سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

پذیرش و چاپ مقاله در مجلات isi اورژانسی تمامی رشته مهندسی

انتشار 3 مهر 1399
مطالعه 3 دقیقه

چاپ مقاله در مجلات باعث بهتر دیده شدن اثر نویسنده و پژوهشگر مقاله خواهد شد، انتشار مقاله در خیلی از مجلات به صورت کاملا رایگان انجام میپذیرد، اما برخی مجلاتی دیگر نیاز به پرداخت هزینه برای پذیرش و چاپ دارند.

پذیرش و چاپ مقاله در مجلات isi اورژانسی تمامی رشته مهندسی

ISI چیست؟

ISI مخخف نام موسسه Institute for Scientific Information است که فهرست کتاب ها، ژورنال ها و مقالات علمی مهم دنیا را گردآوری می کند. ISI منبعی غنی و قدیمی از اطلاعات کتاب شناختی است که تجزیه و تحلیل آماری جامعی از نتایج آخرین یافته ها و دستاوردهای علمی و تخصصی منتشرشده در ژورنال های معتبر جهان را ارائه می کند. این موسسه توسط یوجین گارفیلد در سال 1960 تاسیس شد، اما در سال 1992 توسط موسسه علمی تامسون رویترز خریده شد. ISI به دلیل ارزیابی دقیق و سالانه مجلات علمی براساس معیارها و استانداردهای سخت خود و بالا بودن اعتبار علمی اش از محبوبیت خاصی بین جوامع تحقیقاتی و استادان برجسته جهان برخوردار است.

همانگونه که مستحضر هستید مجلات ISI به دو نوع ISI-Listed و ISI-WOS و ISI-JCR تقسیم بندی می شود. مجلاتی که در ISI با نمایه WOS هستند دارای نمایه های Web of Science Core Collection

Arts & Humanities Citation Index
Science Citation Index Expanded
Social Sciences Citation Index
Emerging Sources Citation Index

به شمار می روند. مجلات JCR مجلاتی هستند که حتما دارای ضریب تاثیر Impact Factor هستند و دارای نمایه های زیر هستند

Arts & Humanities Citation Index
Science Citation Index Expanded
Social Sciences Citation Index

زمان چاپ مقاله در مجلات ISI چقدر خواهد بود؟

بنا به تجربه موسسه سینا زمان چاپ مقالات درمجلات ISI بسته به نوع مجله انتخابی متوسط بین یک الی پنج ماه می تواند متغیر باشد. البته موسسه سینا مي تواند با داشتن همکاری و رای زنی زمان اخذ پذیرش مقالات isi را به يک ماه تا 45 روز تقليل دهد. البته کاهش اين زمان براي مجلات با ضريب تاثير (Impact Factor) امکان پذير نمي باشد و تنها اديتور مجله تعيين کننده زمان چاپ خواهد بود.

هزينه چاپ مقاله ISI به چه صورتي خواهد بود؟

یکی از سوالات پرتکراری که پژوهشگران در باره مجلات ISI می پرسند درباره هزینه چاپ مقاله ISI است. هزینه چاپ مقاله ISI بستگی به موارد مختلفی دارد از جمله اینکه آیا مجله اوپن اکسس یا کلوز اکسس است؛ مجلات اوپن اکسس معمولاً برای چاپ مقاله هزینه هایی را دریافت می کنند. همچنین برخی از مجلات کلوز اکسس نیز برای چاپ مقاله هزینه های چاپ دریافت می کنند.

هزینه های چاپ مقاله ISI معمولاً به دلار و یورو به پژوهشگران ارسال می شود. مجلات ISI هزینه های ثابتی و مشترکی ندارند و بسته به دیدگاه ادیتور مجله، چشم انداز او و هزینه هایی که برای مجله خود دارد هزینه ها متنوع می گردند.

هزینه چاپ مقاله ISI نمی تواند برحسب کیفیت مجله بالا یا پایین باشد، اما واقعیت این است که کیفیت مجله در قیمت مجله بی تاثیر نیست. برخی مجلات نیز وجود دارند که هرچند کیفیت بسیار بالایی دارند اما قیمت چاپ مقاله در آنها خیلی پایین است.

پذیرش و چاپ سریع مقاله ISI در موسسه سینا

موسسه تحقیقاتی سینا یکی از بهترین گزینه های معتبر و مورد اعتماد برای پژوهشگران و نویسندگان مقالات isi برای چاپ آثار خود در سریع ترین زمان ممکن است. موسسه سینا تمام تلاش خود را بر ارتقای سطح کیفی خدماتش در زمینه چاپ سریع مقاله ISI و کاهش هزینه ها متمرکز کرده و سال هاست رضایت نویسندگان و پژوهشگران را در اولویت فعالیت های خود قرار داده است.

موسسه سینا اماده اخذ پذیرش مقاله isiفوری تمامی رشته های مهندسی اعم از :

  • مهندسی برق
  • مهندسی عمران
  • مهندسی معماری
  • مهندسی کامپیوتر
  • مهندسی کشاورزی
  • مهندسی صنایع
  • مهندسی مواد
  • مهندسی مکانیک
  • و ... می باشد.

شما پژوهشگران عزیز می توانید برای چاپ مقاله ISI سریع از طریق ایمیل یا تلفن با کارشناسان باتجربه مجموعه سینا ارتباط برقرار کرده و از خدمات آن به طور آنلاین بدون نیاز به حضور فیزیکی استفاده نمایید.

خدمات دیگر موسسه سینا

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام