سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

سایت پذیرش مقاله isi

انتشار 6 فروردین 1399
مطالعه 3 دقیقه

نگارش مقاله جزو اموریست که نیاز به تخصص هم در زمینه موضوعی مورد مطالعه و هم در زمینه اصول مقاله نویسی دارد. معمولا اغلب پژوهشگرانی که برای اهداف مختلفی اقدام به چاپ مقاله میکنند، به قدر کافی در زمینه موضوعی پژوهش خود تخصص و مهارت کافی دارند اما ممکن است آشنایی چندانی با اصول مقاله نویسی نداشته باشند.

سایت پذیرش مقاله isi

نگارش مقاله جزو اموریست که نیاز به تخصص هم در زمینه موضوعی مورد مطالعه و هم در زمینه اصول مقاله نویسی دارد. معمولا اغلب پژوهشگرانی که برای اهداف مختلفی اقدام به چاپ مقاله میکنند، به قدر کافی در زمینه موضوعی پژوهش خود تخصص و مهارت کافی دارند اما ممکن است آشنایی چندانی با اصول مقاله نویسی نداشته باشند. از طرفی مقالات علمی زمانی ارزشمند و معتبر محسوب میشوند در مجلات و ژورنالهای معتبر منتشر شوند. بنابراین برای گذر از این مرحله نیز نیاز به اطلاعات و مهارت کافی در زمینه ارسال مقاله به ژورنالها هست. اما آیا همه دانشجویان و پژوهشگران از فرایند ارسال مقاله اطلاعات کافی دارند؟ مسلما جواب منفیست. زیرا افراد بسیاری هستند که هیچ تجربه ای در این زمینه نداشته و برای نخستین بار اقدام به نگارش و ارسال مقاله میکنند. چرا که ویراستاری مقاله، پیدا کردن یک مجله، آشنایی با روش‌های ارزیابی مجله، داشتن اطلاعات درباره مجلات معتبر و نامعتبر و در نهایت داشتن مهارت‌های لازم برای طی کردن فرایند ارسال مقاله به مجلات و نحوه مکاتبه با آنان نقشی اساسی در پذیرش مقالات دارد. از این روست که موسسه تحقیقاتی سینا بستری فراهم آورده تا پژوهشگران و دانشجویان عزیز دغدغه ای جز مطالعه و تحقیق و نگارش مقالات خود نداشته باشند و تمام امور مربوط به سابمیت مقالات خود را به کارشناسان باتجربه موسسه بسپارند تا این امر به نحو احسن و کاملا بی نقص انجام گیرد. 

همانطور که میدانید دانشجویانی که دارای مقالات علمی پژوهشی هستند، شانس بالاتری برای دریافت پذیرش در مقاطع بالای تحصیلی به ویژه در مقطع دکتری دارند همچنین موفقیت در انتشار و چاپ مقالات در ژورنالهای معتبر یکی از فاکتور های تعیین کننده در ارزیابی فعالیت های تحقیقاتی و طرح های پژوهشی محسوب می گردد. گروهی از این ژورنالها که در مجامع علمی و محیطهای آکادمیک بسیار معتبر و البته مورد استناد است، مجلات نمایه شده در پایگاه ISI هستند که هرساله لیست این مجلات به روز میشوند. ISI مخفف کلمه Institute For Scientific Information و نام موسسه ایست که اعتبار مقالات علمی را در سطح جهانی می سنجد و بخشی از مجموعه تامسون رویترز است. تعداد مجلات ISI ثابت نبوده و هر سال حدود بیست هزار مجله برای اضافه شدن به لیست ISI مورد بررسی قرار می گیرند و تقریبا ده درصد با توجه به بار علمی و رعایت استانداردها به این مجموعه می پیوندند.

شرایط انتخاب مجله ISI برای ارسال مقاله

برای دریافت اکسپت مقاله از مجلات ISI باید بدانید که شرط اولیه، محتوای مقاله از جهت ناب و به روز بودن موضوع مورد مطالعه میباشد. برای ان کار توصیه میکنیم قبل از شروع نگارش، تعدادی از جدیدترین مقالات چاپ شده در مجلات آی اس آی را مطالعه کنید تا با ماهیت این دست از مقالات آشنایی کافی پیدا کنید. پس از اتمام مرحله نگارش باید با توجه به محتوا و سطح مقاله خود، ژورنالی برای ارسال مقاله بیابید؛ مجله ای که انتخاب میکنید باید خصوصیات زیر را دارا باشد:

- مرتبط با زمینه پژوهش شما باشد.

- امتیازات مد نظر شما یا مرجعی که قصد ارائه نامه پذیرش خود به آن را دارید، داشته باشد؛ برای مثال ایمپکت فکتور داشته باشد.

- اکسپت مقاله شما در آن مجله محتمل باشد.

- زمان بندی پروسه داوری و اکسپت مقاله متناسب با زمان بندی شما باشد.

مهارتها و اطلاعات لازم برای دریافت اکسپت و چاپ مقاله ISI

با مرور این مطالب میتوان به پیچیدگی فرایند ارسال مقاله به مجلات معتبر پی برد. اما ما مفتخریم بگوییم که تمام خدمات مرتبط با اکسپت و چاپ مقالات ISI در موسسه سینا توسط کارشناسان و اساتید مجرب در این حوزه، با نازلترین قیمت، در کمترین زمان ممکن، با بالاترین کیفیت و بصورت کاملا تضمینی برای دانشجویان، محققین، اساتید و پژوهشگران گرامی با اتکا به تجربه چندین ساله در حوزه چاپ مقاله در برترین و معتبرترین مجلات داخلی و خارجی انجام میگیرد. کافیست با ما تماس بگیرید و یا بصورت آنلاین با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

بیشتر بخوانید:

پذیرش مقالات در مجلات ISI

مدت زمان چاپ مقاله isi

چاپ مقاله isi رایگان

پذیرش فوری مقاله ISI برای تمامی رشته ها

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام