سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

پذیرش مقاله ISI کشاورزی

انتشار 11 اردیبهشت 1398
مطالعه 4 دقیقه

دانشجویان رشته کشاورزی نیز همانند دانشجویان سایر رشته ها برای کسب امتیازات پژوهشی در دوره تحصیلات تکمیلی تمایل به چاپ مقاله ISI دارند. پذیرش مقاله ISI کشاورزی در موسسه سینا در کمترین زمان ممکن انجام می پذیرد.

پذیرش مقاله ISI کشاورزی

معرفی رشته مهندسی کشاورزی

کشاورزی از گذشته تا کنون به عنوان یکی از محورهای اصلی اقتصادی و تامین زنجیره غذایی انسان بوده است و با گذشت زمان و توسعه صنعت، کشاورزی نیز به عنوان جزیی جدایی ناپذیر از صنعت توسعه یافته است. این موضوع از چنان اهمیتی برخوردار است که رشته ای تحت عنوان مهندسی کشاورزی با گرایش های مختلف آن در دانشگاه ها ایجاد شده و دانشجویان بسیاری در حال تحصیل در این رشته می باشند. مهندسی کشاورزی دانش توسعه استفاده از ماشین آلات کشاورزی و پیاده سازی فرآیندهای صحیح کشاورزی، باغبانی و جنگلداری، روش ها و فن آوری های مختلف به منظور افزایش محصول، بهبود استفاده از زمین و مراقبت از منابع است و کمک می کند تا کشاورزی هر چه بیشتر با محیط زیست سازگار شود.

مهندس کشاورزی، اطلاعات فنی مورد نیاز خود را از متخصصین مربوط دریافت می کند، مثلاً اطلاعات فنی مربوط به دفع آفات سیب زمینی، نظیر نوع و مقدار سم و تاریخ مصرف آن در منطقه و در مرحله شکوفه دادن را از یک پزشک دریافت می کند و با جمع بندی سایر اطلاعات، اعم از ماشین آلات، هواشناسی کشاورزی، وضع نیروی انسانی آماده به کار و متخصص و. . . ، یک برنامه عملی ارائه می کند.

موقعیت شغلی و بازار کار رشته مهندسی کشاورزی

فارغ التحصیلان رشته مهندسی کشاورزی در گرایش های مختلف می توانند در نهادهای مختلفی از جمله جهاد کشاورزی به برنامه ریزی و ارائه طرح ها اقتصادی و کشاورزی بپردازند یا در کارخانجات ساخت ماشین های کشاورزی فعایت نمایند. مدیریت واحدهای کشاورزی و دامپروری و صنایع غذایی یا امور تحقیقاتی از دیگر توانمندی های مهندسین کشاورزی در بازار کار است.

مقاله ISI

بانک اطلاعات (ISI (Institute for Scientific Information تحت نظر موسسه تامسون رویترز، یکی از مراکز جامع پوشش دهی مهمترین مجلات علمی در سراسر جهان است که به تبادل اطلاعات میان محققین می پردازد. این مجلات هرساله توسط موسسه تامسون رویترز مورد ارزیابی قرار می گیرند و در صورتی که بار علمی محتوای آن ها کاهش یافته باشد از این لیست خارج می شوند. مقالاتی که در این مجلات به چاپ می رسند با نام مقالات ISI شناخته می شوند.

مزایای چاپ مقاله ISI

  • افزایش رتبه علمی اساتید
  • پذیرش به عنوان عضو هیئت علمی
  • عضویت در بنیاد ملی نخبگان
  • پذیرش راحت تر در مقطع دکتری
  • اخذ بورس تحصیلی از دانشگاه های معتبر بین المللی
  • استخدام راحت تر در مراکز دولتی و خصوصی
  • پذیرش بدون کنکور در مقاطع و رشته های مختلف در دانشگاه آزاد اسلامی

پذیرش مقاله ISI کشاورزی

دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکتری رشته ی کشاورزی نیز مانند سایر رشته ها برای کسب دو نمره پایان نامه، آمادگی برای مصاحبه دکتری، دفاع از پایان نامه و استفاده از دیگر امتیازات پژوهشی، نیازمند ارائه و چاپ مقاله به ویژه مقاله ISI هستند. پذیرش مقاله در مجلات ISI نیازمند دقت، آگاهی و مهارت زیادی است و چون بسیاری از محققان تجربه کافی در این زمینه ندارند احتمال پذیرش مقاله کاهش می یابد به همین دلیل محققان تمایل دارند بعد از نگارش مقاله برای ارسال و اخذ پذیرش مقاله از موسسات قابل اعتماد کمک بگیرند تا بتوانند در بازه زمانی مطلوب و با بهترین کیفیت مقاله خود را در مجلات ISI به چاپ برسانند. موسسه سینا با سابقه چندین ساله در این زمینه شما را در گرفتن پذیرش و چاپ مقاله تان همراهی می کند.

مراحل پذیرش مقاله ISI کشاورزی در موسسه سینا

  • ثبت سفارش چاپ سریع مقاله ISI از سوی متقاضی
  • پیشنهاد مجلات ISI مرتبط با زمینه ی تخصصی مقاله ی شما
  • ترجمه مقاله؛ در صورتی که مقاله نیاز به ترجمه داشته باشد باید مراحل ترجمه را طی نماید.
  • ویرایش و فرمت بندی مقاله طبق دستورالعمل مورد تایید مجله ی انتخابی؛ مقاله قبل از ارسال به مجله و برای داوری سریع تر باید ویرایش و مطابق فرمت مورد تایید مجله ساختاربندی شود
  • ارسال مقاله به مجله توسط موسسه؛ ارسال مقاله به دو روش آنلاین یا ایمیل صورت می گیرد و نتیجه به شما اطلاع رسانی می شود.
  • داوری مقاله؛ مقاله پس از دریافت توسط مجله وارد مرحله داوری می شود. عملکرد و شیوه ی داوری تمامی مجلات یکسان نیست. در صورتی که داوران در اولین مطالعه، متوجه ایرادات زیادی شوند مقاله را رد می کنند در غیر این صورت نتیجه بررسی ها به همراه نظر نهایی رد یا تایید و یا درخواست بررسی مجدد مقاله به نویسنده اعلام می شود.
  • پذیرش مقاله؛ در صورت رعایت همه ی موارد و نکات مقاله نویسی و انتخاب درست مجله مرتبط با موضوع، مقاله بدون نیاز به اصلاحیه پذیرش می گردد و نامه ی پذیرش برای نویسنده ارسال می گردد.
  • چاپ مقاله ؛ بعد از پذیرش نهایی، مقاله در تاریخی که در نامه ی پذیرش ذکر شده به چاپ می رسد. چاپ مقاله به دو صورت آنلاین یا هارد کپی انجام می پذیرد.

دانشجویانی که قصد چاپ مقاله ISI در رشته کشاورزی را دارند اما با راه های چاپ یک مقاله آشنا نیستند می توانند از طریق موسسه سینا اقدام به پذیرش و چاپ مقاله ISI خود کنند.

به دلیل سابقه چاپ مقاله در تمامی مجلات معتبر با فرمت و قالب تمام مجلات آشنایی داشته و فاکتورهای موثر در پذیرش صد در صد مقاله شما را به خوبی می شناسد بنابراین می تواند در سریع ترین زمان و بهترین کیفیت مقاله شما را ویرایش و آماده سابمیت و چاپ نماید. برای چاپ تضمینی مقاله ISI خود در هر رشته یا زمینه می توانید با مشاوران موسسه تماس بگیرید و سریعا اقدام به پذیرش و چاپ مقاله نمایید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام