سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

سفارش چاپ مقاله isc در تهران

انتشار 25 فروردین 1398
مطالعه 3 دقیقه

isc یک پایگاه اطلاعاتی جهت رونمایی مجلات معتبر کشور های اسلامی میباشد که مقالاتی حاوی محتوای علمی در آنها به چاپ میرسد.چاپ مقالات علمی در این مجلات بسیار معتبر میباشد و امتیازات زیادی دارد.

سفارش چاپ مقاله isc در تهران

یک پایگاه اطلاعاتی برای رو نمایی از مقالات علمی در ایران و در شهر شیراز وجود دارد که مقالاتی که در این موسسه رونمایی میشوند مقالات isc نامیده میشوند.این مقالات در داخل کشور اعتبار بسیاری دارند که موجب تقویت رزومه میشوند و دانشجویان و اساتید به کمک چاپ مقاله در مجلات isc میتوانند امتیازات زیادی کسب کنند و در مصاحبه های دانشگاهی و استخدامی شرکت کنند.اما چاپ مقاله به همین سادگی نیست و برخی از محققین فقط توانایی خوب نوشتن و پژوهش های دقیق را دارند و طی مراحل چاپ مقاله به نظرشان دشوار و مقالات آنها را در مجلات معتبر چاپ کنند.چاپ مقاله نیاز به مهارت و سابقه بسیاری دارد زیرا در هر مرحله اگر فرد دچار اشتباه شود حتما امتیاز چاپ مقاله را از دست خواهد داد.موسسه سینا از موسساتی است که شما را برای رسیدن به امتیاز چاپ مقاله همراهی خواهد کرد.

موسسه سینا از حدود چند سال پیش با سابقه درخشان و در زمینه خدمات دانشگاهی فعالیت دارد که چاپ مقاله در مجلات isc یکی از این خدمات میباشد شما در صورتی که هم اکنون مقاله خود را نوشته اید و مراحل نگارش آن به اتمام رسیده و میخواهید که آنرا چاپ کنید میتوانید هم اکنون سفارش خود را به کارشناسان موسسه اعلام کنید.

چاپ مقاله در ISC

ژورنالهای ISC بعد از ژورنالهای ISI و SCOPUS در رده C بهترین مجلات در جهان قرار دارند، در حالیکه در داخل ایران، ISC جز بهترین ژورنالهای معتبر و هم رده با مجلات ISI قرار دارد و اساتید محترم دانشگاه نگاه ویژه ای به این مجلات دارند.

از مزایای چاپ مقاله ISC می توان به پذیرش راحت در مقطع دکتری، افزایش اعتبار علمی، کاهش هزینه های اضافی و هزینه کمتر نسبت به چاپ مقاله در ISI، پذیرش راحت تر مقاله برای چاپ نسبت به پایگاه ISI و افزایش حقوق و مزایای شغلی اشاره کرد.

مراحل چاپ مقاله در مجلات ISC در موسسه انتشاراتی سینا

  • در خواست خود را به آدرس pub.sina@gmail.com ایمیل کنید و حتما شماره تماس خود را ذکر کنید.
  • کارشناسان ما سریعا به درخواست شما را از طریق ایمیل یا تماس تلفنی ، جواب داده و از شما میخواهند تا چکیده مقاله ی خود را همراه با اطلاعات هویتی ، به آنها ایمیل کنید.
  • با توجه به رشته تخصصی شما و موضوع مقاله ی انتخابی ، 2 الی 3 ژورنال برای بررسی ، به شما پیشنهاد میشود.
  • شما پس از مشورت با استاد راهنمای خود و گرفتن تاییدیه از پژوهش دانشگاه مبنی بر صحت اعتبار مجله ، یکی از ژورنالها را انتخاب میکنید.
  • سابمیت مقاله به ژورنال درخواستی انجام میگیرد.
  • پس از سابمیت ، یووزر - پسوورد دریافتی را برای اینکه خود نویسنده بتواند پروسه ی مقاله ی خود را پیگیری کند ، در اختیار او قرار میدهیم و خود موسسه هر هفته پیگیری های لازم را برای چاپ سریع مقاله ، انجام خواهد داد.

ارائه تمامی خدمات در موسسه سینا به صورت آنلاین میباشد و شما میتوانید از همه شهر های کشور سفارش چاپ مقاله خود را در وب سایت این موسسه ثبت نمایید و از خدمات موسسه استفاده کنید.هزینه و چاپ تا حد امکان در موسسه با توانمدی کارشناسان کاهش یافته میشود ولی بیشتر زمان و هزینه بستگی به نتیجه داوری مجلات دارد التبه هزینه و زومان چاپ هر مجله با هم متفاوت میباشد و شما باید برای اطلاع دقیق از زمان و هزنیه ها با کارشناسان موسسه تماس بگیرید همچنین برای دریافت مشاوره  در زمینه تمامی خدمات دانشگاهی میتوانید با کارشناسان و مشاورین موسسه سینا تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید.

ثبت سفارش به صورت آنلاین و از طریق وب سایت موسسه

ثبت سفارش از طریق آدرس ایمیلpub.sina@gmail.com

از طریق شماره تماس های زیر:

تلفن ثابت:  ⌕        تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام