سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

پذیرش مقاله با احتمال بالا

انتشار 4 اردیبهشت 1399
مطالعه 3 دقیقه

امروزه شاهد گسترش روز افزون تنوع در رشته های مختلف علمی و ظهور و پیدایش شاخه های جدیدی از علوم هستیم و به تبع آن، رشد فزاینده مطالعات و تحقیقات علمی برای نشر یافته های جدید و تبادل دانش بین حوزه های مختلف علوم جهت کشف ابعاد جدیدی از آنها نیز اتفاق افتاده است. 

پذیرش مقاله با احتمال بالا

امروزه شاهد گسترش روز افزون تنوع در رشته های مختلف علمی و ظهور و پیدایش شاخه های جدیدی از علوم هستیم و به تبع آن، رشد فزاینده مطالعات و تحقیقات علمی برای نشر یافته های جدید و تبادل دانش بین حوزه های مختلف علوم جهت کشف ابعاد جدیدی از آنها نیز اتفاق افتاده است. مقالات علمی که فرمت نهایی مطالعات و پژوهشهای محققین هستند، از طریق چاپ و انتشار در مجلات علمی معتبر، امکان این تبادل و دسترسی را برای سایر محققین فراهم میکنند. بنابراین میتوان این دست از مقالات را یکی از ابزارهای انتقال دانش دانست که سهم قابل توجهی در نشر و توسعه علوم جدید ایفا میکند. از این روست که مقالات علمی جایگاه ویژه ای در مجامع علمی سراسر دنیا دارند.

با توجه به رشد و توسعه مراکز دانشگاهی و علمی در ایران و گرایش افراد بیشتری از جامعه برای تحصیل در مقاطع بالاتر تحصیلی و صدالبته نیاز روزافزون جامعه مدرن به متخصصین بیشتر و با مدارج علمی بالاتر، مقالات و مجلات علمی در کشور ما نیز اهمیت فوق العاده ای در تولید دانش توسط محققین ایرانی دارند. بر همین اساس در دانشگاههای کشور تاکید ویژه ای روی انجام کارهای پژوهشی و نگارش مقالات علمی پژوهشی توسط دانشجویان تحصیلات تکمیلی وجود دارد. این قشر از دانشجویان نیز بر این امر واقف بوده و هم برای کسب امتیازات پژوهشی اختصاص داده شده به این فعالیتها و مقالات و هم کسب اعتبار در نزد اساتید و صاحبنظران حوزه تخصصی خود به نگارش مقاله علاقه و گرایش پیدا کرده اند. اما مسئله مهم در نگارش یک مقاله علمی استاندارد در وهله اول آگاهی از اصول و قواعد مقاله نویسی و در گام بعدی موفقیت در به چاپ رساندن این اثر علمی در مجلات معتبر و مورد تایید نهادهای ذیربط علمیست. اصطلاحی که ممکن است در این حوزه برای شما نیز آشنا باشد، چاپ تضمینی مقاله در مجلات معتبر است.

فرایند چاپ مقاله در مجلات معتبری همچون isi، scopus، isc و ... دارای مراحل پیچیده ای است که برای هر محقق پرمشغله ای وقت گیر است و اگر تجربه و اطلاعات کافی در این زمینه نداشته باشید ممکن است مقاله خود را هرگز نتوانید چاپ کنید. اما در موسسه سینا این امکان برای شما فراهم آمده تا مقالات خود را بصورت فوری و در مجله مورد نظر خود در کوتاهترین زمان ممکن به چاپ برسانید. البته هر مقاله و نوشته ای با هر کیفیتی در مجلات معتبر پذیرش و چاپ نمی شوند. بلکه این تضمین صرفا شامل آن دسته از مقالاتی است که حاصل کار تحقیقی محقق هستند و از اصالت محتوا و موضوع برخوردارند ولی در بخش ساختار و قالب مقاله، ایراداتی به آنها وارد است. کارشناسان مجرب موسسه سینا با بررسی مقالات علمی پژوهشگران، احتمال پذیرش آنان را مورد بررسی قرار داده و میزان شانس آنان برای اکسپت را مشخص می کنند. همچنین مقاله را از جهت ساختاری و فرمت بندی تنظیم و اصلاح میکنند تا احتمال ریجکت آن به صفر برسد. سپس در مرحله انتخاب مجله، مشاوره های لازم را به شما رائه میدهند تا بتوانید مناسبترین مجله را که چاپ تضمینی و پروسه داوری کوتاه مدتی دارند، انتخاب کنید. در مرحله داوری نیز موسسه پیگیری های لازم برای پذیرش مقالات را انجام داده و با رایزنی با مسئولین مجله، امکان چاپ تضمینی مقاله را برای شما فراهم میکنند.

شرایط لازم برای اکسپت و چاپ مقاله در مجلات معتبر

- تخصص و دانش کافی در موضوع مورد مطالعه

- دارا بودن مهارت های نوشتن و شناخت تمامی چارچوبهای مجلاتی که بصورت تضمینی اقدام به چاپ مقاله می کنند.

- شناخت مجلات معتبر و یافتن مجله متناسب با موضوع مقاله

- ترجمه و نوشتن کاورلتر

- مهارت ارسال مقاله به مجلات

- نحوه برقراری ارتباط و مکاتبه با سردبیر مجلات

- پاسخگویی سریع و مناسب به نظرات داوران مجله

در تمامی فرآیندهای اکسپت و چاپ مقاله یک معیار بسیار مهم و اساسی محور کار همکاران حاضر در گروه موسسه سینا می باشد و آن هم این است که مجلات معرفی شده به دانشجویان و متقاضیان می بایست مورد تایید وزات علوم، وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه پیام نور باشد. در صورت نیاز به معرفی مجله و یا مشاوره و دریافت خدمات در خصوص چاپ مقاله، می توانید با کارشناسان ما از طریق ایمیل، شماره تماس و یا چت آنلاین سایت سینا در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید:

چاپ مقاله بدون هزینه

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام