سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

سفارش چاپ مقاله با احتمال بالا

انتشار 13 شهریور 1399
مطالعه 4 دقیقه

امروزه یکی از بزرگترین دغدغه های دانشجویان چاپ مقاله می‌باشد. نویسندگان زمانی که مقاله را سابمیت می‌کنند تا دریافت نتیجه داوری دچار تنش و استرس بسیاری می‌شوند که موسسه سینا با درک این نیاز دانشجویان عزیز خدمات پذیرش مقاله ارائه می‌کند تا دیگر نگران ریجکت مقاله نباشید و مطمعن باشید که مقاله شما در مرحله داوری امتیازات لازم را کسب خواهد کرد.

سفارش چاپ مقاله با احتمال بالا

چاپ مقاله

چاپ مقاله این روزها رواج بسیاری پیدا کرده است و طرفداران زیادی به خصوص در بین دانشجویان پیدا کرده است. تقریبا همه دانشجویان در تلاش برای انتشار یک مقاله علمی هستند تا اهداف تحصیلی و شغلی خود را با کمک امتیازات آن پیش ببرند. البته انتشار مقاله علمی ممکن است دلایل متعددی داشته باشد که نویسندگان با دلایل و انگیزه های متعددی این اقدام پژوهشی را دنبال می کنند. برای مثال ممکن است نویسنده با هدف ترویج علم و ارائه تحقیقات خود به مردم مقاله ای نگارش کند و یا با هدف تقویت رزومه به هر حال به هر دلیلی که نویسنده مقاله ای نگارش کرده است تمایل ندارد که حاصل زحماتش به هدر برود و می خواهد هر چه سریعتر در بهترین مجلات علمی حاصل تلاش ها و تحقیقات خود را به ثبت رساند. مقالات علمی به عنوان یک مرجع علمی رسمی و معتبر در دنیا شناخته می شوند و منبع اطلاعاتی بسیار قوی هستند از این رو اهمیت به سزایی دارند. اگر محتوای مقاله خود را آماده کرده اید و اکنون می خواهید برای چاپ مقاله خود اقدام نمایید در ادامه همراه ماباشد.

چاپ مقاله

زمانی که صحبت از چاپ می شود استرس نویسندگان کم کم فروکش می کند و نسبت به انتشار قطعی مقالات علمی خود امیدوار می شوند. اما انتشار قطعی و تضمینی مقاله چندان هم راحت نیست و باید مراحل بسیاری را پشت سر گذارید تا ثمره تحقیقات خود را به صورت ثبت شده ببینید. همچنین می توانید از موسسات معتبری که در زمیه خدمات انتشار مقاله فعالیت دارند کمک بخواهید. موسسه سینا در زمینه انتشار مقالات علمی فعالیت دارد و ارائه خدمات پذیرش مقاله با احتمال بالا جز خدمات اصلی در این مجموعه می باشد. برای استفاده از خدمات این مجموعه بعد از اتمام نگارش مقاله و تایید نهایی محتوای مقاله می توانید به صورت آنلاین اقدام فرمایید. توجه داشته باشید که 50% پذیرش تضمینی, مقاله محتوای علمی مقاله می باشد که باید کاملا دقیق باشد و مابقی مراحل وابسته به کیفیت ارائه خدمات و مراحل آماده سازی مقاله می باشد. توصیه می کنیم برای تایید کیفیت محتوای مقاله خود حتما از 2 یا 3 فرد متخصص کمک بگیرید. واقعیت این است که وقتی مقاله شما قبل از ارسال به بخش داوری مجله توسط افراد مسلط که معمولاً فارغ التحصیلان دوره دکترای در رشته همسو هستند می رسد، بسیاری از اشکالات آن بولد شده و به چشم می آید و سپس با رعایت حقوق مولف و با اطلاع او این مشکلات رفع و رجوع می شوند و این اقدام به مراتب کیفیت علمی محتوای مقاله شما را بهبود خواهد بخشید.

تصویر

روند چاپ مقاله با احتمال پذیرش بالا در موسسه سینا

گروه تحقیقاتی سینا در راستای انتشار مقالات در مجلات داخلی و خارجی خدمات زیر را با بهترین کیفیت ارائه می کند:

  • ترجمه شفاف و روشن با درصد بالایی از کلمات تخصصی توسط مترجم متخصص مرتبط با زمینه موضوعی مقاله
  • رفع ایرادات دستور زبانی و املایی مقاله به منظور بهبود کیفیت محتوایی مقاله
  • پارافریز مقالات و رفع مشابهت های علمی و ادبی از متن مقاله به منظور انتشار محتوای ناب و مورد تایید همچنین حفظ موارد مشخص اخلاق پژوهشی
  • فرمت بندی یا به اصطلاح گالری پروف مقالات به منظور یکدست کردن و منسجم نمودن بخش های مقاله برای اعطای اعتبار بیش از پیش به مقاله
  • ارائه لیست کاملی از مجلات معتبر و قابل تایید وزارت علوم مرتبط با اسکوپ موضوعی و سطح علمی مقاله
  • سابمیت مقاله و رایزنی با سردبیر مجله جهت تسریع روند داوری مقاله

کیفیت نگارش ترجمه و ... همه و همه در پذیرش مقاله تاثیر گذار هستند هیچ یک از مراحل آماده سازی مقالات را که در بخش فوق به آنها اشاره شد را نادیده نگیرید و کنترل کیفیت برای همه مراحل فوق کاملا الزامی و اجباری می باشد. مدت زمان داوری مجلات باهم متفاوت است و زمان داوری مجلات مختلف به ترتیب زیر می باشد:

مدت زمان پایه (پیش فرض) اخذ پذیرش از ژورنال های معتبر ISI در موسسه سینا

ضریب تاثیر (if)

مدت زمان مورد نیاز جهت اخذ پذیرش

مجلات ISI بدون ایمپکت

حدود یک ماه

مجلات ISI ایمپکت دار

یک الی سه ماه

مدت زمان پایه (پیش فرض) اخذ پذیرش از ژورنال های معتبر داخلی و خارجی در موسسه سینا

ضریب تاثیر (if)

مدت زمان مور نیاز جهت اخذ پذیرش

مجلات داخلی

یک تا چهار ماه

مجلات خارجی غیر ISI

یک ماه

اگر فرصتتان محدود می باشد و نیاز فوری به پذیرش و چاپ مقاله دارید هم اکنون می توانید با ما در تماس باشید ما با سریع ترین متد های چاپ مقاله مقالات شما را در عرض مدت بسیار کوتاه در ژورنالهای مدنظرتان به چاپ خواهیم رساند. ما مفتخریم با سابقه چندین ساله در حوزه چاپ مقالات اکنون شما را در رسیدن به اهدافتان یاری کنیم تا از این طریق بتوانید امتیازات بیشماری را کسب نمایید و رزومه خود را تقویت کنید.

همچنین علاوه بر چاپ مقاله در هر یک از مراحل معرفی ژورنالها ویرایش و فرمت بندی مقالات رفع سرقت علمی و ترجمه مقالات تخصصی همراه شما هستیم. این مجموعه به صورت آنلاین و 24 ساعته در ارائه خدمات و پاسخگویی به سوالات شما عزیزان آماده می باشد. ما در این مجموعه سعی کرده ایم با حداقل هزینه بهترین خدمات را برای شما فرهیختگان عزیز ارائه کنیم. دو عامل پاسخگویی و پیگیری مسولانه در موسسه سینا اولین و مهمترین اصل اخلاق حرفه ای است. صادقانه بگوییم تمام تلاش خود را در راستای اخذ پذیرش برای مقاله شما انجام خواهیم داد.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام