سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

روند چاپ مقاله در isi

انتشار 18 اردیبهشت 1398
مطالعه 4 دقیقه

چاپ مقاله در مجلات isi ممکن است کمی زمانبر و باشد و مراحل آن طولانی میباشد در صورت نیاز برای چاپ مقاله isi میتوانید از طریق موسسه سینا اقدام فرمایید.

روند چاپ مقاله در isi

با توجه به افزایش نیاز دانشجویان اساتید و محققین به کسب امتیازات پژوهشی تقاضا برای چاپ مقاله در بین آنها بسیار افزایش پیدا کرده است و تقریبا همه محققین خواستار چاپ مقاله میباشند بنابر این لازم است که همه محققین و دانشجویان با متد ها و شیوه های چاپ مقاله در مجلات معتبر آشنا شوند و باید بدانند که چگونه و با کمک چه روش هایی میتوانند مقاله چاپ کنند.میدانید که چاپ مقاله برای افزایش اعتبار پژوهشی بسیار مهم میباشد و شما هم برای ورود به شغل مورد علاقه اتان و هم جهت شرکت در مصاحبه دکتری و یا محاجرت احتیاج به امتیاز چاپ مقاله دارید بنابر این بهتر است که با شیوه ها و متد های چاپ مقاله به صورت کامل آشنا شوید.مجلات از لحاظ درجه اعتبار به چندین دسته تقسیم میشوند که مهم ترین و معتبر ترین آنها مجلات isi میباشند این مجلات بسیار معتبر میباشند و شهرت جهانی در چاپ مقالات دارند و بیشترین امتیازات پژوهشی متعلق به این موسسه میباشد.

روند چاپ مقاله isi

روند چاپ مقاله در مجلات isi به این صورت میباشد که:

مرحله اول

اولین مرحله در چاپ مقاله انتخاب مجله مناسب برای چاپ مقاله میباشد از آنجایی که هر مجله فقط در قالب و ساختار به خصوصی مقاله پذیرش میکند میبایست در انتخاب مجله مناسب نهایت دقت را داشته باشیم وقتی شما یک مقاله را به مجله ای که اصلا در آن حوزه پذیرش مقاله ندارد سابمیت میکنید حتما مقاله تان ریجکت میشود.بنابر این یک اصل مهم و اساسی در چاپ مقاله انتخاب ژورنال مناسب میباشد.در صورتی که شما آشنایی با زمینه و اسکوپ مجلات نداشته باشید میتوانید از موسسات معتبری که در این زمینه فعالیت دارند کمک بخواهید.بعد از انتخاب مجله مناسب باید سراغ بخش های بعدی بروید.

مرحله دوم

تنظیم چهارچوب مقاله از آنجایی که هر مجله فقط مقالاتی را پذیرش میکند که قالب و ساختار آنها متناسب با قالب و ساختار تعیین شده از سوی مجله باشد باید مقاله را قبل از سابمیت حتما ویرایش کنیم و فرمت آنرا تغییر دهیم.در صورتی که فرمت مقاله متناسب با فرمتی که از سوی مجله تعیین میشود نباشد در این صورت مجله مقاله را پذیرش نخواهد کرد و مقاله ریجکت خواهد شد.هر مجله در بخش راهنما فرمت مقالاتی را که میپذیرد قرار میدهد میتوانید با مراجعه به آن بخش فرمت مقالات را تشخیص دهید.

مرحله سوم

سومین مرحله سابمیت مقاله میباشد بعد از اینکه مجله مورد نظر را انتخاب کردید فرمت آنرا نیز تغییر دادی باید به سراغ سابمیت مقاله بروید این مرحله که باید مقاله به مجله مورد نظرتان سابمیت کنید تا به مرحله داوری ارسال شود.در کنار مقاله باید یک نام به سردبیر مجله نیز ارسال کنید.هنگام ارسال مقاله نیز باید در کنار نامه همراه، ۳ تا ۵ نسخه پرینت شده از مقاله را به همراه سی دی که در آن متن مقاله، اشکال و جداول نیز در آن وجود دارد را به آدرسی که مجله در سایت خود اعلام کرده است، ارسال کرد. اما اکثر مجلات ISI روش الکترونیکی را برای دریافت مقالات ترجیح می‌دهند. زیرا این روش هم امن‌تر است و هم سریعتر صورت می‌گیرد. در این روش باید فایل word یا pdf مقاله را تهیه کرد و از طریق سایت مجله و بصورت آنلاین کار سابمیت مقاله را انجام داد. بعد از اینکه مقاله برای مجله ارسال شد، سردبیر مجله نامه‌ دریافت مقاله را برای نویسنده ارسال می‌کند.

مرحله چهارم

این مرحله که مرحله بررسی و داوری مقاله توسط داوران میباشد داوران مقاله را از جنبه های مختلف مورد بازبینی قرار میدهند و بررسی میکنند.هر چه موضوع مقاله شما ناب و جدید و به روز تر باشد بیشتر مورد توجه قرار میگیرد موضوعات تکراری و مطالب تکراری هیچ اعتباری ندارند و ریجکت خواهند شد.داوران بر اساس فرم‌هایی که در دست دارند و در زمان مشخصی که برای آن‌ها تعیین شده است، مقاله را از جنبه‌های مختلفی که حائز اهمیت است بررسی می‌کنند و در هر بخش به آن امتیاز می‌دهند و در نهایت نظرات خود را اعلام می‌کنند.

مرحله پنجم

مشخص شدن نتیجه داوری که سه حالت دارد یا مقاله پذیرفته شده است یا مقاله نیاز به بازبینی دارد و یا مقاله ریجکت شده است در صورتی که مقاله در بهترین کیفیت ترجمه و ویرایش شده باشد مشکلی در پذیرش نخواهد داشت و مقاله پذیرفته خواهد شد.اما در صورتی که عنوان و محتوای مقاله ناب نباشد و یا در انتخاب مجله مورد نظر دقت نکرده باشیم و یا ترجمه و ویرایش مقاله دارای ایراد باشد مقاله ریجکت خواهد شد.و در صورتی که ایرادات جزئی داشته باشد در این صورت مقاله به بازبینی فرستاده خواهد شد و باید ویرایش شود و سپس سابمیت شود.

روند چاپ مقاله در موسسه سینا توسط کادر مجرب این مجموعه در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام میشود و میتوانید برای سهولت در روند کار از طریق این موسسه اقدام به پذیرش و چاپ مقاله کنید.

موسسه سینا یکی از معتبر ترین موسساتی میباشد که با سابقه چندین ساله ای که در زمینه پذیرش و چاپ مقالات isi دارد در مراحل انتخاب مجله و ویرایش و ترجمه آن عملکرد بهتری خواهد داشت.ارائه تمامی خدمات در موسسه سینا به صورت کاملا آنلاین میباشد و میتوانید برای سفارش از طریق یکی از راههای ارتباطی زیر اقدام فرمایید.همچنین هزینه های را در این مجموعه تا حد امکان و به نفع مشتریان عزیز کاهش داده ایم تا شما محققین آینده ساز کشور بدون در نظر گرفتن دغدغه مالی مقاله را پذیرش و چاپ کنید و همچنین کارشناسان با سابقه موسسه با به کار گیری متد ها و شیوه های خاصی در امر پذیرش و چاپ مقالات زمان داوری را نیز تا حد امکان کاهش میدهند.

تلفن ثابت: ⌕

تلفن همراه: 09149724522

pub.sina@gmail.com

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام