سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

پذیرش ترجمه تخصصی مقالات ISI

انتشار 5 تیر 1398
مطالعه 3 دقیقه

بهترین پژوهش ها و مقالات علمی و تخصصی ISIنیز چنانچه حاوی اشکالات نگارشی یا ضعف در ترجمه و انتقال مفهوم باشد، توسط داوران تایید نمی شود و در نتیجه ریجکت خواهند شدواز نظر خوانندگان نیز مورد اعتماد قرار نمی گیرد.

پذیرش ترجمه تخصصی مقالات ISI

ترجمه تخصصی مقاله ISI

مجلات ISI به علت اعتبار و شهرتی که دارند هر ساله هزاران مقاله علمی از طرف پژوهشگران علمی ایرانی به این مجلات برای چاپ مقاله فرستاده می شود. بسیاری از مقالات از سوی مجلات پذیرش نمی شوند، یکی از این عوامل که باعث ریجکت شدن این مقالات میشود ضعف در ترجمه است. برای ارائه خدمات بهتر موسسسه سینا آماده خدمات ترجمه پژوهشگران و اساتید ایرانی در تمامی سطوح با مترجمان مجرب و متخصص میباشد.

تامسون روییترز هر ساله لیستی از مجلات مورد تایید خود را انتشار میدهد که به مجلات ISI یا تامسون رویترز معروفندوجز برترین مجلات علمی دنیا محسوب میشوند. بیش از هجده هزار عنوان مجله در لیستشان قرار دارد که کیفیت آنها باهم متفاوت است. مجلاتی که اعتبار بالایی دارند با ضریب تاثیر مشخص میشوند که نشانگر دریافت استناد هرچه بیشتر مجله و کیفیت بالاتر آن است.

اگر مقاله ای قرار است به مجله ISI ارسال گردد، در حین ترجمه مقاله باید استاندارهای بالایی در آن رعایت شود. اشتباهات زبانی، تخصصی و لغوی در ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی توسط مترجمان نا آشنا به این زمینه، باعث تایید نشدن مقاله خواهد شد و در صورت برگشت مقاله به نویسنده جهت بازبینی دقیق و انجام اصلاحات، روند چاپ مقاله در مجله را طولانی خواهد کرد و این مساله برای کسانی که محدودیت زمانی دارند مشکل‌ساز خواند بود.

به همین خاطر،انجام ترجمه مقاله توسط مترجم متخصصی که بتواند با تسلط بر زمینه علمی و محتوای مقاله، آن را به صورت کاملا تخصصی و در زمان تعیین شده از فارسی به انگلیسی ترجمه کند، بسیار حائز اهمیت است.موسسه سینا باعث تضمین کیفیت ترجمه مقاله ISI شما خواهد شد.استفاده از مترجمین با تجربه و متخصص در رشته‌های علمی دنیا باعث ارائه بالاترین کیفیت ترجمه به متقاضیان شده است. بیشتر مترجمین موسسه ما در دانشگاه‌های معتبر درحال تدریس، تحصیل و پژوهش هستند.

خدمات ما در زمینه ترجمه تخصصی مقاله ISI

موسسه سینا آماده ارائه خدمات گسترده مرتبط با ترجمه تخصصی مقاله ISI به پژوهشگران عزیز است. این خدمات شامل ترجمه تخصصی مقاله، ویراستاری و رفع اشکالات مقاله و نگارش می باشد تا درصد پذیرش مقاله را در حد امکان بالا ببرد. لذادر موسسه ما ترجمه تخصصی مقاله  ISIشما بصورت بالاترین کیفیت ترجمه توسط همکاران ما برای شما ارسال می گردد.

پس از ثبت سفارش ترجمه تخصصی مقاله ISI در سایت موسسه ، فایل مقاله به ویراستاران موسسه فرستاده می‌شود. سپس با توجه به موضوع مقاله و رشته تخصصی آن، مقاله به یکی از مترجمان باتجربه و دارای تخصص در رشته موردنظر تحویل داده می‌شود. پس از انجام ترجمه توسط مترجم مربوطه، ترجمه و متن اصلی توسط ویراستاران موسسه مطابقت داده می‌شود تا اصلاحات احتمالی باقی مانده بر روی آن انجام گردد.

شایان ذکر است ترجمه نهایی که به پژوهشگران ارسال میشود از چندین مرحله یا فیلتر عبور می کند تا از کیفیت بالایی برخوردار باشد. پژوهشگران عزیز می توانند در مدت زمان معین نکات احتمالی یا اصلاحاتی را که باید در ترجمه مقالهشان اعمال شود را به موسسه اطلاع دهند تا تغییرات و اصلاحات بر روی متن انجام پذیرد. اگر پس از ارسال مقاله به مجله مربوطه، اصلاحات جزئی بر ترجمه مقاله وارد گردد، موسسه سینا آماده انجام تمامی اصلاحات در کمترین زمان می‌باشد.

تصویر

 

 
 
رشته‌های تحت پوشش در ترجمه تخصصی مقاله ISI
به دلیل همکاری موسسه سینا با کثیری از پژوهشگران رشته‌های مختلف دانشگاهی در داخل و خارج از ایران، امکان ارائه خدمات ترجمه تخصصی مقاله ISI در تمامی رشته‌ها وجود دارد. رشته‌ها و حوزه‌های اصلی شامل موارد زیر می باشند:

– ترجمه تخصصی مقاله ISI در رشته‌های علوم انسانی

– ترجمه تخصصی مقاله ISI در رشته‌های فنی و مهندسی

– ترجمه تخصصی مقاله ISI در رشته‌های پزشکی

– ترجمه تخصصی مقاله ISI در رشته‌های هنر و معماری

چگونه از خدمات موسسه سینا در زمینه ترجمه تخصصی مقاله ISI استفاده کنم؟
برای استفاده از خدمت ما در زمینه ترجمه تخصصی، چاپ و پذیرش مقالات ISI کافی است با ایمیل،pub.sina@Gmail.com ارتباط برقرار کنید.همچنین می‌توانید با مراجعه به صفحه ثبت سفارش، فرم‌های مربوطه را پر کنید تا همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند.
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام