سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

پذیرش و چاپ مقاله ISI پزشکی

انتشار 7 اردیبهشت 1398
مطالعه 7 دقیقه

اکنون که به اهمیت چاپ مقاله ISI پزشکی واقفیم باید ببینیم چطور می‌توان مقاله پزشکی را با بهترین کیفیت نگارش کرد و در زمانی مناسب و معقول به چاپ رساند. چاپ مقاله ISI مراحل مشخصی دارد. دراین مطلب سعی شده است تا شما را با مراحل نوشتن مقاله آشنا کنیم و قدم به قدم باهم پیش برویم.

پذیرش و چاپ مقاله ISI پزشکی

یکی از موضوعات تاثیرگذار در آینده دانشجویان پزشکی نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI پزشکی است. دانشجویان این رشته به خصوص دانشجویان تخصص در رشته‌های مختلف امری حیاتی است. تمامی دانشجویان پزشکی برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر و شرکت در پروژه‌های تحقیقاتی و دانشگاهی نیازمند انجام پایان نامه پزشکی و پذیرش و چاپ مقاله ISI هستند؛ چیزی که باعث تقویت رزومه آنها می‌شود و دانشجویان پزشکی نیز به خوبی اغلب از عهده آن برمی‌آیند.

معرفی رشته پزشکی

رشته پزشکی یکی از رشته هایی میباشد که در سطح کشور بسیار پر کاربرد میباشد و طرفداران زیادی دارد اما به دلیل پذیرش محدود دانشجو هر ساله در این رشته افراد خاصی موفق به تحصیل در این رشته میشوند.دانشجویان و اساتید عزیز در رشته پزشکی برای اینکه بتوانند موفق به کسب امتیازات پژوهشی شوندمیبایست اقدام به چاپ مقاله isi کنند رشته پزشکی از جمله رشته هایی می باشد که خوانندگان آن وظیفه صددرصد خدمات رسانی به مردم را دارند برای چاپ مقاله در مجلات معتبر در رشته پرشکی ابتدا باید یک عنوان ناب و جدید انتخاب کنند و سپس در آن حوزه و در مورد آن موضوع شروع به نوشتن مقاله isi کنند.برای نوشتن یک مقاله معتبر isi و چاپ تضمینی آن نیاز به انجام تحقیقات و پژوهش های بسیار بزرگی میباشد.

معرفی رشته پزشکی

موقعیت شغلی رشته پزشکی

بازار کار و موقعیت شغلی رشته پزشکی در ایران

بازار کار رشته پزشکی از منزل شخصی شروع و تا بیمارستانها، درمانگاه ها، اورژانس ها و کلیه مراکز درمانی در بخش های دولتی و خصوصی، ورزشگاه ها و غیره گسترش می یابد و امکان تأسیس مطب را نیز می توان یکی از بخش هایی دانست که پزشک اشتغال خود را فراهم می کند. از طرفی دیگر فارغ التحصیلان رشته پزشکی می توانند کارهای پژوهشی گسترده ای انجام دهند.

رشته های تحت پوشش در پذیرش و چاپ مقاله ISIپزشکی

پذیرش و چاپ مقاله پزشکی در رشته پزشکی عمومی

پذیرش و چاپ مقاله پزشکی در تخصص‌های مختلف پزشکی

پذیرش و چاپ مقاله پزشکی در رشته پرستاری و مامایی

پذیرش و چاپ مقاله پزشکی در رشته دندانپزشکی و داروسازی

پذیرش و چاپ مقاله پزشکی در رشته بهداشت

پذیرش و چاپ مقاله پزشکی در رشته آمار زیستی

پذیرش و چاپ مقاله در سایر رشته‌های مرتبط با پزشکی

رشته‌های تحت پوشش در پذیرش و چاپ مقاله ISI پزشکی

موضوعات کاربردی مقاله ISI پزشکی

انتخاب موضوع در رشته پزشکی برای نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI پزشکی باید با دقت انجام شود. از طرف دیگر عنوان مقاله ISI عاملی تاثیرگذار در جذب نظر اساتید و داوران ژورنال‌هاست. مقاله ISI که موضوعی قدیمی داشته باشد راهی سخت برای پذیرش و چاپ خواهد داشت. هرچه موضوع انتخابی جذاب‌تر و بروزتر باشد انجام تحقیقات برای دانشجویان با علاقه بیشتری همراه است و اساتید نیز استقبال بیشتری از همراهی با دانشجویان خواهند کرد. در چنین شرایطی چاپ مقاله نیز ریسک کمتری دارد و زمانی که صرف تحقیقات شده و هزینه‌ای که برای کارهای جانبی و سابمیت مقاله صرف شده است، هدر نخواهد رفت.

استخراج مقاله ISI از پایان نامه

استخراج مقاله ISI از پایان نامه

استخراج مقاله ISI از پایان نامه در واقع همان تبدیل پایان نامه به مقاله است. اگر تحقیقات پایان نامه شما تکمیل شده و موضوع انتخابی شما برای پایان نامه شرایط تبدیل شدن به مقاله ISI را دارد به راحتی می‌توانید اقدام به نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI پزشکی کنید. زیرا شما در پایان نامه خود تمامی تحقیقات مرتبط را انجام داده‌اید و حالا تنها نیاز دارید آن را خلاصه کنید و به فرمت مورد نیاز برای مقاله ISI درآورید. تبدیل پایان نامه به مقاله در واقع با یک تیر دو نشان زدن است. شما در انجام پایان نامه پزشکی، تلاش خود را می‌کنید و تحقیقات جامع و کاملی انجام می‌دهید. پس از آن فقط باید بازنویسی پایان نامه به صورت مقاله را انجام دهید.

نگارش مقاله ISI پزشکی

پس از انتخاب موضوع مناسب حالا باید زمان زیادی صرف انجام تحقیقات و نگارش مقاله کنید. البته انجام صحیح و بدون اشکال تحقیقات در نهایت کار نگارش مقاله را ساده می‌کند. نگارش مقاله ISI پزشکی اصول خاص خود را دارد. شما باید تحقیقات خود را در چند بخش و با عناوین تقریبا مشخص بنویسید. هر بخش باید هم خلاصه‌ای از مفاهیم مورد نظر شما را در خود جای دهد و هم باید توضیحات کافی برای نشان دادن محتوای شما را داشته باشد.اغلب دانشجویان به خاطر سروکار داشتن زیاد با مقالات ISI به خوبی به نیازهای آن در نگارش مقاله ISI پزشکی آشنا هستند. اما اگر به هر دلیلی به فرمت متداول مقاله آشنایی ندارید بهتر است سری به آخرین مقالات منتشر شده در موضوع انتخابی خود بزنید. در این صورت به‌خوبی می‌توانید تیترهای مقالات مشابه، مقدمه و نتیجه‌گیری را مشاهده کنید و از آنها ایده بگیرید.

نگارش مقاله ISI پزشکی

ترجمه مقاله ISI رشته پزشکی

ترجمه مقاله ISI رشته پزشکی

پس از نگارش مقاله ISI پزشکی، اکنون باید آن را به زبان انگلیسی بازگردانید تا بتوانید در محافل علمی بین‌المللی ارائه دهید اگر خودتان قصد ترجمه مقاله ISI را دارید باید حتما توانایی نوشتن به زبان انگلیسی به‌گونه‌ای روان با رعایت کامل اصول نگارشی داشته باشید. پس از آن نیز باید برای بازبینی از مترجم حرفه‌ای کمک بگیرید. ما پیشنهاد میکنیم برای ترجمه از مترجم کمک بگیرید زیرا با این کار در زمان صرفه‌جوبی می‌کنید.مترجم حرفه‌ای با تخصص در رشته پزشکی و آگاهی به اصطلاحات این رشته می‌تواند در زمانی کوتاه متن فارسی مقاله را به انگلیسی بازگرداند. با این حال پس از تحویل از مترجم باز هم توصیه ما کمک گرفتن از مترجم دوم برای بازبینی است

انتخاب ژورنال برای چاپ مقاله

انتخاب ژورنال مناسب به پذیرش و چاپ مقاله ISI پزشکی بسیار کمک می‌کند. برای پیدا کردن ژورنال مناسب از اساتید و دانشجویان هم‌رشته که به تازگی مقاله خود را منتشر کرده‌اند کمک بگیرید آنها به خوبی می‌دانند که کدام ژورنال‌ها احتمال پذیرش بیشتری برای مقاله‌های پزشکی دارند به همین خاطر شما را یک گام به جلو می‌برند. آخرین مقلات چاپ شده در موضوعات مرتبط با موضوع انتخابی خود را چک کنید این ژورنال‌ها با سابقه پذیرش مقالات مرتبط شانس پذیرش مقاله شما را بالا می‌برند.

پذیرش و چاپ مقاله ISI پزشکی

بسته به ژورنالی که انتخاب می‌کنید در این مرحله ممکن است نیاز به پرداخت ارزی داشته باشید. معمولا در سایت ژورنال‌ها روال کار به صورت ساده و کامل نوشته شده است. با این حال اگر فرآیند پذیرش مقاله ISI پزشکی برای شما دشوار است، این کار را به افراد توانمند بسپارید و خود را گرفتار ارسال و دریافت فرم‌های آن نکنید. فراموش نکنید اشتباه در فرایند پذیرش ممکن است به رد شدن زودهنگام مقاله شما بپردازد.

پذیرش و چاپ مقاله ISI پزشکی

خدمات پذیرش و چاپ مقاله ISI پزشکی در سینا ترجمه

فرایند پذیرش و چاپ مقاله پزشکی همانند تمامی رشته‌های دیگر است و سینا ترجمه با بهره گیری از همکاران توانمند و پژوهشگران برجسته حوزه علوم پزشکی، آمادگی دارد تمامی خدمات مرتبط را به دانشجویان و پژوهشگران ارائه دهد. خدمات ما در این زمینه عبارت است از:

خدمات پذیرش و چاپ مقاله ISI پزشکی در سینا ترجمه

ترجمه مقاله: سینا ترجمه به دلیل همکاری با مترجمین متخصص در حوزه پزشکی می تواند خدمات ترجمه را به صورت تخصصی و با بهترین کیفیت ارائه نماید.

ویرایش مقاله:ویرایش ساختاری و گرامری مقالات ترجمه شده توسط همکاران ما در سینا ترجمه انجام می پذیرد.

معرفی مجلات معتبر و مناسب:می دانیم که انتخاب مجله مناسب در حوزه تخصصی مقاله در پذیرش آن نقش موثری دارد و یکی از مهم ترین مراحل این فرایند محسوب می شود. یک مجله مناسب برای چاپ مقاله پزشکی علاوه بر داشتن کیفیت‌ لازم، بایستی معتبر بوده و از نظر زمان داوری و هزینه نیز در سطح قابل قبولی باشد

آماده سازی مقاله و سابمیت: فرایند آماده سازی مقاله و سابمیت آن متناسب با دستورالعمل مجله می باشد. برای سابمیت مقاله در یک مجله باید فایل‌هایی مانند کاور لتر، تصاویر و نمودارها و فایل اسامی و افیلییشن نویسندگان آماده شود و پس از آن از طریق سایت مجله اقدام به سابمیت مقاله کرد. تمامی این مراحل توسط همکاران ما در سینا ترجمه ترجمه قابل انجام است که شامل:

راهنمایی نویسنده مقاله در نوشتن کاورلتر و تکمیل فرم کپی رایت

جاگذاری مقاله در قالب مجله

تغییر فونت و قلم نوشتاری مقاله و اندازه صفحات مقاله طبق دستورالعمل ارسالی مجله

سازماندهی جداول و تصاویر درون مقاله

رفع اشتباهات رفرنس نویسی و تبدیل فرمت رفرنس مقالات به فرم درخواستی مجله

سینا ترجمه

خدمات سفارش پذیرش و چاپ مقاله ISIپزشکی در سینا ترجمه

سینا ترجمه مفتخر است که با کمک گرفتن از اساتید و فارغ‌التحصیلان برتر در رشته‌های پزشکی، به دانشجویان این رشته در فرایند نگارش، پذیرش و چاپ مقاله ISI پزشکی کمک می‌کند. در سینا ترجمه هیچ نگرانی بابت مقاله ISI نخواهید داشت. زیرا ما با سابقه‌ای طولانی در تمامی خدمات آموزشی از جمله انتخاب موضوع، انجام پروپوزال، انجام پایان نامه، ترجمه متون تحصصی و چاپ مقاله ISI رشته‌های مختلف میتوانیم این فرایند را برای شما تسریع کنیم.

جهت ثبت سفارش پذیرش و چاپ مقاله ISI پزشکی در سینا ترجمه می‌توانید از طریق لینک‌ مربوطه که در زیر همین مطلب آورده شده است اقدام نمایید و یا از طریق تماس و یا ایمیل و همچنین از طریق شبکه‌های مجازی (واتساپ، اینستاگرام، تلگرام) با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:



سوالات متداول

برای سابمیت مقاله در یک مجله باید فایل‌هایی مانند کاور لتر، تصاویر و نمودارها و فایل اسامی و افیلییشن نویسندگان آماده شود و پس از آن از طریق سایت مجله اقدام به سابمیت مقاله کرد

هرچه موضوع انتخابی جذاب‌تر و بروزتر باشد انجام تحقیقات برای دانشجویان با علاقه بیشتری همراه است و اساتید نیز استقبال بیشتری از همراهی با دانشجویان خواهند کرد.

تکمیل تحقیقات پایان نامه و موضوع انتخابی شما برای پایان نامه شرایط تبدیل شدن به مقاله ISI را دارد

استخراج مقاله از پایان‌نامه دانشجویی راهی برای چاپ مقاله ISI ارزان است. همچنین در پذیرش دانشجو در مقاطع بالاتر و حتی در دانشگاه‌های معتبر خارج از کشور تاثیر به‌سزایی دارد.

اعلام نتایج داوری مقالات به نویسندگان به طور معمول از سه ماه تا دو سال ممکن است به طول بینجامد.



در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام