سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

قبولی در مصاحبه دکتری 99

انتشار 15 بهمن 1398
مطالعه 1 دقیقه

قبول شدن در ازمون مصاحبه دکتری ملزم به داتشنم رزومه قوی می باشد چرا که در سال 99 ازمون کتبی 50 درصد نمره و ازمون مصاحبه 50 درصد دیگر را تشکیل می دهد.

قبولی در مصاحبه دکتری 99

قبولی در ازمون کتبی دکتری نصف راه موفقیتی هست که داوطلبان طی میکنند ولی قبولی در آزمون کتبی به منزله ی قبولی در ازمون دکتری نمی باشد و داوطلبانی که نمره حد نصاب را کسب نموده اند برای ازمون مصاحبه دکتری دعوت می شوند که باید داوطلبان قابلیت پژوهشی و اموزشی خود را ثابت کنند.

طبق آیین نامه مصاحبه دکتری 99 برای اثبات قابلیت پژوهشی داوطلبان باید از 40 امتیاز پژوهشی نمره حد نصاب را دریافت نمایند. فعالیت هایی که جز رزومه پژوهشی به شمار می روند عبارند از چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی و خارجی- چاپ مقاله در کنفرانس های داخلی و خارجی و چاپ کتاب.

22 امتیاز از 40 امتیاز پژوهشی برای چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی و خارجی تعلق می گیرد. داوطلبانی که می خواهند این امتیاز را کسب نمایند می توانند پایان نامه خود را به منظور استخراج مقاله برای کارشناسان موسسه سینا ارسال بفرمایند . بعد از اماده شدن مقاله ، کارشناسان موسسه با ارائه مشاوره برای انتخاب مجلات تضمینی با کم ترین هزینه ها و سریع ترین زمان برای اخذ پذیرش مقاله از مجلات معتبر اقدام می نمایند.

علاوه بر مقالات پذیرفته شده در مجلات ، داوطلبان برای کسب 4 امتیاز پژوهشی باید پذیرش مقاله در کنفرانس های معتبر داخلی و یا خارجی را ارائه دهند. لازم به توجه می باشد که امتیاز کنفرانس های خارجی 2 برابر کنفرانس های داخلی می باشد. موسسه سینا با ارسال مقالات به کنفرانس های بین المللی خارجی برای اخذ امتیاز این فعالیت پژوهشی در خدمت داوطلبان می باشد.

چاپ کتاب تالیفی و یا ترجمه ای 4 امتیاز از امتیاز های پژوهشی را شامل می شوند. موسسه سینا می تواند با تبدیل پایان نامه به کتاب و چاپ آن داوطلبان را در اخذ امتیاز کتاب یاری نماید. هم چنین موسسه سینا با معرفی کتابهای جدید النشر خارجی و ترجمه و چاپ آنها برای ارتقای رزومه ی داوطلبانی که در دوره کارشناسی ارشد خود پژوهش محور بودند و پایان نامه ارائه نداده بودند، خدمت رسانی نماید.

مطالب مرتبط:

حذف پیش شرط نمره زبان MHLE برای شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت

نکات کلیدی موفقیت در مصاحبه دکتری 99

امتیاز آزمون زبان MSRT در آزمون مصاحبه دکتری 99

امتیازهای مصاحبه دکتری99

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام