سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

سریعترین راه چاپ مقاله ISI

انتشار 5 اسفند 1398
مطالعه 4 دقیقه

وقت طلاست! خصوصا برای شمایی که تصمیم به نگارش و چاپ مقاله ISI دارید. اما آیا راهی برای سرعت بخشیدن به چاپ مقاله ISIهست؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال در این مقاله با ما همراه باشید.

سریعترین راه چاپ مقاله ISI

اگر درگیر فعالیتهای علمی باشید حتما میدانید که زمان در بسیاری از موارد برای پیشرفت کار فوق العاده مهم و تعیین کننده است. حال اگر در زمینه پژوهشی و تحقیقاتی خود مایل به ارتقاء سطح علمی و کسب مقبولیت و اعتبار در مجامع علمی هستید، قطع به یقین، تایید فعالیتهای علمی شما در سطح جهانی  یک فاکتور طلایی برای رسیدن به این هدف است.

از این رو بسیاری از دانشجویان، اساتید و محققین علاقمند به ارسال و چاپ مقالات خود در ژورنالهای معتبر بین المللی خصوصا ISI هستند. از آنجایی که در برخی موارد برای این افراد محدودیتهای زمانی وجود دارد، لذا سعی در طی این پروسه در کمترین زمان ممکن دارند. در چنین موقعیتی، کمک گرفتن از افراد کاردان به کار سرعت میبخشد. گروهی از این افراد کاردان و خبره در این حوزه در موسسه سینا آماده ارائه خدمت به شما عزیزان هستند. موسسه سینا به جهت تجربه و سابقه کاری خود در این دست از فعالیتهای علمی، بالاترین اطمینان را در خصوص سرعت کار توام با کیفیت به جامعه علمی مخاطب خود ارائه میدهد. کارشناسان و متخصصان با تجربه این موسسه با اشراف کامل بر مراحل چاپ مقالات ISI، نحوه داوری و فرمت مورد پذیرش مجلات ISI علاوه بر همراهی در کلیه مراحل ارسال و پذیرش و چاپ مقاله، برای سرعت بخشیدن به این پروسه نیز با تمام قوا برای شما تلاش خواهند کرد.

رعایت چه نکاتی به چاپ مقاله شما سرعت میبخشد؟

* فرمت و ساختار مورد قبول برای مجلات ISI را حتما در نظر بگیرید. چینش محتوا، چکیده نویسی، بخش بندی، نحوه وارد کردن جداول،تصاویر و نمودارها در متن مقاله و مواردی از این قبیل جزو نکاتی هستند که اگر از ابتدای نگارش مقاله مراعات شوند زمان کمتری برای اصلاح از شما میگیرند. ضمن اینکه کارشناسان موسسه سینا نیز در اصلاح محتوا و ساختار مقاله و ارائه خدماتی از قبیل پارافریز، ویرایش و ... همراه شما خواهند بود. 

* اگر هنوز در مرحله مطالعه و تحقیق و جمع آوری اطلاعات برای نگارش مقاله هستید، کار نگارش را به بعد موکول نکنید. همزمان با تحقیق، بخشهایی از مقاله را که اطلاعات مربوط به آنها را در دست دارید به تحریر درآورید مثل مرور پیشینه یا مبانی نظری و عملی تحقیق و یا مقدمه مقاله. اینکار در سرعت بخشیدن به پروسه نگارش مقاله بسیار کمک کننده خواهد بود.

* یکی از مواردی که در ارسال مقالات برای چاپ حتما باید در نظر بگیرید، نوشتن یک توصیه نامه خوب و موثر است. محتوای توصیه‌نامه‌ای که همراه مقاله برای مجلات ISI ارسال میشود باید شامل شرح دقیق میزان ارتباط موضوع مقاله با حوزه علمی مجله مورد نظر باشد تا در پروسه بررسی مقاله توسط اساتید و داروان در کمترین زمان ممکن صورت گیرد. پس هر چه در نوشتن توصیه نامه دقت و ظرافت به خرج دهید، مقاله شما در روند پذیرش و چاپ، سریعتر به جریان خواهد افتاد.

* در طول نگارش مقاله، از همان ابتدا بنا را بر ارائه محتوایی روشن، واضح و شفاف بگذارید. به گونه ای که خواننده مقاله بطور کامل، قصد هدف و مسیر درست تحقیق شما را از مقاله دریافت کند. حال اگر قصد نگارش مقاله به زبان انگلیسی دارید، این مهم بیش از پیش ضرورت پیدا میکند و البته کار نیز سخت تر میشود. اما جای نگرانی نیست.چرا که کارشناسان و مترجمین متخصص و مجرب ما  در این خصوص نیز بهترین خدمات را در کمترین زمان به شما ارائه خواهد کرد. پس نکته مهم اینکه حتی المقدور از آوردن اصطلاحات نامانوس  یا مبهم و نامشخص در محتوای مقاله چه فارسی چه انگلیسی پرهیز کنید که از ریجکت مقاله در امان باشید.

* برای رفرنس نویسی در مقاله، اولا دستورالعملهای مجله مورد نظرتان را مطالعه کرده و  در طول نگارش مو به مو مراعات کنید؛ ثانیا برای صرفه جویی در زمان، از نرم‌افزارهای منابع و مراجع که منابع مرتبط با موضوع مقاله شما را در اختیارتان قرار میدهند استفاده کنید. این نرم افزارها، منابع مرتبط را که در نگارش مورد استفاده قرار میدهید بایگانی نیز می‌کنند و از این جهت زمان لازم برای مرور و جستجوی مقالات و منابعی که قبلا مطالعه کرده‌اید را به طور محسوسی کاهش میدهند. نرم‌افزار مندلی (Mendeley)یکی از این نرم افزارهاست.

* برای سرعت گرفتن روند چاپ مقاله نهایت دقت را در انتخاب مجله ISI به خرج دهید. چون هرچه محتوای مقاله شما به حوزه علمی مجله مورد نظر نزدیکتر باشد، احتمال پذیرش آن نیز به مراتب بالاتر خواهد بود. نکته دیگر اینکه ضمن در نظر گرفتن همخوانی زمینه علمی مجله با محتوای مقاله و اعتبار مجله، از بررسی بازه زمانی ارسال تا بررسی مقاله در مجله مورد نظر  نیز غافل نشوید. هر چه این بازه زمانی کوتاهتر باشد، سرعت پذیرش و چاپ مقاله شما نیز بالاتر خواهد بود.

* پس از سابمیت مقاله، کار را تمام شده فرض نکنید. پیگیر باشید. به سایت مجله مورد نظرتان بصورت مداوم سر بزنید و از روند بررسی مقاله اطلاع پیدا کنید. حتی امکان مکاتبه و تبادل نظر با مسئولین مجله نیز برای شما وجود دارد. با اینکار هم از اصولی بودن روند ارسال و بررسی مقاله مطلع میشوید و هم در صورت ارسال درخواستهای تجدیدنظر و ویرایش از سوی ویراستاران و مسئولین مجله، میتوانید در اسرع وقت اقدام به تصحیح موارد خواسته شده کنید.

 موسسه سینا با ارائه خدمات مربوط به حوزه چاپ مقاله شامل سابمیت، اکسپت، ارائه مشاوره برای انتخاب مجلات معتبر، ترجمه تخصصی مقالات، ویرایشهای فنی و تخصصی، استخراج مقاله از پایان نامه و پارافریز مقالات همواره با نهایت توان در کنار جامعه علمی کشورمان خواهد بود.

بیشتر بخوانید

چاپ مقاله در موسسه سینا

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام