سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

پذیرش و چاپ مقاله ISI اورژانسی

انتشار 30 شهریور 1399
مطالعه 3 دقیقه

دانشجویان و اساتیدی که وابسته به دانشگاه ها و اداره های دولتی می باشند باید برای ارتقای رتبه شغلی و تحصیلی خود اقدام به چاپ مقاله در ژورنال های معتبر کنند. موسسه سینا در زمینه پذیرش و چاپ مقالات ISI در تمامی رشته و گرایش های علوم انسانى، فنی و مهندسی، علوم پایه، هنر، معماری، علوم پزشکى، دامپزشکی و … خدمات رسانی انجام می دهد.

پذیرش و چاپ مقاله ISI اورژانسی

گروه تحقیقاتی موسسه سینا برای شفاف سازی فرآیند چاپ مقاله isi در قدم اول به متقاضیان چاپ مقاله isi فهرستی از مجلات معتبر isi را که مورد تایید وزارت علوم، دانشگاه آزاد و وزارت بهداشت می باشد را معرفی می نماید. معمولاً مجلات معرفی شده متناسب با رشته تخصصی متقاضی می باشد و همواره سعی می گردد مجله ای تخصصی معرفی گردد.

در قدم بعدی، این فرصت به متقاضی چاپ مقاله داده می شود تا به بررسی مجدد اعتبار مجلات معرفی شده بپردازد و هر گونه سوال و پرسش خود را از کارشناسان موسسه سینا بپرسند و راهنمایی های لازم را در صورت نیاز دریافت نمایند. واقعیت این است که دیدگاه و نظر اساتید دانشگاه و معاونت پژوهشی دانشگاه نسبت به یک مجله بسیار حائز اهمیت است. چه بسا اتفاق افتاده است که مجله مورد تایید وزارتین و دانشگاه آزاد بوده ولی استاد راهنمای دانشجو مجله را مورد پذیرش قرار نداده است.

مجلات برای چاپ مقاله ISI:

موسسه سینا با مجلاتی که برای پذیرش چاپ و اکسپت مقاله ISI در کوتاه ترین زمان رای زنی و همکاری دارد ، دارای ویژگی های زیر می باشد.

  • مرتبط با رشته تحصیلی و موضوع مقاله
  • جزء نشریات معتبر و خارج از لیست سیاه وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد و دانشگاه پیام نور
  • عمدتاً اروپایی و امریکایی
  • دارای هزینه پذیرش و چاپ معقول و منصفانه
  • مدت زمان پذیرش کوتاه
  • مدت زمان چاپ کوتاه

پاسخگویی و پیگیری مسولانه در فرآیند پذیرش و چاپ مقاله ISI

دو عامل پاسخگویی و پیگیری مسولانه در موسسه تحقیقاتی سینا اولین و مهمترین اصل اخلاق حرفه ای است. صادقانه بگوییم، فردی که برای چاپ مقاله isi خود به گروه ما مراجعه میکند احتمال بسیار زیاد یا در تنگنای زمانی برای اخذ پذیرش مقاله است، یا فرآیند سابمیت تا چاپ مقاله را نمی داند و یا اینکه هیچ گونه اطلاعاتی در زمینه مجلات و مفاهیم مرتبط ندارد و نیاز به راهنمایی های سازنده توسط کارشناسان خبره می باشد. بنابراین، همکاران موسسه سینا با این نیت شروع به کار چاپ مقاله می نمایند که صرفا مشکلات متقاضی چاپ مقاله را کمتر کنند و با بی مسئولیتی و عدم پیگیری باعث از دست رفتن شانس چاپ مقاله و زمان متقاضی نگردند.

چاپ مقاله ISIدر رشته های مختلف

موسسه سینا در رشته های مختلف دانشگاهی اقدام به سابمیت، پذیرش و چاپ مقاله ISI می نماید که در زیر به برخی از آنها اشاره می گردد.

چاپ مقاله isiدر رشته های علوم انسانی (روانشناسی، مدیریت، جامعه شناسی و…)

چاپ مقاله isi در رشته های علوم پایه (فیزیک، شیمی، زیست شناسی، ریاضی و ..)

چاپ مقاله isi در رشته علوم مهندسی (عمران، کامپیوتر، مکانیک، معماری و …)

خدمات تکمیلی موسسه سینا در ارتباط با پذیرش و چاپ مقاله ISI

  1. مشاوره رایگان چاپ مقاله ISI
  2. استخراج مقاله ISI از پایان نامه
  3. ویرایش ادبی مقاله ISI
  4. ویرایش نیتیو و گرامری مقاله ISI
  5. ترجمه تخصصی و طلایی دارای گارانتی کیفی مقاله ISI
  6. فرمت بندی مقاله ISI
  7. ارسال و ثبت مقاله ISI
  8. خرید و دانلود مقالات چاپ شده ISI از سایت های داخلی و خارجی

نکات قابل توجه:

فراموش نکنید فرآیند پذیرش و چاپ مقاله ISI پیچیده بوده و نیاز است تا از دانش و تجربه و راهنمایی های افراد خبره برخوردار شوید. همیشه به خاطر داشته باشید در این فرآیند آزمون و خطا طاقت فرسا خواهد بود و بهتر است از دانش و تجربیات دیگران استفاده کنید تا به بهترین نتیجه در زمان کوتاه برسید. کارشناسان موسسه سینا با تمام قوا اماده خدمت رسانی و ارائه مشاوره های رایگان در زمینه اخذ پذیرش و چاپ مقاله ISI در کوتاه ترین زمان می باشند.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام