سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

ثبت نام دوره کاردانی بدون آزمون

انتشار 27 دی 1397
مطالعه 2 دقیقه

جزئیات پذیرش دانشجوی بدون کنکور در رشته‌های تحصیلی دوره های کاردانی نظام جدید در موسسات آموزش عالی و دانشگاه‌های غیرانتفاعی اعلام شد.

ثبت نام دوره کاردانی بدون آزمون

براساس مصوبه جلسه شانزدهم شورای سنجش و پذیرش ۱۲ دی ۹۷، داوطلبان علاقه‌مند به تحصیل در کدرشته‌های تحصیلی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی غیر دولتی غیرانتفاعی دوره های کاردانی نظام جدید سال۱۳۹۷ (اعم از داوطلبانی که در پذیرش دوره‌های مذکور ثبت‌نام کرده و یا ثبت‌نام نکرده‌اند) ، می توانند از اول بهمن برای ثبت نام در این رشته ها به این مراکز مراجعه کنند.

وی افزود: داوطلبان برای اطلاع از رشته‌های تحصیلی متناسب با نوع مدرک دیپلم خود در شاخه های فنی و حرفه ای یا کاردانش موسسات پذیرنده می‌توانند به لینک جستجوی رشته‌محل ها در اطلاعیه سازمان سنجش مراجعه کرده و ضمن مشخص کردن رشته و مؤسسه آموزشی مورد علاقه خود، با همراه داشتن مدارک و در نظر گرفتن موارد اعلامی از دوشنبه اول بهمن تا شنبه ۱۳ بهمن ۹۷ به مؤسسات، مراکز و واحدهای آموزشی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: براساس مصوبه اعلام شده فقط ظرفیت خالی مانده مرحله تمدید مهلت ثبت نام در پذیرش مهرماه ۱۳۹۷ امکان پذیرش دانشجو دارند و این کد رشته محل ها، شامل فقط این گونه رشته محل هاست و شامل سایر رشته محل های که ظرفیت آنها تکمیل شده، نخواهد بود. 

وی یادآور شد:اطلاعیه ثبت نام و شرایط و ضوابط شرکت در این دوره ها مجموعه کل رشته محل های مورد پذیرش ۲۷ دی ماه ۹۷ در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

مشاور عالی سازمان سنجش تاکید کرد:کلیه متقاضیان باید حداکثر تا پایان نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷ (تاریخ ۳۰ بهمن ۹۷) دارای مدرک دیپلم نظام قدیم (چهارساله) هنرستان، و یا دیپلم نظام جدید در شاخه های فنی و حرفه ای و یا کاردانش باشند.

وی گفت: داوطلبان باید در زمان اعلام‌شده مدارک خود را برای بررسی به موسسه محل تقاضا تحویل دهند. پس از بررسی مدارک در صورت داشتن شرایط از داوطلب برای تکمیل فرم تعهد (برای جلوگیری از ثبت مشخصات داوطلب در چند کدرشته محل و یا چند موسسه) دعوت بعمل خواهد آمد که در این مرحله لازم است بابت هزینه ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ ۲۲۰ هزار ریال (۲۲ هزار تومان) از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان اقدام کنند.

توکلی تاکید کرد: آن دسته از داوطلبانی که قبلاً در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی دوره های کاردانی نظام جدید (دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) سال ۱۳۹۷ (اعلام قبولی شهریورماه و مرحله تکمیل ظرفیت) قرار گرفته‌اند، چنانچه در این مرحله متقاضی ثبت‌نام و ادامه تحصیل باشند و در یکی از موسسات ثبت‌نام کنند، قبولی قبلی آنان در مراحل قبلی لغو خواهد شد.

 

لینکهای مرتبط

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام