پایان نامه اقدام به ارسال و چاپ مقاله خود می کنند که این عملا غیر ممکن است چراکه مقاله بعد از ارسال به مجله، مستقیما چاپ نمی شود و نیاز به طی مراحل داوری  دارد تا برای چاپ به تایید داوران برسد. در واقع طولانی ترین بخش فرایند چاپ مقاله، مربوط به همین پروسه داوری می باشد. لازم به ذکر است که عملکرد مجلات از نظر زمانی برای پذیرش مقاله متفاوت است. برای این منظور سایت ژورنال هاب زمان تقریبی مراحل داوری هر مجله را در اختیار محققان قرار می‌دهد که برای دسترسی به آن می‌توان در صفحه اصلی ژورنال هاب شماره ISSN مجله مورد نظر را وارد کرد و در قسمت اطلاعات مجله، برخی اطلاعات اصلی آن از جمله زمان تقریبی پذیرش را مشاهده نمود.  

برای گرفتن پذیرش فوری مقاله، نویسنده باید در نوشتن مقاله، نکاتی را رعایت کند تا پذیرش مقاله سریع تر انجام شود.

نکات کلیدی در پذیرش فوری مقاله به پیشنهادELSEVIER   

  • مرتبط بودن موضوع مقاله با حوزه ی  تخصصی مجله
  • عملکرد صحیح در نگارش مقاله و ساختار صحیح مقاله
  • اطمینان از به روز بودن موضوع مقاله
  • ارسال نامه ی پیوست یا Cover Letter

این مرحله به عنوان یک فرصت تلقی می‌شود تا بتوانید ناشران را متقاعد کنید مقاله شما را به چاپ برسانند. بنابراین یک نامه پیوست حاوی رزومه تحصیلی و زمینه تخصصی تحقیقی خود، یافته‌های اساسی تحقیق، نوآوری‌های تحقیق، اهمیت تحقیق، اهمیت و ارتباط تحقیق با مجله را با مقاله ی خود ارسال کنید.

  • آمادگی پاسخگویی به سوالات ناشران
  • رعایت تمام پیشنهادات اصلاحی داوران (حتی اگر با نظر آن‌ها مخالف باشید)
  • پیروی از قوانین حق نشر
 
تصویر
 

تفاوت بین ارسال مقاله بصورت شخصی و از طریق مؤسسه چیست؟

بسیاری از دانشجویان و محققان بدون تجربه چاپ مقاله، در رابطه با معتبر بودن مجلات، انتخاب مجله مناسب و متناسب با موضوع و چگونگی ارسال مقاله اطلاعی  ندارند و مطمئنا بدون دانستن این  اطلاعات موفق به چاپ  مقاله خود در یک مجله معتبر نخواهند شد. بنابراین با توجه به همکاری چندین ساله موسسه سینا با مجلات و نشریات معتبر مختلف، کارشناسان این موسسه بدون اتلاف وقت و در کمترین زمان مقاله شما را در مجله سابمیت می کنند و با رایزنی خود با ادیتور مجلات، اکسپت مقاله شما را در تمامی رشته ها (حقوق، حسابداری، روانشناسی، مدیریت، علوم پزشکی، زیست شناسی، شیمی، صنایع، ریاضی، فیزیک و...) دریافت می نمایند. البته ذکر این نکته ضروری است که که پذیرش مقاله تنها با رایزنی موسسه امکان پذیر نیست و محتوای مقاله نیز باید خوب باشد. همچنین لازم به ذکر است که منظور از اکسپت سریع و چاپ فوری مقاله، چاپ در یک یا دو روز نمی باشد و هر مجله شرایط و بازه زمانی خاصی دارد. مراحل انتخاب مجله تا ترجمه تخصصی و ویراستاری، فرمت و سابمیت می تواند در کمتر از یک هفته انجام گیرد اما پروسه داوری برخی مجلات مثل JCR ممکن است بیشتر از یک ماه باشد. اما مجلات ISI یی که موسسه سینا با آنها همکاری می کند، در کمتر از یک ماه پذیرش مقاله شما را ارسال می کند. 

موسسسه تحقیقاتی سینا با بیش از 5 سال سابقه در رشته های مختلف علمی و پژوهشی فعالیت دارد که می تواند در تمام مراحل ویرایش، ترجمه، اخذ پذیرش و چاپ فوری مقاله در مجلات معتبر داخلی و خارجی همراه شما باشد. شما می‌توانند با ارسال سفارشات خود و با انتخاب مجله مورد نظرتان از بین مجلات ارائه شده توسط گروه تحقیقاتی موسسه سینا، اکسپت مقالات ISI خود را در کوتاهترین زمان ممکن دریافت نمایید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام من دانشجوی دکتری ریاضی کاربردی هستم برای دفاع از پایان نامه ام نیاز به 2 مقاله همراه بااکسپت یکی در مجلات isi ایمپکت دارودیگری حداقل علمی پژوهشی با 2.5امتیاز می باشم موضوع پایا ن نامه الگوریتمهای فراابتکاری برای مساله طراحی شبکه انتقال شهری می باشد آیا موسسه شم می تواند کمکم کند
سلام و عرض ادب ابتدا نهایت تشکر را داریم که ما را برای همکاری برگزیده اید. احتراما برای استخراج مقاله و پذیرش و چاپ مقاله در خدمتتان هستیم. برای شروع کار فایل پایان نامه را از طریق سایت و یا تلگرام، واتس اپ و یا ایمیل ارسال بفرمایید تا بررسی شده و دو مقاله استخراج شود و سپس مجلات تقدیم شود هر کدام مورد تایید بود جهت پذیرش و چاپ اقدام شود. با تشکر
10 ماه پیش
بازدیدکننده

رضارجبی
سلام من دانشجوی دکتری ریاضی کاربردی هستم برای دفاع از پایان نامه ام نیاز به 2 مقاله همراه بااکسپت یکی در مجلات isi ایمپکت دارودیگری حداقل علمی پژوهشی با 2.5امتیاز می باشم موضوع پایا ن نامه الگوریتمهای فراابتکاری برای مساله طراحی شبکه انتقال شهری می باشد آیا موسسه شم می تواند کمکم کند
10 ماه پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام