سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

سفارش چاپ مقاله pubmed در تهران

انتشار 25 فروردین 1398
مطالعه 3 دقیقه

مجلاتی وجود دارند که مقالاتی که در آنها چاپ میشوند دارای محتوای علم پزشکی و پیراپزشکی میباشد در حالت کلی این مجلات فقط مقالاتی در رشته های پیراپزشکی و زیست شناسی را چاپ میکنند.

سفارش چاپ مقاله pubmed در تهران

دانشجویان و اساتید رشته های پزشکی و پیراپزشکی یافته های تحقیقات و پژوهش های خود را در قالب مقاله در مجلاتی معتبر به چاپ میرسانند تا همه محققین و اساتید جامعه پزشکی بتواند از آنها استفاده کنند.این آثار ارزشمند در مجلات مشخصی به چاپ میرسند و در یک پایگاه علمی معتبر رو نمایی میشود که به این مجلات pubmed گفته میشود مجلات pubmed جز معتبر ترین و با امتیاز ترین مجلات میباشند که فقط مقالات پزشکی پیراپزشکی و زیست شناسی در آنها چاپ میشود.موسسه سینا جهت کمک به محققین و اساتید جامعه پزشکی کشور در راستای چاپ مقالات pubmed خدمات ارزنده ای ارائه میکند.شما محققین عزیز در صورتی که حاصل یافته ها و پژوهش های خود را در قالب مقالاتی ثبت نموده اید هم اکنون میتوانید از کارشناسان موسسه سینا برای چاپ آثار ارزشمند خود کمک بگیرید در این موسسه تمامی خدمات چاپ مقالات pubmed در بهترین کیفیت و کمترین زمان صورت میگیرد با اینکه زمان چاپ مقاله در مجلات بستگی به زمان داوری آنها دارد ولی کارشناسان موسسه سینا با به کار گیری متد های خاص این زمان را به کمترین زمان کاهش میدهند.

هزینه چاپ نیز با توجه به نوع مجله و مقاله توسط کارشناس موسسه در زمان تحویل فایل مشخص خواهد شد به دلیل متغیر بودن هزینه های چاپ مقالات اطلاعات دقیقی در مورد زمان و هزینه چاپ در دسترس نیست.اما ما به شما تضمین هزینه و زمان کم را خواهیم داد.

روند چاپ مقاله در مجلات pubmed در موسسه سینا

در خواست خود را به آدرس pub.sina@gmail.com ایمیل کنید و حتما شماره تماس خود را ذکر کنید.

کارشناسان ما سریعا به درخواست شما را از طریق ایمیل یا تماس تلفنی ، جواب داده و از شما میخواهند تا چکیده مقاله ی خود را همراه با اطلاعات هویتی ، به آنها ایمیل کنید.

با توجه به رشته تخصصی شما و موضوع مقاله ی انتخابی ، 2 الی 3 ژورنال برای بررسی ، به شما پیشنهاد میشود.

شما پس از مشورت با استاد راهنمای خود و گرفتن تاییدیه از پژوهش دانشگاه مبنی بر صحت اعتبار مجله ، یکی از ژورنالها را انتخاب میکنید.

سابمیت مقاله به ژورنال درخواستی انجام میگیرد.

پس از سابمیت ، یووزر - پسوورد دریافتی را برای اینکه خود نویسنده بتواند پروسه ی مقاله ی خود را پیگیری کند، دراختیار او قرار میدهیم و خود موسسه هر هفته پیگیری های لازم را برای چاپ سریع مقاله ، انجام خواهد داد.

نکته: مجلات PubMed ، جز ژورنالهای بسیار شناخته شده و معتبر هستند و چاپ مقاله در این گونه مجلات ، در موسسه سینا تقریبا تضمینی میباشد. در ابتدا هزینه ای از مشتری دریافت نمیشود ، پس از اعلام مجله مبنی بر پذیرش مقاله ، هزینه کل از مشتری دریافت ، و به حساب ژورنال واریز میگردد.بعد از واریزی ، حداکثر تا 72 ساعت نامه ی اکسپت به ایمیل مشتری ارسال خواهد شد.

پزشکان دانشجویان پزشکی اساتید پزشکی در صورتی که هم اکنون احتیاج به چاپ مقاله در مجلات pubmed داشته باشند میتوانند از طریق سایت سینا اقدام نمایند به دلیل ارائه آنلاین خدمات در این موسسه محققین عزیز در هر شهری که باشند میتوانند برای چاپ مقالات خود از کارشناسان موسسه سینا کمک بگیرند هیچ محدودیتی در شهر و دانشگاه در این موسسه وجود ندارد و از هر شهر و دانشگاهی که باشند میتوانند از طریق این موسسه اقدام به چاپ نمایند.

برای سفارش چاپ مقاله در مجلات pubmed میتوانید از طریق راههای زیر اقدام نمایید.

ثبت سفارش به صورت آنلاین و از طریق وب سایت موسسه

ثبت سفارش از طریق آدرس ایمیلpub.sina@gmail.com

از طریق شماره تماس های زیر:

تلفن ثابت:  ⌕        تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام