سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

قیمت مقاله

انتشار 25 دی 1399
مطالعه 3 دقیقه

نگارش و چاپ مقاله از الزامات دفاع دکتری و اخذ نمره پایان نامه مقاطع ارشد و دکتری و هم چنین ارتفا رزومه برای مصاحبه دکتری می باشد .

قیمت مقاله

قیمت نگارش و چاپ مقاله

هر دانشجو برای تقویت رزومه میبایست حداقل یک مقاله چاپ شده در مجلات معتبر داشته باشد. نگارش مقاله باید در یک چهار چوب خاصی انجام شود. مقالات ساختار تقریبا یکسانی دارند اما قالب نهایی هر مقاله از طرف مجله مورد نظر تعیین میشود.

ساختار کلی یک مقاله به ترتیب زیر میباشد

  • عنوان (Tittle): عنوان مقاله اولین بخش از مقاله می باشد که باید جدید و ناب باشد و طولانی نباشد.
  • نام نویسندگان(Affiliation ):بعد از عنوان مقاله نام نویسندگان قرار می گیرد که باید نام نویسنده مسئول نیز در این بخش مشخص باشد.
  • چکیده (Abstract): چكیده خلاصه كوتاهی از مقاله است و به گونه ای تنظیم می شود كه خواننده را در تصمیم گیری برای مراجعه یا عدم مراجعه به اصل مقاله قادر می سازد.
  • کلمات کلیدی (Keywords): واژه های کلیدی در مقالات اشاره به موضوعات مطرح شده در مقاله دارد.
  • مقدمه (Introduction): اولین بخش آغازی مقاله، مقدمه میباشد که یک توضیح مختصر در مورد محتوای اصلی مقاله میباشد.
  • مواد و روش ها (Materials and methods): تمامی متد ها و شیوه هایی که برای انجام تحقیق به کار گرفته شده اند د این قسمت نوشته می شوند.
  • نتایج (Results): باید تمامی نتایج حاصل از تحقیقات در این قسمت نوشته شوند اگر تحقیقات انجام شده منجر به کسب نتایج نشود در این صورت تحقیقات ما اعتباری نخواهد داشت.
  • مراجع (References):منابع هر تحقیق آخرین بخشی است که نوشته میشود و در این بخش باید اشاره به منابعی که از آن استفاده شده است برای تکمیل تحقیقات استفاده کنیم.

مراحل چاپ مقاله

هر مقاله برای آماده چاپ شدن در مجلات معتبر بایستی چند مرحله را پشت سر گذارد. بر حسب نیاز خود به مقاله میتوانید تصمیم بگیرید که مقاله خود را در مجلات داخلی چاپ کنید یا خارجی. مجلات داخلی که فقط در داخل کشور اعتبار دارند و نمیتوان از اعتبار این مقالات در خارج از کشور استفاده کرد، ولی مجلات خارجی مانند isi,jcr,scopus,pubmed چاپ میشوند، این مجلات اعتبار و شهرت جهانی دارند و در سراسر دنیا میتوانید از اعتبار این مجلات استفاده کرد. باید در نظر داشت که فقط مقالاتی را میتوان در این مجلات خارجی و بسیار معتبر چاپ کرد که از لحاظ سطح اعتبار بسیار بالا باشند.

برای ارسال مقاله به مجله مناسب باید مراحل زیر طی شود:

  • انتخاب مجله: ابتدا باید تصمیم بگیرید که میخواهید مقاله را در مجلات داخلی چاپ کنید یا مجلات خارجی. و مجله ای که اسکوپ ان طبق حوزه ی مقاله شما باشد را انتخاب نمایید. برای ارسال مقاله به مجلات خارجی باید مقاله به زبان انگلیسی ترجمه گردد.
  • ترجمه: ترجمه مقاله باید به صورت کاملا تخصصی و کیفیت بالا انجام شود.
  • ویرایش مقاله: هر مجله فقط مقالاتی را پذیرش میکند که در قالب و فرمت تعیین شده مجله باشد.
  • سابمیت: سابمیت یعنی ارسال مقاله به مجله مورد نظر.مقالات یا از طریق ایمیل به ادیتور و یا از طریق ثبت نام و بارگذاری مقاله در سایت مجله برای داوری ارسال می شود.
  • نتیجه داوری: ادیتور و داروهای مجله ، مقاله را از لحاظ ساختاری و فنی بررسی کرده و برای پذیرش و یا ریجکت ( رد ) آن تصمیم میگیرند.

ارائه خدمات چاپ مقاله موسسه سینا

ارائه کلیه خدمات ویرایش و ترجمه و چاپ مقاله در موسسه تحقیقاتی سینا توسط کادر حرفه ای و مجرب با بهترین کیفیت انجام میشود. خدمات ویرایش و ترجمه مقاله توسط مترجمان متخصص رشته و با سابقه بالا انجام می شود که دارای گارانتی کیفی میباشند بدین معنا که هر اصلاحی از طرف نویسنده و یا از مجله نیاز باشد، مترجمان موسسه سینا موظف به اصلاح به صورت رایگان هستند.

هزینه چاپ مقاله

هزینه چاپ مقاله در مجلات مختلف متفاوت میباشد و قیمت مقاله برای چاپ در مجلات معتبر توسط سردبیر مجله تعیین میشود. برای کسب اطلاعات دقیق از قیمت مقاله میتوانید از طریق راههای ارتباطی آنلاین و یا ارسال پیام از طریق ایمیل و یا تماس با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سوالات و مشاوره های مورد نیازتان را اخذ فرمایید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
نوشتن مقاله
باسلام وعرض ادب احتراما موسسه در زمینه نگارش مقاله فعالیتی نداره ولی پایان نامه باشه از ان مقاله استخراج میکنیم مایل باشید درخواست ایمیل نکایید یا با شماره تماس موسسه در ارتباط باشید کارشناسان پاسخگو خواهند بود. باتشکرازحسن توجه شما به موسسه سینا
3 سال پیش
بازدیدکننده

عسگری
نوشتن مقاله
3 سال پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام