سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

پذیرش مقالات در مجلات ISI

انتشار 11 تیر 1398
مطالعه 3 دقیقه

امروزه ملاک ارزشیابی تحقیقات دانشجویان و اساتید در مصاحبه های علمی و پذیرش در دانشگاه های خارج از کشور انتخاب مجله ای است که فرد مورد نظر مقاله خود را در آن به چاپ می رساند.

پذیرش مقالات در مجلات ISI

مقالات ISI چیست؟

مؤسسهٔ اطلاعات علمی ISI: Institute for Scientific Information مؤسسه‌ای با تمرکز بر علم‌سنجی و انتشارات علمی است که در سال ۱۹۶۰ توسط یوجین گارفیلد تأسیس شد. این مؤسسه توسط مؤسسهٔ علمی تامسون در سال ۱۹۹۲ خریداری و به‌عنوان Thomson ISI شناخته شد و اکنون نیز با نام Thomson Scientific شناخته می‌شود و این پایگاه هزاران مجله در رشته‌های مختلف از کشورهای مختلف جهان دارد.

مجلات ISI به دو نوع ایمپکت دار و بدون ایمپکت دسته بندی میشوند، به نشریات ایمپکت دار JCR گفته میشود و اعتبار زیادی دارند و تضمینی نیستند. این مجلات از نظر سطح علمی بالا بوده  و تمامی بهترین مقالات را انتخاب و به چاپ میرسانند و مدت زمان داوری این مجلات به دلیل سختگیرانه بودن آن طولانی است.

مجلات ISI LISTED مجلات بدون ایمپکت هستند و مانند مجلات جی سی آر مراحل دشواری ندارند. این مجلالت نیز معتبر و تضمینی هستندو نسبت به مجلات جی سی آر مرحله داوری کوتاهتری دارند. مجلات تامسون رویترز یا مجلات ISI دو نوع هستند: WOK که همان Web of Knowledge دارای مجلات وسیعی هستند. Wos  هم مجلات Web of science  میباشد که دارای اعتبار بالایی بوده و ضریب تاثیر عمده ای دارند.

پذیرش مقاله از مجلات ISI

پذیرش مقاله از مجلات یکی از نگرانیهای عمده دانشجویان و اساتید دانشگاها میباشد. زیرا که پیدا کردن  یک مجله معتبر با استانداردهای مختلف مورد نظر پژوهشگران و گرفتن پذیرش از آن بسیار سخت است. موسسه سینا به دلیل همکاری با عوامل گسترده‌ای از پژوهشگران برجسته که بسیاری از آنان داور مجلات مختلف هستند، توانسته است در زمینه پذیرش مقاله از مجلات ISI فعالیت‌های مثبتی را به ثبت برساند.

مراحل طی چاپ تا پذیرش مقاله:

مراحل گرفتن پذیرش مقاله از مجلات ISI تا حدودی بسیار پیچیده و سخت است. در ابتدا پذیرش شدن یا نشدن مجله به انتخاب مجله ای مناسب از جانب شما بستگی دارد.حوزه پذیرش مقاله در قسمت اهداف سایت تعیین میشود که در چه حیطه ای مقاله پذیرش می کند. در حقیقت مجله مناسب به مجله‌ای گفته می‌شود که از نظر موضوعی و رشته با مقاله مورد نظر مرتبط باشد. بدلیل سنجشش کیفیت مجله با شاخص‌ ضریب تاثیر بنابراین باید به گونه ای باشد که مقاله را بتوان در آن چاپ کرد.

مرحله بعد نوبت سابمیت یا همان ارسال مقاله به مجله به دو صورت ایمیل یا مرحله به مرحله الکترونیکی است.در این مرحله است که مقاله از طرف ادیتور مجله رد یا اکسپت میشود. بسیاری مجلات معمولا پیش میاید که نیاز به اصلاحاتی از طرف نگارنده داشته باشند لذا امکان ریوایز آن هم وجود دارد. ارائه پاسخ‌ها و ریوایزهای استاندارد توسط پژوهشگر به مجله در این مرحله می‌تواند تضمین کننده چاپ مقاله در مجله باشد.

پروسه بعدی مرحله داوری است، بعد از ارسال مقاله داوران به جدید و تکراری نبودن مقاله برای اکسپت آن اهمیت میدهند. پذیرش یا ریجکت شدن مقاله به نتیجه داوری بستگی دارد گاهی مقاله ای بدون نیاز به اصلاحیه به دلیل رعایت تمامی موارد و اصول قالب بندی مجله پذیرش میشوند.

خدمات ما در زمینه پذیرش مقاله از مجلات ISI

موسسه سینا به دلیل همکاری با پژوهشگران برجسته توانسته است با برخی از مجلات معتبر دنیا نیز ارتباط برقرار کند. همچنین به دلیل دسترسی به امکانات بی‌شمار دانشگاه‌های سراسر دنیا، امکان انتخاب مجله، سابمیت و گرفتن پذیرش مقاله از مجلات ISI توسط موسسه سینا بسیار زیاد است. این موسسه تاکنون توانسته است با ارائه مشاوره‌های تخصصی به پژوهشگران، اساتید و دانشجویان مختلف، قدم‌های قابل توجهی در زمینه پذیرش مقالات آنان بردارد.

سایت جهت اطمینان از ISI بودن مقاله دارای قابلیت جستجو به صورت نام کامل مجله یا ISSN:

http://mjl.clarivate.com/

چگونگی استفاده از خدمات موسسه سینا در زمینه پذیرش مقاله از مجلات ISI 

برای استفاده از خدمت ما در زمینه پذیرش مقاله از مجلات ISI کافی است با ما ارتباط برقرار کنید. همچنین می‌توانید با مراجعه به صفحه ثبت سفارش، فرم‌های مربوطه را پر کنید تا همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند.در موسسه ما تمامی خدمات پذیرش فوری مقاله ISI، چاپ مقاله ISI ، چاپ تضمینی مقاله ISI در مجلات معتبرISI با کمترین هزینه ممکن در سریع ترین زمان با کیفیت بالا، انجام می گیرد.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام