سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

پذیرش مقاله پژوهشی

انتشار 18 فروردین 1399
مطالعه 3 دقیقه

مطالعه و تحقیق در حوزه ای خاص توسط هر محقق و پژوهشگری اساسا باید منجربه نگارش و تدوین یک مقاله علمی شود تا با انتشار آن، بتوان نتایج حاصل را بصورت گسترده در اختیار سایر محققین و پژوهشگران قرار داد.

پذیرش مقاله پژوهشی

مطالعه و تحقیق در حوزه ای خاص توسط هر محقق و پژوهشگری اساسا باید منجربه نگارش و تدوین یک مقاله علمی شود تا با انتشار آن، بتوان نتایج حاصل را بصورت گسترده در اختیار سایر محققین و پژوهشگران قرار داد. مقالات علمی در واقع حاصل کار تحقیقی و مطالعاتی محققینی است که ماهها و یا سالها برای آن زمان و انرژی و هزینه صرف کرده اند تا چنین اثر پژوهشی گردآوری شود. چنین مقالاتی که بر پایه نوآوری و ایده های ناب محقق و تحقیقات فردی نویسنده استوار شده و حرف تازه ای برای گفتن دارند، مقالات علمی پژوهشی هستند. مقالات علمی پژوهشی از اصالت و خلاقیت در روش و شیوه برخوردار هستند. در مقابل برخی دیگر از مقالات وجود دارند که ایده اصلی آنها از خود نویسنده نمی‌باشد و در تکمیل تحقیقات گذشته نوشته شده اند.  

مجلات علمی پژوهشی معمولاً دارای استانداردهای چاپ بسیار بالایی هستند و کیفیت مقالات چاپ شده در آن‌ها در مراکز آکادمیک مورد قبول اساتید و داوران است. همچنین این مجلات مورد تایید وزارت علوم و بهداشت و دانشگاه آزاد نیز میباشند. از این رو چاپ مقاله در آنها برای دانشجویان مقطع دکترا و اعضای هیات علمی دانشگاهها ضروری بوده و تمامی امتیازات از جمله امتیاز مصاحبه دکتری، دفاع از پایان نامه و ارتقاء هیئت علمی به آن تعلق می‌گیرد. می توان گفت که چاپ مقاله علمی پژوهشی می تواند تضمینی برای پذیرش در مقطع دکتری از دانشگاه های معتبر باشد. به همین دلیل تقاضا برای پذیرش مقاله از مجلات علمی پژوهشی بسیار بالا است.

مقالات علمی پژوهشی برعکس مقالات علمی ترویجی اغلب شامل یک مرحله مطالعه میدانی نیز می‌شوند و نیازمند تجزیه و تحلیل‌های آماری می‌باشند. از این‌ رو بسیاری از دانشجویانی که علاقمند به نگارش مقاله علمی پژوهشی می‌باشند احتمالاً در فرآیند نگارش با مشکلاتی مواجه شوند. موسسه سینا با داشتن همکاران و اساتید نخبه و با سابقه در حوزه امور پژوهشی و همکارانی باتجربه در حوزه امور پذیرش، سابمیت و چاپ مقاله در خدمت تمامی دانشجویان، محققین و اساتید گرامی بوده تمام این خدمات را در کوتاهترین زمان ممکن و با مناسبترین قیمت به مشتریان خود ارائه میکند.  

بخش های اصلی مقاله علمی پژوهشی

عنوان مقاله (Title)

اسامی نویسندگان (Authors)

کلمات کلیدی (key words)

مقدمه (Introduction)

متدها و روش ها (Methods)

نتایج و یافته های تحقیق (Results)

بحث (Discussion)

نتیجه گیری (Conclusion)

منابع (References)

پذیرش مقاله پژوهشی با موسسه سینا

دانشجویان و اساتیدی که برای مصاحبه و ارتقاء علمی رزومه ی خود نیاز به پذیرش مقاله علمی پژوهشی دارند می توانند پس از نگارش مقاله، آن را ارسال نمایند تا پس از بررسی توسط کارشناسان موسسه، مجله ی متناسب با موضوع مقاله، پیشنهاد شده و پس از تایید و انتخاب نهایی مجله از طرف شما برای داوری به مجله ارسال گردد. مجلات پیشنهادی از طرف موسسه تخصصی و معتبر بوده و به همین دلیل، تعداد مقالات ارسالی به آنها کمتر است؛ در نتیجه پروسه ی داوری مقاله ی شما کوتاه تر خواهد بود. همچنین لازم به ذکر است که هرچه مجله بیشترین تعداد داوران را دارا باشد تاثیر مستقیمی در کاهش زمان داوری مقاله شما خواهد داشت.

 موسسه سینا تمام خدمات مرتبط با حوزه پذیرش و چاپ مقالات پژوهشی را با بهترین کیفیت به محققین عزیز ارائه میکند. هزینه اولیه جهت اقدام برای پذیرش دریافت و مواردی مانند ترجمه تخصصی، فرمت بندی، ویراستاری و سابمیت بر روی مقاله شما انجام میشود و در صورت پذیرش نهایی مقاله برای چاپ در مجله مابقی هزینه خدمات به همراه هزینه درخواستی مجله دریافت خواهد شد که پرداخت این هزینه از طریق موسسه قابل انجام است. مدت زمان داوری این مجلات طولانی بوده و معمولا بین 1 الی 5 ماه زمان نیاز دارد. بازه زمانی یک ماهه معمولا برای مقالات ریجکت شده است و اگر مقاله در پروسه داوری قرار گیرد یک بازه زمانی 4 یا 5 ماهه نیاز خواهد بود. البته این نکته نیز حائز اهمیت است که قرار گرفتن در پروسه داوری بمنزله پذیرش مقاله نمیباشد. بلکه بایستی پس از این مرحله اصلاحات اعلام شده از سوی ادیتور مجله بر روی مقاله اعمال شود تا برای چاپ نهایی در مجله مورد تایید قرا گیرد. برای استفاده از خدمات پذیرش و چاپ مقاله موسسه سینا کافیست از طریق راههای ارتباطی، با ما در ارتباط باشید. 

بیشتر بخوانید:

اکسپت فوری مقاله علمی پژوھشی

چگونه یک مقاله علمی پژوهشی بنویسیم؟

فرایند سابمیت و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی

چاپ تضمینی مقاله علمی پژوهشی

 

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام