سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

پذیرش مقاله ISI ریاضی

انتشار 8 اردیبهشت 1398
مطالعه 4 دقیقه

پذیرش و چاپ مقاله ISI در رشته ریاضی در مجلات معتبر مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در کمترین زمان ممکن به صورت امکان پذیر است.

پذیرش مقاله ISI ریاضی

معرفی رشته ریاضی

ریاضیات علم نظم و موضوع آن یافتن و درک نظم نهفته در پدیده های پیچیده است. ریاضیات ابزار و مفاهیمی را فراهم می آورد که به کمک آن بتوان این نظم را توصیف کرد. ریاضی در واقع علم قانونمند کردن پدیده های طبیعی و طبقه بندی و توسعه آن هاست. ریاضی هم چنین علم مدل دهی به سایر علوم و زبان مشترک علوم مختلف است. با اینکه ریاضیات خود از علوم طبیعی به شمار نمی رود ولی پژوهش های آن از دانش های طبیعی همانند فیزیک سرچشمه می گیرد. ریاضی پایه علوم مهندسی است و همه رشته ها به نوعی با ریاضی گره خورده اند. امروزه دانشجویان بسیاری در دانشگاه ها در رشته ریاضی در گرایش های ریاضی محض، ریاضی کاربردی و دبیری در حال تحصیل هستند.

موقعیت شغلی رشته ریاضی

به دلیل کاربرد ریاضیات در بسیاری از علوم، بیشتر شغل هایی که علمی هستند به ریاضی دان نیاز دارند چراکه این افراد می توانند مشکلات را به روشی علمی حل نمایند. برخی از موقعیت های شغلی این رشته عبارتند از: آموزش و پرورش، وزارت علوم، شرکت های صنعتی، موسسات محاسبات نجومی، بانک و موسسات مالی، مدیر آمورش، برنامه نویس و...

پذیرش مقاله ISI ریاضی

مقالاتی که در مجلات ISI چاپ می شوند را به عنوان مقالات ISI می شناسیم. موسسه تامشون رویترز به طور سالانه لیست مجلات ISI را منتشر می کند. مجلات ISI به دو گروه ایمپکت دار و بدون ایمپکت تقسیم می شوند که چاپ مقاله در هرکدام مزایای خاص خود را دارد.

دانشجویان دوره های کارشناسی ارشد و دکتری در گرایش های مختلف رشته ریاضی برای تقویت رزومه علمی و تحصیلی خود و کسب دو نمره پایان نامه، دفاع از پایان نامه یا آمادگی برای مصاحبه دکتری نیاز به چاپ مقاله به ویژه مقاله ISI دارند. چاپ مقاله در مجلات ISI نیازمند دقت، آگاهی و مهارت زیادی است و چون بسیاری از محققان تجربه کافی در این زمینه ندارند احتمال پذیرش مقاله کاهش می یابد به همین دلیل محققان تمایل دارند بعد از نگارش مقاله برای ارسال و اخذ پذیرش مقاله از موسسات قابل اعتماد کمک بگیرند تا بتوانند در بازه زمانی مطلوب و با بهترین کیفیت مقاله خود را در مجلات ISI به چاپ برسانند. موسسه سینا با سابقه چندین ساله در این زمینه شما را در گرفتن پذیرش و چاپ مقاله تان همراهی می کند. قابل ذکر است که مقاله شما در این موسسه توسط کارشناسان مرتبط بررسی و ویرایش می شود و جایی برای رد مقاله باقی نمی گذارد.

لازم به ذکر است که مجلات ISI هیچ گونه همکاری با موسسات ندارند و تنها ملاک آنها در پذیرش مقاله، محتوای مقاله و به روز بودن موضوع آن می باشد و رعایت اصول صحیح نگارش مقاله طبق دستورالعمل مجله انتخابی نقش مهمی در پذیرش و چاپ مقاله خواهد داشت بنابراین برای گرفتن پذیرش مقاله، علاوه بر رایزنی موسسات، نویسنده نیز باید در نوشتن مقاله، نکاتی را رعایت کند تا پذیرش مقاله سریع تر انجام شود. از جمله این نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مرتبط بودن موضوع مقاله با حوزه ی تخصصی مجله
  • عملکرد صحیح در نگارش مقاله و ساختار صحیح مقاله
  • اطمینان از به روز بودن موضوع مقاله
  • ارسال نامه ی پیوست یا Cover Letter
  • رعایت تمام پیشنهادات اصلاحی داوران (حتی اگر با نظر آن ها مخالف باشید)
  • آمادگی برای پاسخگویی به سوالات ناشران
  • پیروی از قوانین حق نشر

پذیرش مقاله ISI ریاضی در موسسه سینا

  • ارسال درخواست به آدرس ایمیل موسسه pub.sina@gmail.com
  • معرفی مجلات مرتبط با موضوع تخصصی مقاله شما یا بررسی مجله پیشنهادی شما
  • تائید نهایی مجله انتخابی از سوی شما
  • ترجمه تخصصی مقاله با بهترین کیفیت و در کمترین زمان
  • ویراستاری مقالات ترجمه شده
  • فرمت بندی مقاله طبق دستورالعمل مجله
  • ارسال مقاله به مجله و قرار گرفتن در مرحله داوری
  • پیگیری وضعیت مقاله
  • اخذ پذیرش مقاله در کوتاه ترین زمان

موسسه سینا با سابقه طولاتی در ارائه خدمات پژوهشی به ویژه چاپ مقاله ISI با تشخیص مجلات جعلی می تواند شما در انتخاب مجله مناسب مرتبط با حوز ه ی تخصصی ریاضی برای چاپ مقاله ISI، ویرایش علمی مقاله و فرمت بندی آن طبق ساختار مورد تایید مجله راهنمایی نماید. موسسه سینا همکاری های گسترده ای با برخی از مجلات بین المللی دارد، در نتیجه امکان پذیرش و چاپ تضمینی مقاله ISI شما در مجلات معتبر بسیار بالا می باشد. بنابراین شما می توانید با ارسال سفارشات خود و با انتخاب مجله مورد نظرتان از بین مجلات ارائه شده توسط موسسه، مقالات ISI ریاضی خود را به صورت تضمینی در کوتاه ترین زمان ممکن به چاپ برسانید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
نگارش مقاله ریاضی کاربردی گرایش عددی
باسلام وعرض ادب احتراما خدمتتان عرض کنیم موسسه در زمینه نگارش مقاله فعالیتی ندارد ولی اگرپایان نامه داشته باشید از ان میتوانیم استخراج مقاله وترجمه وپذیرش وچاپ یا خدمات دیگرمدنظرتان باشد اقدام نماییم. باتشکرازشما
4 سال پیش
بازدیدکننده

محسن خواسته
نگارش مقاله ریاضی کاربردی گرایش عددی
4 سال پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام