سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

پذیرش مقاله اورژانسی فوری رشته های مهندسی

انتشار 1 آذر 1399
مطالعه 3 دقیقه

چگونه بنویسیسم تا مقاله ما پذیرش تضمینی بگیرد؟ به چه چیز هایی هنگام نوشتن توجه کنیم؟چه کارهایی برای پذیرش گرفتن تضمینی لازم است انجام شود؟آیا مجلات معتبری وجود دارند که مقاله شما را تضمینی پذیرش کنند؟

پذیرش مقاله اورژانسی فوری رشته های مهندسی

بخاطر مزایای مثبتی که چاپ مقاله در مجلات علمی بر روی رزومه پژوهشگران دارد بسیاری از افراد مایل به چاپ مقاله خود می باشند تا بتوانند از این مزایا استفاده کنند.در نتیجه برآنند تا با توجه به هزینه و زمانی که برای چاپ مقاله خود می کنند از چاپ مقاله خود به صورت تضمینی اطمینان خاطر پیدا کنند. شماعزیزان باید قبل از ارسال مقاله خود به نکاتی در این مورد توجه داشته باشید.

چاپ و پذیرش تضمینی مقاله

فاکتورهای زیادی وجود دارد که شما باید قبل از پذیرش مقاله خود به آنها حق دهید. برای خوب ارائه دادن باید تجزیه و تحلیل داده های شما خوب حاصل از پژوهش خود را خوب ارائه دهید.و پژوهش خود را توسط منابع مناسب به خوبی پشتیبانی کنید. اما وقتی از سردبیران سؤال می شود "مهمترین دلیل تصمیم گیری برای پذیرش مقاله برای مجله شما چیست؟" پاسخی که آنها می دهند اینست که: "باید چیز جدیدی ارائه کند".به روشنی بیان کنید چه چیزی در تحقیق شما جدید است.این مهم ترین قسمت برای مقاله شما در پذیرش فوری و چاپ تضمینی مقاله تان می باشد.

  • مقاله ارائه شده از نظر سطح علمی در یک سطح خوب وقابل درک ارائه شده باشد،
  • یک ژورنال مناسب با زمینه مقاله خود انتخاب کنید.
  • عنوان مقاله شما اولین نماینده از سوی شما برای ژورنال می باشد پس به دقت عنوانی انتخاب کنید که موضوع مقاله را به صورت صریح و شفاف بیان نماید و تمام فاکتورهایی که در عنوان باید رعایت نمایید حتما ملاحظه کنید.
  • حتما دستور العمل های مجله مورد نظر در رابطه با ساختار مقاله را مطالعه کنید گرچه این ساختار در بیشتر مجلات یکی می باشد ولی حتما آن را بخوانید و مقاله خود را طبق ساختار مجله مورد نظر آماده سازی کنید تا به مشکلی در این زمینه برخورد نکنید.
  • ویرایش و نگارش مقاله خود را خیلی با دقت انجام دهید و از متخصصین این حوزه استفاده نمایید.
  • اگر قصد دارید مقاله خود را در یک مجله بین المللی به چاپ برسانید حتما آن را به یک متخصص بدهید تا به صورت حرفه ا ی به زبان انگلیسی ترجمه شود.
  • مراحل سابمیت مقاله یکی از مراحل مهم می باشد که باید به خوبی انجام شود و شما باید بتوانید به خوبی با ادیتور مجله مورد نظر ارتباط برقرار کنید.

معرفی مجلات خارجی برای پذیرش و چاپ تضمینی مقاله

نمایه های مجلات خارجی که میتوانید مقاله خود را در چاپ کنید به شرح زیر می باشد:

  • isi : آیا مجلات بین المللی آی اس آی تمامی مقالات شما را به صورت تضمینی چاپ می کنند؟نه خیر تنها برخی از مجلات آی اس آی مقالات شما را به صورت تضمینی چاپ می کنند،ولی اگر مقالات شما از سطح علمی بالایی برخوردار می بشند موسسه ما در رایزنی با مجلات معتبر تضمین می کند که مقاله شما را بهچاپ برساند.
  • isc : این مجلات معتبر ترین مجلات در داخل کشور محسوب می شوند و اعتبار جهانی ندارند چاپ مقاله به صورت تضمینی نمی باشد و بستگی به نظرات داوران دارد.
  • Jcr :در حال حاضر در سطح جهانی معتبر ترین مقالات به حساب می آیند و چاپ مقاله در مجلاتjcr به هیچ وجه تضمینی نمی باشد و همه چیز وابسته به کیفیت مقالات می باشد.
  • pubmed : مقالات حوزه های پزشکی و پیراپزشکی در مجلات pubmed پذیرش و چاپ می شوند و اعتبار بسیار بالایی دارند چاپ مقاله در ژورنالهای pubmed به صورت تضمینی می باشد.

موسسه پژوهشی سینا مفتخر است با 5 سال سابقه رایزنی با مجلات بین المللی خارجی و داخلی، و با استفاده از افراد متخصص در تمامی حوزه ها می تواند مقالات پژوهشگران را در اسرع وقت به چاپ برساند،موسسه سینا دز زمینه های ویرایش،چاپ کتاب و همچنین ترجمه تخصصی (ضمانت گارنتی دار) آماده ارائه خدمات خود به پژوهشگران محترم می باشد.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام