سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

راهنمای چاپ مقاله isi

انتشار 18 اردیبهشت 1398
مطالعه 3 دقیقه

امروزه از جمله اصلی ترین دغدغه های دانشجویان و اساتید چاپ مقاله در مجلات معتبر میباشد و همه محققین میخواهند که هر چه سریع تر مقالات خود را در مجلات معتبر چاپ کنند تا از امتیازات پژوهشی آنها استفاده کنند.

راهنمای چاپ مقاله isi

isi از نام های بسیار آشنا برای دانشجویان و اساتید میباشد و همیشه اصلی ترین رقابت دانشجویان برای رسیدن به امتیاز چاپ مقاله میباشد و دوست دارند که هر چه سریع تر مقاله خود را چاپ کنند تا بتوانند از امتیازات آن استفاده کنند مثلا در مصاحبه دکتری و یا استخدام های شغلی حتما نیاز به امتیاز چاپ مقاله خواهید داشت بنابر این لازم است که با نحوه چاپ مقاله و مراحل و ترفند های آن آشنا باشید که بتوانید به سادگی مقاله خود را چاپ کنید.برای چاپ مقاله در مجلات معتبری مانند isi واقعا نیاز به مهارت و آگاهی بسیار زیادی دارید که بتوانید از پس مرحله داوری مجله بر آیید.داوران مجلات isi سختگیری زیادی در پذیرش مقالات دارند و فقط مقالاتی را پذیرش میکنند که از لحاظ اعتبار و درجه علمی در رتبه بسیار بالایی قرار بگیرند.توصیه ما به اساتید و دانشجویانی که میخواهند برای اولین با مقاله چاپ کنند این است که با همکاری و مشورت مشاورین و کارشناسان موسسات و یا افراد خبره و متخصص اقدام به چاپ کنند.

راهنمای مراحل چاپ مقاله isi

چاپ مقاله isi باید در چندین مرحله انجام شود به این صورت که :

ابتدا مقاله خود را باید به صورت کاملا تخصصی و توسط مترجمین متخصص و خبره ترجمه کنید مقاله باید کاملا به صورت تخصصی ترجمه شود در صورتی که در ترجمه مقاله هر گونه ایرادی مشاهده شود توسط داوران ریجکت خواهد شد.

مرحله بعد از ترجمه انتخاب مجله مناسب میباشد باید مناسب ترین مجله را برای مقاله انتخاب کنیم هر مقاله در حوزه اسکوپ مشخصی مقاله پذیرش میکند در صورتی که در انتخاب مجله دچار اشتباه شوید و مجله مناسب را انتخاب نکنید حتما مقاله ریجکت خواهد شد.

بعد از انتخاب مجله مناسب باید فرمت مقاله را تغییر دهید چون هر مجله فقط در فرمت مشخصی مقالات را پذیرش میکند اگر فرمت و ساختار مقاله را تغییر ندهید ممکن است مقاله ریجکت شود.

بعد از ویرایش میتوانید مقاله را سابمیت کنید در حین سابمیت مقاله ممکن است سردبیر مجله سوالاتی در رابطه با مقاله از شما بپرسد و باید آمادگی پاسخ دادن به سوالات کارشناس را داشته باشید.

بعد از سابمیت مقاله به بخش داوری ارسال خواهد شد در این مرحله میبایست منتظر نتیجه داوری باشید در مرحله داوری ممکن است مقاله پذیرفته شود و یا ریجکت شود البته احتمال دیگری نیز وجود دارد که مقاله نیاز به بازبینی داشته باشد در صورتی که ایرادات بسیار ناچیز و جزئی در مقاله وجود داشته باشید مقاله مقاله نیاز به بازبینی خواهد داشت و باید ایرادات آنرا ویرایش کنید و دوباره سابمیت کنید.

مراحل فوق را میتوانید خودتان نیز با دقت انجام دهید اما در صورتی که احساس میکنید در هر یک از مراحل فوق مهارتی ندارید و نمیتوانید از پس آن برآیید میتوانید از طریق کارشناسان موسسه سینا اقدام فرمایید در این موسسه پذیرش و چاپ مقالات در معتبر ترین مجلات توسط مجرب ترین کارشناسان انجام میشود ارائه خدمات موسسه به صورت آنلاین میباشد و هیچ محدودیتی در شهر و استان وجود ندارد و همه محققین عزیز در هر شهر و استانی که حضور داشته باشند میتوانند توسط یکی از روش های آنلاین سفارش خود را ثبت نماییند.هزینه های چاپ مقاله در این موسسه تا کمترین حد کاهش داده شده است تا بتوانید بدون در نظر گرفتن دغدغه مالی مقاله خود را چاپ کنید و همچنین کارشناسان موسسه با به کارگیری متد ها و شیوه های هاصی در مراحل پذیرش مقاله زمان را نیز به حداقل کاهش میدهند مقالات در مرحله داوری میبایست مورد توجه داوران قرار گیرد.

نکته:توصیه ما به اساتید و دانشجویانی که برای اولین بار میخواهند مقاله چاپ کنند این است که تا حد امکان عنوان و محتوای مقاله را ناب و جدید انتخاب کنند اصولا مقالاتی که عنوان آنها به صورت ناب باشد بیشتر مورد توجه قرار میگیرند.

جهت اخذ مشاوره و کسب اطلاعات دقیق در مورد زمان هزینه و نحوه پذیرش و چاپ مقاله در مجلات isi میتوانید توسط راههای ارتباطی زیر اقدام فرمایید.

تلفن ثابت: ⌕

تلفن همراه: 09149724522

pub.sina@gmail.com

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام