سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

ثبت سفارش واریز هزینه های دلاری در تهران

انتشار 27 فروردین 1398
مطالعه 2 دقیقه

به خوبی میدانید که برای خدمات دانشگاهی که در خارج از کشور ارائه میشوند احتیاج به واریز هزینه های دلاری دارید مثلا چاپ مقاله در مجلات خارجی نیازمند واریز دلار میباشد در این موسسه جهت رفاه حال دانشجویان و اساتید عزیز خدمات واریز هزینه های دلاری نیز انجام میشود.

ثبت سفارش واریز هزینه های دلاری در تهران

دانشجویان ایرانی که میخواهند مقالات خود را در مجلات معتبر خارجی چاپ کنند احتیاج به واریز هزیه های دلاری به حساب مجلات دارند مثلا شما حتما شنیده اید که چاپ مقاله در مجلات خارجی نیازمند واریز هزینه میباشد و یا بسیاری موارد دیگر که شما برای انجام برخی کارها احتیاج دارید که هزینه آنها را به دلار واریز نمایید.

بعد از نگارش مقاله توسط نویسندگان، این مقاله با نظر نویسنده، برای بررسی به یکی از ژورنالهای معتبر خارجی ارسال می گردد.پس از این که این مقاله توسط آن ژورنال مورد پذیرش قرار گرفت، معمولا موسسه مربوطه هزینه ای را به عنوان هزینه ی چاپ مقاله از مشتری اخذ و این مبلغ آن را که بین 50 دلار تا 700 دلار است، به ژورنال پرداخت میکند.

موسسه سینا برای واریز هزینه های دلاری از دو روش زیر استفاده میکند.

1.پرداخت هزینه از طریق پی پال:

اکثر پرداخت های چاپ و پذیرش مقاله از طریق سیستم الکترونیک پی پال انجام میگیرد. برای استفاده از پی پال ،باید دستور العمل کامل پرداخت توسط پی پال را مطالعه کنید ، سپس اقدام به ثبت سفارش کنید.ممکن است پروسه پرداخت هزینه اکسپت یا چاپ مقاله ، 24 ساعت بطول انجامد.

2.پرداخت هزینه از طریق مستر کارت یا ویزا کارت:

اگر در هنگام پرداخت هزینه Publication Fee یا Publication Fee به صفحه ای رسیدید که در آن نوع کارت ، شماره کارت(Card Number) و تاریخ انقضا ( Expiration Date) از شما خواسته شد ،این بدان معناست که پرداخت از نوع مستر کارت یا ویزا کارت است.در این صورت ، پس از مطالعه ی دستورالعمل کامل پرداخت هزینه ی پذیرش یا چاپ  توسط این کارت ها ، میتوانیم در صفحه ی خدمات پرداخت ، اقدام به ثبت سفارش کنید.ممکن است پروسه پرداخت هزینه اکسپت یا چاپ مقاله ، 24 ساعت بطول انجامد.

3.زمانیکه که هنوز نمیدانید چه روشی برای پرداخت هزینه ی چاپ و پذیرش مقاله مناسب است و یا در روش انجام آن مشکلاتی دارید ، میتوانید از کارشناسان خبره ما در این زمینه مشاوره بگیرید. همکاران ما در موسسه،آماده ی ارائهی هرگونه خدمات مشاوره برای شما فرهیختگان عزیز میباشند.

این خدمات در موسسه سینا با کمترین هزینه و به بهترین کیفیت و به صورت تضمینی توسط روش های فوق انجام میشود و شما میتوانید در اسرع وقت برای سفارش واریز هزینه های دلاری در این موسسه سفارش خود را ثبت نمایید تا هزینه های دلاری شما به مبدا مورد نظر در عرض سریع ترین زمان منتقل شود.

برای سفارش واریز هزینه های دلاری در موسسه سینا تحت یکی از روش های فوق میتوانید از راههای زیر اقدام فرمایید:

از طریق آدرس ایمیل کارشناس موسسه و یا شماره تلفن های زیر.

راه های ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت:  ⌕        تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.com

ثبت سفارش آنلاین 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام