سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

سفارش چاپ کتاب در شیراز

انتشار 18 فروردین 1398
مطالعه 2 دقیقه

بسیاری از نویسندگان برای اینکه بتوانند کتاب خود را چاپ کنند باید سفارش چاپ را به موسسات مرتبط واگذار نمایند و بالطبع که دنبال بهترین و معتبر ترین موسسه میگردند که تجربه و سابقه زیادی داشته باشد.

سفارش چاپ کتاب در شیراز

در زمینه پذیرش و چاپ کتاب یکی از بهترین موسساتی که میتوانیم به شما معرفی کنیم که سفارش چاپ کتاب خود را در این موسسه ثبت نمایید موسسه سینا میباشد این موسسه با کادری مجرب و حرفه ای در زمینه تمامی خدمات دانشگاهی و به خصوص چاپ کتاب خدمات ارزنده ای ارائه میکند خدماتی که این موسسه برای چاپ کتاب ارائه میکند عبارتند از صفحه آرایی,ویراستاری,دریافت مجوز های چاپ کتاب و.... که شما هم اکنون میتوانید برای سفارش چاپ کتاب از طریق این موسسه اقدام نمایید.

مراحل چاپ کتاب در موسسه سینا به شرح زیر میباشد:

  • صفحه آرایی با اخذ تائیدیه مشتری
  • طراحی جلد کتاب اخذ تائیدیه مشتری
  • تهیه شابک فیپا و مجوز وزارت ارشاد
  • درج نام کتاب و مولف در بانک اطلاعات کتابخانه ملی
  • چاپ کتاب با تیراژ دلخواه
  • ارسال رایگان کتاب های چاپ شده به آدرس مشتریان

از مزایای انتخاب موسسه سینا برای چاپ کتاب

  • اگر کتابی دارید اما نحوه ی دریافت مجوزهای لازم را نمی دانید و زمانتان هم محدود است؛
  • اگر کتابی تالیف یا ترجمه کرده اید اما می خواهید با پایین ترین هزینه و در تیراژ محدودی چاپ نمایید؛
  • اگر پایان نامه دارید و می خواهید آن را تبدیل به کتاب کنید؛
  • اگر می خواهید به عنوان مترجم شناخته شوید اما وقت کافی و زمان لازم را ندارید؛
  • موسسه سینا برای همه ی این درخواست های شما راه حل دارد لذا نگران نباشید. کافیست از طریق ایمیل درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان موسسه ظرف کمتر از ۲۴ ساعت پاسخ تمامی درخواست های شما را ارسال نمایند.

کارشناسان این موسسه با توجه سابقه بسیار زیادی که در زمینه صفحه آرایی و ویراستاری کتاب دارند به صورت صد درصد تضمینی و با بهترین کیفیت کتاب شما را ویراستاری خواهند کرد و همچنین طراحی جلد نیز با نظر مشتری انجام میپذیرد.همه این اقدامات در راستای چاپ کتاب شما به صورت صددرصد تضمینی در موسسه انجام میگیرد و بعد از این مراحل کتاب به مرحله چاپ و انتشار فرستاده میشود و باید همه مجوز های لازم از همه سازمان ها و ادارات اخذ شود و سپس کتاب آماده چاپ خواهد شد محققین ومشاورین موسسه سینا گرد هم آمده اند تا شما بتوانید با سرعت هرچه بیشتر کتاب خود را چاپ کنید و از امتیازات پژوهشی آن هرچه سریعتر بهره ببرید.

در این موسسه چاپ کتاب علمی پژوهشی رمان کتاب داستان کتاب کودک انجام میپذیرد و کتاب شما در هر زمینه ای که باشد میتوانید سفارش خود را در این سامانه ثبت نمایید تا هر چه سریع تر رسیدگی شود.

به علت تسریع در روند کار و همچنین به علت رفاه حال مشتریان عزیز تمامی خدمات موسسه به صورت آنلاین و از طریق وب سایت موسسه انجام میپذیرد بنابراین در هر کدام از شهرهای کشور که هستید و در هر دانشگاهی که تحصیل میکنید میتوانید سفارش خود را در وب سایت این موسسه و یا از طریق راههای ارتباطی زیر در این موسسه ثبت نمایید.

راههای ارتباطی با کارشناسان موسسه سینا

تلفن ثابت:  ⌕        تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.com

ثبت سفارش آنلاین ترجمه تخصصی

سابقه طولانی و مهارت و کارکشتگی محققین و کارشناسان موسسه سینا نشانگر کیفیت این موسسه میباشد و ما خرسندیم از اینکه توانسته ایم گامی برای شما محققین و نویسندگان عزیز و قرانقدر کشور برداریم و شما را در راستای اهدافتان یاری کنیم.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام