سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

سفارش ترجمه تخصصی

انتشار 3 دی 1397
مطالعه 2 دقیقه

ترجمه تخصصی متون علمی موضوع بسیار ارزشمندی میباشد چون باعث میشود مقاله در سطح بین المللی انتشار یابد مورد استفاده تمام دنیا قرار گیرد اما کیفیت ترجمه موضوع بسیار مهم تری است چون اگر کیفیت ترجمه پایین باشد قطعا مجلات معتبر آنرا چاپ نخواهند کرد.

سفارش ترجمه تخصصی

سفارش ترجمه تخصصی:

ترجمه تخصصی متون برای پیشرفت سطح علمی محققین کشور کمک بسیار زیادی میکند با کمک و همکاری مترجمان متخصص در تمام زمینه ها میتوانیم متون علمی را ترجمه کنیم. رایج ترین ترجمه هایی که در حال حاضر در سطح کشور انجام میشود ترجمه از فارسی به انگلیسی و از انگلیسی به فارسی میباشد.
اما به زبان های دیگر نیز متون خاصی ترجمه میشوند.شما برای اینکه بتوانید از دانشگاه های معتبر خارج از کشور پذیرش بگیرید حتما نیاز به چاپ مقاله در مجلات معتبر خارجی دارید که در این مجلات داوری بسیار سختگیرانه میباشد و مقالاتی در این مجلات منتشر میشوند که از لحاظ محتوایی در سطح بسیار پیشرفته ای باشند و بدون هیچگونه ایراد و اشتباهی ترجمه شده باشند.
مترجمی شغلی است که امروزه در کشور بسیار رواج پیدا کرده است و تقریبا تمام مترجمان میتوانند متونی را در سطح بسیار معمولی ترجمه کند اما ترجمه تخصصی با ترجمه متون معمولی تفاوت بسیار زیادی دارد متون تخصصی باید توسط فرد متخصص آن رشته ترجمه شود.چون دارای مطالب تخصصی میباشد و مترجم علاوه بر دانش کافی در زمینه ترجمه تخصصی متون باید مسلط به متون علمی محتوای مقاله نیز باشد تا یک ترجمه حرفه ای باشد.تصویر

ترجمه تخصصی

ترجمه تخصصی متون علمی در تمامی گروه ها شامل تمامی رشته های گروه های فنی مهندسی علوم انسانی علوم پایه علوم کشاورزی گروه هنر و...در موسسه سینا انجام میپذیرد.این موسسه با همکاری چندین مترجم از همه رشته ها متون تخصصی شما را در کمترین زمان با بهترین کیفیت ترجمه میکند علاوه بر ترجمه تخصصی توسط مترجم اول توسط گروه کنترل کیفی دوباره بررسی میشود و ایرادات احتمالی جزئی رفع میشود.
اگر زمان شما برای ترجمه یک کتاب یا مقاله محدود است و کیفیت برایتان مهم است میتوانید با مشاورین گروه سینا تماس حاصل فرمایید تا سفارش شما ظرف مدت بسیار کوتاهی انجام شود.
سابقه چندین ساله ما در زمینه ترجمه تخصصی مقاله و کتاب نشانگر کیفیت مطلوب کار ما است موسسه سینا سابقه ترجمه و سابمیت معتبر ترین مقالات و کتب را در سراسر کشور دارد .
شما میتوانی به صورت آنلاین یا از طریق ایمیل  pub.sina@gmail.comو یا شما تلفن هایی که در این بخش قرار داده شده است تماس بگیرید و ترجمه خود را سفارش دهید تا ظرف مدت کوتاهی با بهترین کیفیت تحویل بگیرید.

 

خدمات موسسه سینا در زمینه ترجمه 

  • ترجمه متون عمومی توسط مترجمین عمومی
  • ترجمه متون تخصصی تمامی رشته ها توسط مترجمین متخصص در سه سطح طلایی، نقره ای و برنزه
  • ترجمه مقالات علمی Isi و ... توسط مترجمین متخصص 
  • ترجمه کتب مختلف در تمامی حوزه ها
  • ترجمه مدارک و اسناد
  • ترجمه فایل های صوتی و تصویری
  • ترجمه بروشورها
  • ترجمه فایل هایی که بصورت تصویر هستند.

مراحل ثبت سفارش تا تحویل متون تخصصی ترجمه شده در موسسه سینا

  • ثبت سفارش و ارسال فایل
  • برآورد آنلاین هزینه و زمان
  • ترجمه فایل توسط مترجمین مؤسسه
  • بررسی و تأیید بخش کنترل کیفی
  • تحویل ترجمه باکیفیت به شما

شما پژوهشگران عزیز می‌توانید جهت هر گونه سوال و یا راهنمایی در مورد ترجمه متون تخصصی، از طریق راه‌های ارتباطی زیر با کارشناسان مؤسسه در ارتباط باشید.

راه های ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت:  ⌕        تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.com

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام