سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

سایت مقالات ISI

انتشار 11 تیر 1399
مطالعه 3 دقیقه

موسسه اطلاعات علمی (IsI (Institute For Scientific Information یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین پایگاه های نمایه سازی مجلات علمی در سطح جهان می باشد که از اعتبار بسیار زیادی در میان دانشمندان بر خوردار است.

سایت مقالات ISI

سایت مقالات خارجی isI

ISI بانکهای اطلاعاتی استنادی را پوشش می دهد که هزاران ژورنال دانشگاهی را شامل می شود.از جمله، ادامه خدمات نمایه سازی چاپی مبتنی بر چاپ طولانی( Indication Citation Index SCI) ، و همچنین شاخص استناد به علوم اجتماعی (SSCI) و شاخص استناد به هنر و علوم انسانی (AHCI) . همه این موارد از طریق سرویس پایگاه داده دانش ISI موجود می باشد. این پایگاه داده به یک محقق اجازه می دهد تا تشخیص دهد که به کدام مقالات بیشتر مراجعه شده است، و چه کسی به آنها استناد کرده است.
استاندارد های ارزیابی مجلات علمی موسسه isi از سوی تمامی مراکز علمی پژوهشی جهان پذیرفته شده و معتبر می باشند یک مجله برای اینکه در پایگاه های isi نمایه شود، بسیاری از فیلتر های سختگیرانه این موسسه را مرحله به مرحله رد می کند تا مورد پذیرش موسسه isi واقع شود.

مجلات isI

مجلات JCR ایمپکت دار یا همان ضریب تاثیر یا if که برای مجلات بسیار معتبر صادر می شود، چاپ مقاله در این مجلات رایگان ولی بسیار سخت می باشد بیشتر مقالات چاپ شده در این مجلات از سوی دانشمندان وصاحب نظران انجام می شود. مجلات isi listed مجلات بدون ایمپکت که به مجلات پولی مشهور می باشند، چاپ مقاله در این مجلات در بیشتر مواقع تضمینی می باشد.

از جمله عوامل مورد ارزیابی موسسه ISIدربررسی مجلات علمی عبارتند از:

  • رعایت استانداردهای بانک اطلاعاتی ISI
  • کمیته علمی منتخب مجله، و ارزیابی اعضاء هیئت تحریریه
  • تنوع بین المللی مقالات چاپ شده در آن
  • نشر به موقع مجله و جایگاه نشر آن
  • شاخص فاکتور اثر Impact Factor
  • شاخص فوری Immediacy Index
  • نیمه عمر استناد

چگونه می توانیم از مجلات نمایه شده در isI مقالات خارجی isi را دانلود کنیم؟

مهم ترین سایت هایی که مجلات isI می توانید در آنها پیدا کرده و در نتیجه مقاله isI خارجی از آنها دانلود کنید در زیر آورده شده اند:

link.springer.com
www.elsevier.com
eu.wiley.com

www.ieee.org

نحوه مراجعه به سایت و دانلود مقاله خارجی isI

  1. به سایت link.springer.com وارد شوید،
  2. در قسمت Browse by discipline نام رشته را انتخاب کنید
  3. یک مجله را انتخاب کنید
  4. در قسمت درباره این مجلهAbout this journal، می توانید issn مجله مورد نظر را مشاهده کنید
  5. شما با وارد کردن issn و یا نام مجله مورد نظر در سایت www.mjl.clarivate.com می توانید از isi بودن مجله فوق اطمینان حاصل کنید.
  6. اگر مجله مورد نظر در یکی از پایگاه های زیر نمایه شده باشد، مقالات آن مجله isI می باشند

Science citation index expanded: SCIE
Social Science citation index
Arts and humanities citation index
Emerging Sources Citation Index: ESCI

لازم به ذکر است بدانید که تا زمانی که مجله ای در نمایه های ذکر شده بالا قرار نگیرد به ان ایمپکت فاکتور تعلق نمی گیرد،یعنی مجله ای می تواند در موسسه تامسون رویترز یا همان isi نمایه شود و در وب سایت موسسه موجود باشد ولی تا زمانی که ضریب تاثیر دریافت نکرده باشد در نمایه های ذکر شده بالا نخواهد بود.

خدمات موسسه سینا

موسسه سینا با تجربه بیش از 5 سال فعالیت در حوزه ی اخذ پذیرش برای مقاله پژوهشگران محترم در مجلات معتبر بین المللی داخلی و خارجی و تجربه رایزنی می تواند مجلات معتبر ایمپکت دار و غیر ایمکت دار isi را به شما پژوهشگران محترم جهت چاپ مقاله معرفی نمایید و شما را در انتخاب مجله راهنمایی نموده و در نهایت مجله با انتخاب شما نهایی شده و کارشناسان ما جهت سابمیت مقاله شما در مجله مورد نظر وارد رایزنی می شوند، لازم به ذکر است که بدانیم مقالات ارسالی به مجلات بین المللی خارجی باید به زبان انگلیسی ترجمه شوند، زیرا مجلات به انگلیسی منتشر می شوند و تحت هیچ شرایطی مجله ای مقالات فارسی را پذیرش نمی کند. موسسه سینا در زمینه ترجمه تخصصی نیز در سه رده ترجمه طلایی، برنزی و نقره ای فعالیت می کند که ترجمه طلایی دارای ضمانت نامه می باشد.

ایمیل:

pub.sina@gmail.com

تلفن همراه:

09149724522

تلفن ثابت:

04133250787

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام