سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

سریع ترین انتشارات برای چاپ آنلاین کتاب

انتشار 2 اردیبهشت 1398
مطالعه 3 دقیقه

بسیاری از نویسندگان کتاب را در آستانه زمان مصاحبه دکتری و یا مصاحبه شغلی مینویسند و میخواهند که هر چه سریع تر آنرا چاپ نمایند تا امتیازاتی در مصاحبه ها از طریق چاپ کتاب میتوانند کسب نمایند را از دست ندهند.

سریع ترین انتشارات برای چاپ آنلاین کتاب

همه شما محققین عزیز به خوبی با امتیازات چاپ کتاب آشنا هستید و میدانید که باید قبل از اقدام به شرکت در مصاحبه های شغلی و دکتری امتیاز چاپ کتاب را کسب نمایید.اگر فرصت کمی تا روز مصاحبه دارید و هنوز به چاپ کتاب اقدامی نکرده اید هم اکنون میتوانید از طریق کارشناسان موسسه سینا اقدام به چاپ کتاب نمایید چاپ کتاب در موسسه سینا در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه انجام میشود.سرعت بالای کارشناسان موسسه سینا باعث شده است که چاپ کتاب در این موسسه در زمان بسیار کوتاهی به اتمام برسد تا شما محقق عزیز بتوانید در کمترین زمان امتیاز چاپ کتاب را کسب نمایید و در مصاحبه نیز از این امتیازات استفاده کنید و موفقیت های لازم را کسب نمایید.

امتیاز چاپ کتاب

  • انتقال افکار
  • بالا رفتن جایگاه اجتماعی
  • ثبت آثار و دستنوشته ها و جلوگیری از سرقت ادبی
  • اعتماد به نفس
  • کسب اعتبار
  • توجیه اقتصادی و کسب درامد

اما ممکن است این سوال به ذهن شما هم رسیده باشد که به راستی مزایای چاپ کتاب چیست؟ چند پاسخ مشخص برای این سوال می‌توان ارائه داد. یکی از مزایای چاپ کتاب این است که دانشجو یا استاد مربوطه در رشته خود به جایگاهی بالاتر ارتقاء می‌یابد و در بین اهالی علم شناخته شده‌تر می‌شودو نکات مثبت دیگر مانند ارتقای هیئت علمی، مصاحبه دکتری و شرکت در مصاحبه‌های استخدامی و شغلی.

داشتن کتاب (تالیف و ترجمه) دارای 4 امتیاز در مصاحبه دکتری در هر رشته ای است.

بسیاری از دانشجویان کارشناسی ارشد نمی دانند که با هزینه های بسیار کم می توانند پایان نامه خود را به کتاب تبدیل کنند. از آنجایی که یک کتاب علمی که برگرفته از پایان نامه باشد، در مصاحبه دکترا و آزمون های استخدامی، یک امتیاز مثبت محسوب می شود.
تبدیل پایان نامه به کتاب  با هزینه ای بسیار کم امکانپذیر است. کسانی که استخدام هستند یا برای مصاحبه، قصد چنین کاری را دارند، لازم نیست که کتاب خود را در تیراژ بالا مثلاً بالای ۱۰۰۰ جلد چاپ کنند. آنها می توانند کتاب خود را در تیراژهای کم مثلاً ۳۰ یا ۶۰ جلد چاپ نمایند.  همچنین کتاب با اخذ مجوز چاپ از وزارت ارشاد و اخذ شابک ISBN از اداره شابک و نیز اخذ فیپا از کتابخانه ملی، در وزارت ارشاد و کتابخانه ملی ثبت و اعلام وصول می شود و دارای همه ی امتیازات لازم جهات ارائه در رزومه های تحصیلات تکمیلی و یا رزومه های اخذ دانشیاری، شغلی و ارتقای تحصیلی معلمان و مربیان خواهد بود. 

شما در هر زمینه ای که فعالیت دارید، شاغلید، هنرمندید، استادید، دانشجو هستید و … چاپ کتاب برای شما به منزله ی اعتبار علمی خواهد بود. شما با چاپ کتاب در زمینه فعالیت خود می توانید وجهه ای کاملاً متفاوت با قبل پیدا کرده و در زمینه فعالیت خود فرد موفق تری باشید و با چاپ مطالب و کتاب خود، به وجهه و نمایش غنای علمی تان بیافزائید و قدمی موثر در راه ارتقا دانش کشورمان بردارید. تلاش ما بر این است که با کمترین هزینه، بهترین کیفیت و بیشترین خدمات در خدمت شما عزیزان باشیم .

اگر شما دانشجو هستید، چاپ کتاب به منزله ی تفاوت شما با دیگر دانشجویان و داوطلبان آزمونها و کنکورهاست. داوطلبان ورود به دوره دکتری و برخی رشته های کارشناسی ارشد مجبور به طی مصاحبه و کسب امتیازهای لازم از آن هستند که چاپ کتاب می تواند بسیار حائز امتیاز می باشد.

ارائه خدمات چاپ کتاب در موسسه سینا برای محققین و نویسندگان عزیز به صورت آنلاین میباشد و بنابر این در هر شهر و استانی که هستید بدون هیچ محدودیتی هم اکنون میتوانید سفارش خود را در این موسسه ثبت نمایید تا در کمترین زمان و با صرف کمترین هزینه به درخواست و سفارش شما رسیدگی گردد.

راه های ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت:  ⌕        تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.com

ثبت سفارش آنلاین 

ما در موسسه سینا گرد هم آمده ایم تا شما نویسندگان عزیز بتوانید در نهایت سرعت امتیاز چاپ کتاب را کسب نمایید و در مصاحبه دکتری از این امتیاز بهره ببرید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام