سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

پذیرش مقاله ISI مهندسی برق

انتشار 11 اردیبهشت 1398
مطالعه 4 دقیقه

چاپ مقاله در مجلات ISI که جز معتبرترین مجلات علمی هستند، امتیازات و مزایای بسیاری برای دانشجویان، اساتید و محقیق در رشته های مهندسی دارد.

پذیرش مقاله ISI مهندسی برق

معرفی رشته مهندسی برق

مهندسی برق زیرمجموعه ای از مهندسی است که به که به مطالعه و کاربردهای مرتبط با الکتریسیته، الکترومغناطیس و الکترونیک می پردازد. مهندسی برق را به دو بخش یا دو گرایش می توان تقسیم کرد: 1- بررسی و طراحی سیستم های انتقال و تبدیل انرژی 2- بررسی و طراحی سیستم های پردازش و انتقال اطلاعات. هم اكنون دانشكده هاي برق كشور به لحاظ كادر علمي و امكانات، در حدي قابل مقايسه با دانشگاه هاي معتبر دنيا هستند و رشته مهندسی برق در این دانشگاه ها در گرایش های الکترونیک، سیتم های انرژی الکتریکی، مخابرات، کنترل، سیستم های دیجیتال و بیو الکتریک تدریس می شود. مهندسی برق یکی از مشاغل مهم و کلیدی صنعت برق و مخابرات به شمار می رود. انرژی یکی از مهم ترین سرمایه های هر کشور به حساب می آید. در میان آنها نیز انرژی برق از اهمیت ویژه ای برخوردار است. توانایی علمی مهندس برق نیز مانند سایر رشته های مهندسی بر مفاهیم فیزیکی و اصول ریاضیات استوار است و هر چه دانشجویان بهتر این مفاهیم را درک کنند، می توانند مهندس تواناتری باشند.

موقعیت شغلی رشته مهندسی برق

مهندسان برق با توجه به گرایش های تحصیلی خود می توانند در نیروگاه ها، انواع کارخانجات از جمله سیمان، خودروسازی، ذوب آهن و...، سازمان های حوزه مخابراتی، صنایع نظامی و دفاعی و ... در بخش دولتی یا خصوصی مشغول به کار شود. بنابراین بازار کار رشته مهندسی برق بسیار وسیع است. از جمله مشاغل مرتبط با مهندسی برق می توان به: شناخت، نحوه عملكرد و چگونگي نگهداري و بهره برداري، تجزيه و تحليل و طراحي سيستم هاي مخابراتي، فيبرنوري، ارتباطات موبايل، محاسبه مكان هاي مناسب براي نصب تقويت كننده، خطوط انتقالي، دستگاه هاي فرستنده و گيرنده، چگونگي پردازش و بازيابي امواج و سيگنال هاي دريافتي، ارتباطات ماهواره اي و ساخت رادارها، اصول رادار و رديابي، ارتباطات مخابراتي بين يگان هاي نظامي، كنترل دماي كوره و... اشاره کرد.

مقاله ISI

از آنجا که امروزه یکی از مقیاس ارزیابی علمی دانشجویان در مصاحبه های تحصیلی در دانشگاه های داخلی و خارجی چاپ مقاله محسوب می شود بنابراین دانشجویانی که موفق به چاپ مقاله شوند می توانند امتیازات بیشتری کسب نمایند. از این میان مقالات علمی ISI ثبت شده در رزومه دانشجویان مزایای بیشتری را برا آن ها به همراه خواهد داشت. مجلات ISI مجلاتی هستند که از طریق پایگاه استنادی علمی موسسه تامسون رویترز معروف به WOS نمایه می شوند و از لحاظ اعتبار علمی در درجه بالایی قرار دارند و به دو گروه تقسیم می شوند.

  • مجلات ایمپکت دار

مجلات ایمپکت دار معمولا مجلاتی هستند که داوری سختگیرانه دارند و در رتبه بندی مجلات بین المللی در درجه A قرار دارند و ارزیابی و داوری مقالات در این مجلات بسیار سختگیرانه می باشد به همین دلیل این مجلات در اولین رتبه قرار دارند.

  • مجلات بدون ایمپکت یا ISI Listed

مجلات بدون ایمپکت دارای داوری راحت تری نسبت به مجلات ایمپکت دار هستند و در درجه B رتبه بندی مجلات بین المللی قرار دارند.

مقالات چاپ شده در این مجلات به مقالات ISI معروف اند. تمامی مجلات ISI ایمپکت دار در لیست مجلات مورد تایید وزارت علوم قرار دارند و از نظر اعتبار علمی، معتبرترین مجلات هستند چراکه مجلات ایمپکتدار مقاله ای با کیفیت علمی بالا را طلب می کنند و هر مقاله ای را پذیرش نمی کنند.

پذیرش مقاله ISI مهندسی برق

فارغ التحصیلان تمامی گرایش های رشته مهندسی برق برای تقویت رزومه تحصیلی خود برای شرکت در مصاحبه دکتری، کسب دو نمره پایان نامه و یا اخذ پذیرش از دانشگاه های خارجی نیازمند چاپ مقاله ISI هستند مجلات علمی زیادی در حوزه مهندسی برق وجود دارد که دانش جویان و فارغ التحصیلان این رشته می توانند مقالات خود را در آنجا به چاپ برسانند. پذیرش مقاله در مجلات ISI نیازمند دقت، آگاهی و مهارت زیادی است و چون بسیاری از محققان تجربه کافی در این زمینه ندارند احتمال پذیرش مقاله کاهش می یابد به همین دلیل محققان تمایل دارند از موسسات قابل اعتماد کمک بگیرند تا بتوانند در بازه زمانی مطلوب و با بهترین کیفیت مقاله خود را در مجلات ISI به چاپ برسانند. موسسه سینا با سابقه چندین ساله در این زمینه شما را در پذیرش و چاپ مقاله تان همراهی می کند.

چاپ مقاله ISI مهندسی برق در موسسه سینا

  • ارسال درخواست به آدرس ایمیل موسسه pub.sina@gmail.com
  • معرفی مجلات مرتبط با موضوع تخصصی مقاله شما یا بررسی مجله پیشنهادی شما
  • تائید نهایی مجله انتخابی از سوی شما
  • ترجمه تخصصی مقاله با بهترین کیفیت و در کمترین زمان
  • ویراستاری مقالات ترجمه شده
  • فرمت بندی مقاله طبق دستورالعمل مجله
  • ارسال مقاله به مجله و قرار گرفتن در مرحله داوری
  • پیگیری وضعیت مقاله
  • اخذ پذیرش مقاله در کوتاه ترین زمان

پذیرش و چاپ مقاله در رشته مهندسی برق و گرایش های مختلف آن در مجلات معتبر ISI در کمترین زمان ممکن در موسسه سینا انجام می گیرد. موسسه علمی پژوهشی سینا با سال ها تجربه در زمینه چاپ مقاله در مجلات ISI و دارای ضریب تاثیر همواره آماده ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی و مشاوه به پژوهشگران، اساتید و دانشجویان تمامی رشته ها از جمله مهندسی برقمی باشد.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام