سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

سفارش چاپ در کرج

انتشار 22 فروردین 1398
مطالعه 3 دقیقه

برای چاپ مقاله یا کتاب احتیاج به موسساتی داریم که بتوانیم با اطمینان کامل سفارش خود را در آن ثبت کنیم به طوری که نگران از دست دادن زمان و هزینه نباشیم یکی از این موسسات که سابقه و اعتبار بسیار زیادی در حوزه چاپ مقاله و چاپ کتاب در شهر کرج دارد موسسه سینا میباشد و محققین عزیز میتوانند برای چاپ مقاله یا کتاب سفارش خود را در این موسسه ثبت کنند.

سفارش چاپ در کرج

یکی از نگرانی های نویسندگان و محققین بعد از اتمام نگارش مقاله و کتاب این است که بتوانند آنرا به چاپ رسانند و برای مطالعه در اختیار عموم مردم قرار دهند.که این کار امتیازات زیادی نیز برای آنان در پی دارد با اینکه همه پژوهشگران و نویسندگان مقالات و کتاب ها به خوبی میدانند که امتیاز را زمانی کسب خواهند کرد که مقاله یا کتاب چاپ شود و در اختیار عموم مردم قرار گیرد اما به دلیل دشوار بودن مراحل چاپ از کسب این امتیاز منصرف میشوند ولی اکنون شرایط تغییر کرده است و به گونه ای است که شما میتوانید بعد از اتمام نگارش سفارش چاپ مقاله و کتاب خود را به موسسه سینا واگذار نمایید تا در اسرع وقت نسخه چاپ شده مقاله و کتاب را به شما تحویل دهند.

مراحل چاپ مقاله

  • در خواست خود را به آدرس  pub.sina@gmail.com ایمیل کنید و حتما شماره تماس خود را ذکر کنید.
  • کارشناسان ما سریعا درخواست شما را از طریق ایمیل یا تماس تلفنی ، جواب داده و از شما می خواهند تا چکیده مقاله ی خود را همراه با اطلاعات هویتی ، به آنها ایمیل کنید.
  • با توجه به رشته تخصصی شما و موضوع مقاله ی انتخابی ، 2 الی 3 ژورنال برای بررسی ، به شما پیشنهاد میشود.
  • شما پس از مشورت با استاد راهنمای خود و گرفتن تاییدیه از پژوهش دانشگاه مبنی بر صحت اعتبار مجله ، یکی از ژورنالها را انتخاب میکنید.
  • سابمیت مقاله به ژورنال درخواستی انجام میگیرد.
  • پس از سابمیت ، یووزر - پسوورد دریافتی را برای اینکه خود نویسنده بتواند پروسه ی مقاله ی خود را پیگیری کند ، دراختیار او قرار میدهیم و خود موسسه هر هفته ،پیگیری های لازم را برای چاپ سریع و تضمینی مقاله ، انجام خواهد داد.

مراحل چاپ کتاب در موسسه سینا

مراحل چاپ کتاب در موسسه سینا به این صورت میباشد که شما باید سفارش خود را در وب سایت این موسسه ثبت نمایید و فایل کتاب خود را که نگارش آن به اتمام رسیده است را به کارشناس تحویل دهید(باید یک کتاب کامل که نگارش صفحات آن به اتمام رسیده است و همچنین نام نویسندگان و تعداد صفحات نیز مشخص شده است را در قالب فایل ورد به کارشناس تحویل دهید.)

در حین تحویل فایل کتاب کارشناس موسسه باید اسکن کارت ملی را نیز از شما بخواهد پس توجه داشته باشید که در حین تحویل فایل اسکن کارت ملی خود را نیز به کارشناس تحویل دهید.

کارشناسان ما پس از بررسی فایل و با هماهنگی و میل خودتان فایل را برای ویراستاران تخصصی نگارش کتاب ،ارسال می نمایند. ویراستار، فایل شما را به صورت یک کتاب کامل و با رعایت تمامی نکات مربوط به نگارشی اصلاح می نماید. البته شایان ذکر است که ویراستار به هیچ عنوان در محتوای مقاله شما تغییری نخواهد داد و محتوای مقاله تان به هیچ عنوان ویرایش نمی شود.
پس از این مرحله کتاب برای اخذ مجوز ها و دریافت شابک و فیپا آماده خواهد شد. پس از گرفتن این تاییدیه ها ، ثبت کتاب و صدور مجوز با نام شما به عنوان نویسنده بخش صفحه آرایی و طرح روی جلد آغاز می شود.(مدت زمان صدور مجوز از اختیار ناشر خارج می­باشد.)

پس از صدور مجوز، نوبت به صفحه آرایی و طرح روی جلد می­رسد. متخصصان مربوطه، صفحه آرایی کتاب شما را شروع نموده و پس از آن طرح روی جلد کتابتان متناسب با موضوع کتاب طراحی خواهد شد و یا در صورتی که طراحی جلد را خودتان انجام داده باشید در این مرحله طرح جلد نهایی خود را با کیفیت بالا برای آماده سازی جهت چاپ تحویل انتشارات می­دهید. پس از آماده شدن طرح جلد، طی حداکثر دو هفته کاری کتاب، چاپ و آماده تحویل خواهد بود. 
در مرحله آخر کتابهای به چاپ رسیده  برای شما پست خواهد شد.

شما هم اکنون در هر شهر و دانشگاهی که باشید میتوانید برای چاپ مقاله و کتاب از کارشناسان موسسه سینا کمک بخواهید و همچنین برای دریافت مشاوره و پرسیدن سوال نیز میتوانید از طریق راههای ارتباطی زیر با کارشناسان در ارتباط باشید.

از طریق آدرس ایمیل کارشناس موسسه و یا شماره تلفن های زیر.

راه های ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت:  ⌕        تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.com

ثبت سفارش آنلاین 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام