سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

پذیرش مقاله از پایان نامه

انتشار 12 فروردین 1399
مطالعه 3 دقیقه

طبق بخشنامه دانشگاه آزاد اسلامی، دو نمره از 20 نمره مربوط به پایان نامه، به مقالات نگارش شده و یا استخراج شده از پایان نامه های دانشجویان اختصاص دارد.

پذیرش مقاله از پایان نامه

طبق بخشنامه دانشگاه آزاد اسلامی، دو نمره از 20 نمره مربوط به پایان نامه، به مقالات نگارش شده و یا استخراج شده از پایان نامه های دانشجویان اختصاص دارد. بنابراین زمانی که کار نگارش پایان نامه خود را به پایان رساندید برای اینکه بتوانید در روز دفاع برای پایان نامه خود نمره کامل دریافت کنید،  باید حداقل یک مقاله از پایان نامه خود استخراج و در مجلات معتبری به چاپ برسانید. 

هستند افرادی که با صرف زمان و هزینه زیاد پایان نامه بسیار پرمحتوایی گردآوری می کنند اما به دلیل عدم آشنایی با اصول و قواعد استخراج یا نگارش مقاله نقاط ضعف مشهودی در مقالات آنها به چشم میخورد که در نهایت منجر به ریجکت مقاله آنها از سوی مجلات مختلف میگردد. این مسئله علاوه بر  از دست رفتن زحمات دانشجو موجب دلسردی و بی انگیزگی فرد برای ادامه کار نیز میشود. به همین دلیل معمولا ما در اینگونه موارد توصیه میکنیم حتما از تجارب و دانش افراد کارشناس در این زمینه کمک بگیرید و قبل از ارسال مقاله به هر مجله ای تمام جوانب لازم را برسی کنید تا حتی الامکان کار پژوهشی شما بی نقص باشد. چرا که این امر موجب تسریع در فرایند پذیرش مقاله ارسالی شما نیز خواهد شد. از این رو یک بخش تخصصی در حوزه استخراج و چاپ مقاله در موسسه سینا متشکل از کارشناسان و اساتید باتجربه تمام خدمات مرتبط با این حوزه را طبق اصول و استاندارهای تعیین شده از سوی مجلات برای محققین و دانشجویان ایرانی ارائه میکند تا در بازه زمانی کوتاهتر و با احتمال پذیرش بالاتر مقاله در مجلات معتبر موفق به چاپ مقالات خود شوند. 

نکات مهم در استخراج مقاله از پایان نامه

۱- در تهیه ی عنوان و چکیده مقاله محدودیتی در خصوص تطبیق آن با عنوان پایان نامه وجود ندارد و میتوان بر اساس موضوعی که در مقاله بر آن تاکید شده، عنوان و چکیده مناسب را انتخاب کرد.

۲- کلیدواژه ها باید به درستی انتخاب شوند، کلید واژه هایی که نزدیک ترین و بیشترین قرابت معنایی را با محتوای اصلی مقاله دارند بهترین گزینه هستند.

۳- تدوین مقدمه ای مناسب در هنگام  استخراج مقاله از پایان نامه میتوان انگیزه مخاطبین مقاله را افزایش داده و مقصود اصلی مقاله تان را بیان کرد.

۴- بهتر است قبل از دفاع و به محض اتمام پایان نامه به فکر استخراج و چاپ مقاله از روی پایان نامه خود باشید زیرا پروسه چاپ مقاله فرایندی نسبتا طولانی خواهد داشت.

در واقع استخراج مقاله از پایان نامه نشان دهنده ی آن است که دانشجو بر روی مطالب پایان نامه تسلط کامل داشته و هیچ گونه کپی برداری و تقلیدی در تهیه ی آن صورت نگرفته است و با صرف زمان و بکارگیری توانمندی های خود دانشجو، پایان نامه و مقاله شکل گرفته است.

 

برای کسب دو نمره پایان نامه، مقالات استخراج شده از پایان نامه و یا نوشته شده توسط خود دانشجویان باید به صورت تخصصی ترجمه شده و متناسب با فرمت و استاندارد مجلات معتبر از جمله مجلات isi فرمت بندی شوند. سپس برای پذیرش و چاپ به مجلات ارسال می گردند. همه این امور در موسسه سینا به بهترین نحو انجام میشوند. ضمن اینکه سابمیت مقالات نیز توسط محققان موسسه انجام می شود که این امر سبب شده است تا سابمیت مقالات به صورت کاملا و صحیح در سریع ترین زمان انجام گیرد و دیگر دانشجویان و محققان دغدغه این امور را نداشته باشند.

پس از سابمیت مقالات و داوری توسط مجله پاسخ از سوی سردبیر مقاله اعلام می شود که در صورت پذیرش مقاله شما نامه اکسپت برای دانشجویان عزیز ارسال می گردد و مقاله وارد پروسه ویراستاری و چاپ می شود. اما در صورتی که پاسخ سردبیر پذیرش به شرط اصلاح باشد، باید موارد اعلام شده از جانب سردبیر توسط دانشجو اصلاح گردد و مجددا برای بررسی و داوری به مجله ارسال شود که اینبار در صورت پذیرش از سوی مجله، برای چاپ وارد مرحله ویراستاری می شود. 

دانشجویان عزیزی که موفق به نگارش مقالات علمی خود نشده اند نیز می توانند با کمک کارشناسان مجرب موسسه سینا مقالات علمی مورد نیاز خود را از پایان نامه های تدوین شده خود چه در مقطع ارشد و چه مقطع دکتری به کمک کارشناسان موسسه استخراج نمایند.

بیشتر بخوانید:

دو نمره پایان نامه با چاپ مقاله ISI

طریقه استخراج مقاله از پایان نامه

سایت استخراج مقاله از پایان نامه

اکسپت و چاپ مقاله

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام و عرض ادب استخراج مقاله از پایان نامه و پذیرش مقاله چقدر زمان میبرد. با تشکر
سلام و عرض ادب احتراما برای استخراج مقاله از پایان نامه و پذیرش و چاپ به صورت کاملا تخصصی در خدمت هستیم. برای شروع کار لطفا فایل پایان نامه را از طریق سایت،تلگرام،واتساپ، ایمیل و یا ایتا ارسال بفرمایید تا بررسی شده و عنوان های قابل استخراج تقدیم شود هر کدام مورد تایید بود جهت استخراج و سپس جهت پذیرش و چاپ اقدام شود. با تشکر
5 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام و عرض ادب استخراج مقاله از پایان نامه و پذیرش مقاله چقدر زمان میبرد. با تشکر
6 ماه پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام