سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

پذیرش مقاله ISI عمران

انتشار 9 اردیبهشت 1398
مطالعه 3 دقیقه

پذیرش و چاپ مقاله ISI در رشته عمران و گرایش های آن در کمترین زمان و به صورت در کیفیت مطلوب در موسسه سینا انجام می پذیرد.

پذیرش مقاله ISI عمران

معرفی رشته مهندسی عمران

عمران بیانگر کاربرد علم در ایجاد سازندگی است و رشته عمران یکی از رشته های مهندسی است با هدف آموزش نیروهای متخصص در زمینه پروژه های عمرانی از قبیل ساختمان سازی، پل سازی، راه سازی، سازه ها و بناهای آبی، محیط زیست و... که بتوانند طراحی، محاسبه، اجرا و نظارت بر اجرا را در این پروژه ها به عهده بگیرند. این رشته در سطح کارشناسی دارای سه گرایش عمران _عمران ، عمران _نقشه برداری و عمران_آب است.

توانایی های فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی عمران

با توجه به اینکه در دوره های تحصیلات تکمیلی مهندسی عمران بیشتر به جنبه های نظری و پژوهشی پرداخته می شود فارغ التحصیلان در هریک از گرایش ها توانایی علمی و محاسباتی خود را افزایش می دهند که این توانایی در پروژه های اجرایی نیز نقش مهمی دارد. در مقطع دکتری دانشجو به افزایش مراتب علمی پرداخته و در یک گرایش تخصصی تر توان علمی، اجرایی و تحقیقاتی خود را از طریق پژوهش افزایش می دهد.

موقعیت شغلی رشته مهندسی عمران

مراکز و نهادهای دولتی و خصوصی مختلفی به طور مستقیم یا غیرمستقیم برای کارهای عمرانی خود مثل طرح و محاسبه، اجرا و نظارت بر اجرا، نیاز به استخدام مهندسان عمران دارند. از جمه این مراکز می توان به وزارت خانه های مسکن و شهرسازی، راه و ترابری، جهاد سازندگی، نیرو، آموزش و پرورش، کشاورزی، فرهنگ و آموزش عالی، بانکها و... اشاره کرد. شرکتهای مختلف مهندسان مشاور که وظیفه طراحی، محاسبه و نظارت بر اجرای پروژه های ساختمانی را بر عهده دارند و شرکتهای ساختمانی و راه سازی که در اجرای این طرحها فعالیت دارند، از دیگر فرصت های شغلی برای دانش آموخته مهندسی عمران محسوب می شوند.

پذیرش مقاله ISI در رشته مهندسی عمران

پذیرش و چاپ مقاله به ویژه مقاله ISI برای دانشجویان، اساتید، محققان و پژوهشگران رشته های مهندسی عمران امتیازاتی به همراه دارد از جمله: مجوز دفاع دکتری، کسب امتیاز پژوهشی در مصاحبه دکتری، کسب دو نمره پایان نامه، ارتقا رتبه علمی و... که آنها را علاقمند به چاپ مقاله در مجلات ISI می کند. مقاله خوب مستلزم، پژوهش و مطالعات اجمالی در رشته تخصصی و نگارش آنها در قالب یک مقاله ی پژوهشی است و برای موفقیت در آن، مقاله ی نوشته شده علاوه بر محتوای قوی، باید عاری از هر گونه ایرادات فنی و نگارشی باشد. ممکن است مقاله ی شما از نظر محتوا بسیار قوی باشد و به دلیل ناهمخوانی با اسکوپ مجله، از طرف ادیتور ریجکت گردد بنابراین انتخاب مجله مناسب در حیطه تخصصی مهندسی عمران یکی دیگر از عوامل موثر در پذیرش مقاله است.

از دیگر عوامل موثر در پذیرش مقاله ISI می توان به عملکرد صحیح در نگارش مقاله و ساختار صحیح مقاله، اطمینان از به روز بودن موضوع مقاله، ارسال نامه ی پیوست یا Cover Letter، رعایت تمام پیشنهادات اصلاحی داوران (حتی اگر با نظر آن ها مخالف باشید)، آمادگی برای پاسخگویی به سوالات ناشران و پیروی از قوانین حق نشر اشاره کرد.

خدمات موسسه سینا در پذیرش مقاله ISI عمران

  • معرفی مجلات مورد تایید دانشگاه های ایران
  • معرفی مجلاتی که در بلک لیست هیچ وزارتی قرار نداشته باشد
  • معرفی مجلات متناسب با رشته تخصصی مو موضوع مقاله
  • رایزنی با مجلات برای انجام مراحل داوری در زمانی کوتاه تر
  • ترجمه تخصصی مقاله در صورتی که به زبان فارسی باشد
  • در صورت نیاز به ویرایش گرامری، ویراستاری انجام میگیرد
  • فرمت بندی مقاله مطابق با ساختار مورد تایید مجله انتخابی
  • ارسال گواهی پذیرش معتبر از سوی مجله به نویسندگان

پذیرش و چاپ مقاله در رشته عمران و گرایش های مختلف آن در مجلات معتبر ISI در کمترین زمان ممکن در موسسه سینا انجام می گیرد. موسسه علمی پژوهشی سینا با سال ها تجربه در زمینه چاپ مقاله در مجلات ISI و دارای ضریب تاثیر همواره آماده ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی و مشاوه به پژوهشگران، اساتید و دانشجویان تمامی رشته ها از جمله مهندسی عمران می باشد. موسسه سینا مراحل پذیرش و چاپ مقاله ISI را در مجلات معتبر و مورد تاییر وزارت علوم را برای پژوهشگران هموار می سازد.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام