سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

پذیرش و چاپ مقاله در مجلات معتبر

انتشار 27 آذر 1397
مطالعه 5 دقیقه

پذیرش و چاپ مقاله یکی از اهداف اصلی دانشجویان در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری می باشد.

پذیرش و چاپ مقاله در مجلات معتبر

با توجه به افزایش علاقمندی دانشجویان و محققین به نگارش و چاپ مقاله در مجلات معتبری همچون مجلات ISI، رقابت در پذیرش مقالات برتر از سوی مجلات معتبر افزایش یافته است. مجلات معتبر بخصوص مجلات ISI ایمپکت دار که تحت عنوان مجلات JCR نامیده می شوند، سختگیری های بالایی در پذیرش و چاپ مقاله دارند. این مجلات هیچ گونه همکاری با موسسات ندارند و تنها ملاک آنها در پذیرش مقاله، محتوای مقاله و ناب بودن موضوع آن می باشد. بنابراین دانستن اصول صحیح نگارش مقاله طبق دستورالعمل مجله انتخابی نقش مهمی در پذیرش و چاپ مقاله شما خواهد داشت.
از طرفی با توجه به مزایایی که چاپ مقاله در مجلات معتبری چون ISI برای دانشجویان و اساتید به همراه دارد، تمایل به چاپ مقاله در مجلات ISI نسبت به مجلات دیگر بیشتر است. اما لازم به ذکر است که پذیرش و چاپ مقاله در مجلات معتبری همچون SCOPUS, ISC, PUBMED نیز دارای امتیازات پژوهشی می باشد و اینطور نیست که امتیاز چاپ مقاله در این مجلات نادیده گرفته شود. طبق جدول زیر، امتیازاتی که به چاپ مقاله در مجلات مختلف در نظر گرفته می شود، متفاوت است. 

امتیازات پذیرش و چاپ مقاله در مجلات مختلف

نوع مقاله

حداکثر نمره برای هر مقاله

پذیرش یا چاپ مقاله در مجلات ISI

2 نمره

پذیرش یا چاپ مقاله در مجلات انگلیسی زبان داخلی یا خارجی یا ISC

1.5 نمره

 پذیرش یا چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی

1 نمره

پذیرش یا چاپ مقاله در مجلات علمی – ترویجی

1 نمره

پذیرش و چاپ مقاله در کنفرانس های ملی و بین المللی داخل و خارج

1 نمره

 پذیرش یا چاپ مقاله در مجلات علمی دانشگاهی بدون درجه

0.5 نمره

پذیرش و چاپ مقاله در کنفرانسهای داخلی

0.5 نمره

مزیت های پذیرش و چاپ مقاله برای اساتید دانشگاه

  • افزایش امتیاز پژوهشی در جذب هیات علمی
  • ارتقاء درجه از دانشیاری به استادی
  • افزایش حقوق و مزایای شغلی
  • عضویت در بنیاد ملی نخبگان
  • مطرح شدن به عنوان متخصص در موضوع خاص 
  • افزایش احتمال پذیرفتن پروژه های تحقیقاتی که درآمد بالایی دارند.

مزیت های پذیرش و چاپ مقاله برای دانشجویان

  • تقویت رزومه تحصیلی برای مصاحبه دکتری
  • اخذ بورسیه تحصیلی از دانشگاه های خارجی
  • کسب نمره کامل پایان نامه ارشد و دکتری
  • عضویت در بنیاد ملی نخبگان
  • پذیرش در هیات علمی برای فارغ التحصیلان مقطع دکتری
  • استخدام در مراکز تحقیقاتی و پژوهشی
  • استخدام در دانشگاه ها برای تدریس
  • افزایش اعتماد به نفس برای انجام کارهای تحقیقاتی بزرگ

پذیرش و چاپ مقاله در کمترین زمان در موسسه سینا

با توجه به اهمیت بالای پذیرش و چاپ مقاله برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و امتیازات آن در مصاحبه دکتری و ادامه تحصیل در دانشگاه های معتبر امریکایی و اروپایی، امروزه چاپ مقاله به یک امر اجتناب ناپذیر برای دانشجویان تبدیل شده است. به گونه ای که حاضرند بابت پذیرش و چاپ یک مقاله در یک مجله معتبر هزینه های بالایی را پرداخت نمایند تا بتوانند از امتیازات آن بهره مند شوند. موسسه سینا با توجه به اهمیت این موضوع، با تشکیل یک تیم بزرگ از کارشناسان خبره در زمینه ترجمه، ویراستاری، قالب بندی مقاله، سابمیت و پذیرش و چاپ مقاله، دانشجویان و اساتید گرانقدر  را در این مسیر یاری می رساند. تصویر

اگر دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد هستید و آشنایی کافی به اصول نگارشی مقاله ندارید، کارشناسان ما با دریافت فایل پایان نامه شما، نسبت به حجم داده ها و نتایج کارتان، اقدام به استخراج مقاله  ( بین 1 تا 3 مقاله) در کمتر از یک هفته می نمایند. اگر تمایل داشته باشید که پذیرش مقاله خود را از مجلات خارجی معتبر همچون ISI, DCOPUS, PUBMED بگیرید، مترجمین متخصص ما بنابه رشته تحصیلی و موضوع مقاله شما، ترجمه مقاله شما را در کمترین زمان ممکن انجام داده و بصورت تایپ شده در قالب فایل WORD خدمتتان ارسال می کنند.
با توجه به اهمیتی که انتخاب مجله در امتیاز پژوهشی مقاله دارد. بایستی مجلاتی را برای پذیرش و چاپ مقاله انتخاب نمایید که معتبر بوده و مورد قبول دانشگاه محل تحصیل شما باشد. کارشناسان ما در موسسه سینا با توجه به تجربه چندین ساله در امر سابمیت، پذیرش و چاپ مقاله و آشنایی کامل به مجلات معتبر و دسترسی به بلک لیست دانشگاه های سراسری، وزارت بهداشت و آزاد مجلاتی را به شما معرفی می کنند که علاوه بر متناسب بودن انها با موضوع مقاله شما، مورد قبول دانشگاه ها نیز می باشد. از طرفی به دلیل همکاری چندین ساله با مجلات معتبر و آشنایی با ساختار و دستورالعمل نگارشی مجلات، مقالات شما را طبق اصول مجله فرمت بندی کرده و سپس آن را در مجله سابمیت می نمایند. همچنین به دلیل رایزنی هایی که با مجلات مختلف از جمله مجلات ISI تضمینی دارند، می توانند پذیرش مقاله شما را در کمترین زمان اخذ کرده و نامه پذیرش را به شما ارسال نمایند.
خدمات موسسه سینا در تمامی رشته ها و حوزه ها از جمله پذیرش و چاپ مقاله در رشته های فنی مهندسی ( مثل  کامپیوتر ، مکانیک ،شیمی ، مهندسی پزشکی ،هوا فضا ، صنایع ، عمران ، برق و….) پذیرش و چاپ مقاله در رشته های علوم انسانی ( مثل اقتصاد ، مدیریت، روانشناسی، مطالعات خانواده ، مطالعات ارتباطی وفناوری اطلاعات ، مدیریت هتلداری، حقوق، کتابداری ، مددکاری اجتماعی ، فلسفه ،حسابداری، علوم حدیث ، علوم سیاسی ، علوم تربیتی ، علوم اقتصادی و…) پذیرش و چاپ مقاله در رشته های علوم پایه ( مثل زمین شناسی، شیمی، ریاضی، زیست شناسی، ژنتیک، بیوشیمی، علوم کامپیوتر و...) پذیرش و چاپ مقاله در رشته های بالینی ( مثل پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری و مامایی و ...) و پذیرش و چاپ مقاله در تمامی رشته های کشاورزی و دامپزشکی و هنر انجام می پذیرد.
به منظور کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چاپ مقاله و مراحل مختلف آن می توانید با کارشناسان ما از طریق راه های ارتباطی مختلف در تماس باشید.
برای ثبت سفارش خود در خصوص پذیرش و چاپ مقاله در مجلات معتبر می توانید از طریق سایت موسسه سینا بخش ثبت سفارش اقدام نمایید و یا درخواست خود را به ایمیل موسسه به نشانی pub.sina@gmail.com ارسال فرمایید. کارشناسان ما بصورت تمام وقت پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام