سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

سریع ترین انتشارات برای چاپ آنلاین کتاب در تبریز

انتشار 3 اردیبهشت 1398
مطالعه 2 دقیقه

گاها ممکن است برای نویسندگان این موضوع پیش بیاید که بخواهند در عرض مدت زمان کوتاهی یک کتاب چاپ کنند و از امتیازات آن استفاه کنند برای چاپ کتاب احتیاج به موسساتی خواهیم داشت که بتوانیم از آنها کمک بگیریم یکی از سریع ترین و با کیفیت ترین موسسات در زمنیه چاپ آنلاین کتاب در تبریز موسسه سینا میباشد.

سریع ترین انتشارات برای چاپ آنلاین کتاب در تبریز

به خوبی میدانید که قبل از رفتن به مصاحبه دکتری باید امتیاز چاپ کتاب را به دست آورده باشید و به کمک آن بتوانید که در مصاحبه دکتری رتبه خوبی کسب نمایید و حتی در مصاحبه های شغلی شرکتی و دولتی نیز به این شکل است و شما باید قبل از رفتن به مصاحبه به فکر کسب امتیاز باشید.اگر تا روز مصاحبه زمان کمی باقی مانده و شما هنوز اقدام به چاپ کتاب نکرده اید نگران نباشید کارشناسان ما در موسسه سینا با کادری بسیار مجرب و حرفه ای به شما فرهیختگان عزیز برای چاپ کتاب خدمات ارزنده ای ارائه خواهند کرد که شما بتوانید در عرض مدت زمان بسیار کوتاهی امتیاز چاپ کتاب را به دست آورید.چاپ فوری و آنلاین کتاب در موسسه سینا با کمترین هزینه و بهترین کیفیت انجام میگیرد و میتوانید برای چاپ کتاب از طریق یکی از روش های آنلاین زیر اقدام فرمایید.

مراحل چاپ کتاب در موسسه سینا

  • صفحه آرایی همراه با اخذ تائیدیه مشتری
  •  طراحی جلد کتاب همراه با اخذ تائیدیه مشتری
  •  تهیه شابک، فیپا و مجوز وزارت ارشاد
  •  درج نام کتاب و مولف در بانک اطلاعات کتابخانه ملی
  • چاپ کتاب با تیراژ دلخواه
  •  ارسال رایگان کتابهای چاپ شده به آدرس مشتریان گرانقدر
  • تبدیل پایان نامه به کتاب با تیراژ دلخواه در موسسه سینا

از مزایای انتخاب موسسه سینا برای چاپ کتاب

  • اگر کتابی دارید اما نحوه ی دریافت مجوزهای لازم را نمی دانید و زمانتان هم محدود است؛
  • اگر کتابی تالیف یا ترجمه کرده اید اما می خواهید با پایین ترین هزینه و در تیراژ محدودی چاپ نمایید؛
  • اگر پایان نامه دارید و می خواهید آن را تبدیل به کتاب کنید؛
  • اگر می خواهید به عنوان مترجم شناخته شوید اما وقت کافی و زمان لازم را ندارید؛
  • موسسه سینا برای همه ی این درخواست های شما راه حل دارد لذا نگران نباشید. کافیست از طریق ایمیل درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان موسسه ظرف کمتر از ۲۴ ساعت پاسخ تمامی درخواست های شما را ارسال نمایند.

در صورت نیاز به چاپ آنلاین و سریع کتاب میتوانید توسط یکی از روش های زیر اقدام به سفارش نمایید در این موسسه علاوه بر خدمات چاپ کتاب خدمات ارزنده دیگری نیز در زمینه خدمات دانشگاهی ارائه میگرد برای سفارش و همچنین مشاوره میتوانید از طریق یکی از روش های آنلاین زیر اقدام فرمایید تا با مجرب ترین کارشناسان موسسه سینا مشاوره نمایید و سوالات خود را بپرسید.برای اطلاع از زمان و هزینه های دقیق چاپ کتاب نیز میتوانید توسط راههای ارتباطی زیر با کارشناسان ارتباط برقرار نمایید و سوالات خود را بپرسید.

انواع قرارداد با نویسنده

  • قرار داد حق تالیف: در این نوع قرارداد ناشر طوری با نویسنده قرارداد میبندد که درصدی از قیمت پشت جلد ضرب در تعداد تیراز، به عنوان حق تالیف به نویسنده پرداخت میشود.
  • قرارداد مشارکت:در این نوع قرارداد همه چیز از هزینه ی چاپ تا سود فروش کتاب ، بین ناشر و نویسنده تقسیم میشود.
  • قرارداد واگذاری کتاب : نویسنده با دریافت مبلغی از جانب ناشر ، برای همیشه حق چاپ کتاب را به ناشر واگذار میکند.
  • سرمایه گذاری خود نویسنده : نویسنده ، ناشر کتاب خود میشود و تمام مراحل فنی و دریافت مجوزات و سرمایه گذاری روی کتاب ، توسط خود نویسنده صورت میگیرد.

راه های ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت:  ⌕        تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.com

ثبت سفارش آنلاین 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام. کتابی دارم که در حدود سیصد صفحه چاپی در قطع رقعی می شود. فقط متن است و تک رنگ. می خواهم در ده نسخه به شکل کتاب تکثیر کنم برای ارائه به سرمایه گذاران و ناشران. ایا موسسه شما این کار را انجام می دهد و با چه هزینه ای؟ ممنون می شوم راهنمایی بفرمایید.
باسلام وعرض ادب ابتدا کمال تشکر را داریم که سینا ترجمه را برای همکاری انتخاب نموده اید و به عرضتان میرسانیم که هزینه چاپ 10جلد تا 300 صفحه 1.250.000 تومان میباشد که این هزینه شامل صفحه آرایی و طرح روی جلد مجوز فیپا مجوز شابک هزینه پستی میباشد مایل باشید فایل ارسال نمایید اقدامات لازم انجام گیرد.
2 سال پیش
بازدیدکننده

محمدعلی خامه پرست
سلام. کتابی دارم که در حدود سیصد صفحه چاپی در قطع رقعی می شود. فقط متن است و تک رنگ. می خواهم در ده نسخه به شکل کتاب تکثیر کنم برای ارائه به سرمایه گذاران و ناشران. ایا موسسه شما این کار را انجام می دهد و با چه هزینه ای؟ ممنون می شوم راهنمایی بفرمایید.
2 سال پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام