سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

سفارش چاپ کتاب علمی در تهران

انتشار 28 فروردین 1398
مطالعه 2 دقیقه

دانشمندان و محققین و اساتید بسیاری وجود دارند که بیشتر عمر خود را صرف انجام تحقیقات و پژوهش هایی میکنند که منجربه کشف حقایق جدید علمی میشود این دانشمندان میبایست حاصل یافته ها و تلاش های خود را در قالب کتاب هایی ارائه کنند که خواننده بتواند این کتاب ها را مطالعه کند و از یافته ها و پژوهش های آنها استفاده کند.

سفارش چاپ کتاب علمی در تهران

محققین اساتید و دانشمندان برای اینکه بتوانند یافته ها و معلومات خود را که طی مطالعه و پژوهش و تحقیقات کسب کرده اند را در اختیار عموم مردم قرار دهند نیاز دارند که آنها را در قالب کتب ارزشمندی به چاپ رسانند و کتاب بهترین وسیله انتقال علم و اطلاعات از گذشته تا به امروز شناخته شده است که دانشمندان میتوانند حاصل تلاش های ارزشمند خود را در کتاب چاپ کنند.که چاپ کتاب علاوه بر اینکه به انتقال علم و دانش در بین همه جوامع منجر میشود به فرد نویسنده نیز امتیازاتی تعلق میگیرد که نویسنده به کمک این امتیازات میتواند در معتبر ترین شرکت های دولتی و خصوصی استخدام شود و همچنین میتواند در مصاحبه آزمون دکتری نیز رتبه خوبی کسب کند.در حالت کلی فردی که بتواند یک کتاب چاپ کند در جامعه بسیار مورد توجه قرار میگیرد و امتیازات بسیاری کسب میکند.برای چاپ کتاب علمی شما احتیاج به اخذ مجوز های زیادی دارید همچنین ممکن است که مجبور به صرف هزینه های بسیار زیادی نیز بشوید که شما را از چاپ کتاب منصرف کند.

مراحل چاپ کتاب

  • آماده شدن فایل تایپ شده توسط نویسنده
  • در صورتیکه با یک موسسه همکاری کنند ، باید در این مرحله عقد قرارداد انجام شود و فایل را در اختیار موسسه قرار دهند
  • انجام مراحل اداری  توسط انتشارات و اخذ شابک ، فیپا و مجوز ارشاد
  • آماده کردن طرح جلد و صحافی و چاپ کتاب
  • دریافت اعلام وصول از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • تحویل نسخه ها ی چاپی به نویسنده

مزایای چاپ کتاب

  • داشتن کتاب در رزومه تحصیلی و شغلی با ارزش بوده و اهمیت زیادی دارد.
  • داشتن کتاب (تالیف و ترجمه) دارای 4 نمره در مصاحبه دکتری در هر رشته ای است.
  • می دانید اگر عضو بنیاد نخبگان شوید می توانید از مزایای آن همچون وام  بهره مند شوید. داشتن کتاب بیشترین تاثیر را در این امر دارد که موسسه سینا بهترین خدمات را در این زمینه به شما می دهد.
  • بسیاری از دانشجویان کارشناسی ارشد نمی دانند که با هزینه های بسیار کم می توانند پایان نامه خود را به کتاب تبدیل کنند. از آنجایی که کتاب علمی و پژوهشی که برگرفته از پایان نامه باشد، در مصاحبه دکترا و آزمون های استخدامی و حتی گرفتن پذیرش در دانشگاه های معتبر خارج یک امتیاز ارزشمند محسوب می شود. تبدیل پایان نامه به کتاب با هزینه ای بسیار کم امکانپذیر است.
  • کسانی که استخدام هستند یا برای مصاحبه، قصد چنین کاری را دارند، لازم نیست که کتاب خود را در تیراژ بالا مثلاً بالای ۱۰۰۰ جلد چاپ کنند. آنها می توانند کتاب خود را با حمایت موسسه سینا در تیراژهای کم حتی 10 جلد چاپ نمایند. 
  • همچنین کتاب با اخذ مجوز چاپ از وزارت ارشاد و اخذ شابک ISBN از اداره شابک و نیز اخذ فیپا از کتابخانه ملی، در وزارت ارشاد و کتابخانه ملی ثبت و اعلام وصول می شود و دارای همه ی امتیازات لازم جهت ارائه در رزومه های تحصیلات تکمیلی و یا رزومه های اخذ دانشیاری، شغلی و ارتقای تحصیلی معلمان و مربیان خواهد بود.

برای سفارش چاپ کتاب علمی خود میتوانید از کارشناسان و محققین موسسه سینا کمک بخواهید شما از هر نقطه کشور عزیزمان که باشید میتوانید سفارش خود را برای چاپ کتاب در این موسسه ثبت نمایید.از طریق راههای ارتباطی زیر میتوانید برای اخذ مشاوره و یا ثبت سفارشات خود اقدام فرمایید.

از طریق آدرس ایمیل کارشناس موسسه و یا شماره تلفن های زیر.

راه های ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت:  ⌕        تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.com

ثبت سفارش آنلاین 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام