سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

سفارش مقاله isi

انتشار 18 آبان 1399
مطالعه 3 دقیقه

ISI معیاری است برای بررسی اعتبار یک مقاله علمی ، و یکی از معیارهای سنجش مقاله در سطح جهانی است.

سفارش مقاله isi

قبل از سفارش مقاله ISI باید با ویژگی های یک مقاله ISI آشنا شویم. چارچوبی مرسوم برای نوشتن مقالات ISI وجود دارد؛ هر مقاله ISI باید دارای عنوان، معرفی نویسنده و اطلاعات تماس، چکیده، واژگان کلیدی، مقدمه، بدنه (مبانی نظری، روش تحقیق، یافته ها، نتیجه گیری و فهرست منابع) باشد.

نکته ای که تامسون در نوشتن مقالات بر آن تاکید دارد و برایش مهم است، بیان مطالب علمی به صورت ساده است. همچنین مقاله ISI باید خلاق ،دارای ایده جدید و نواوری و به عبارتی منحصر به فرد باشد. هم چنین مقاله ISI به هیچ عنوان نباید کپی یا جعلی باشد.

عنوان مقاله ISI چه ویژگی هایی دارد؟

  • عنوان مقاله پارامتری حساس است که باید ویژگی های زیر را دارد.
  • کوتاه، اما جذاب و منتقل کننده مفهوم باشد؛ یعنی در عین حال که کامل است، جامع نیز باشد.
  • عنوان نباید به حدی طولانی باشد که مخاطب را جذب نکند، همچنین نباید خیلی جزئی باشد.
  • در عنوان مقاله ISI نباید از لغات اضافه یا ابهام دار استفاده کرد.
  • عنوان باید به نحوی انتخاب شود که بیشترین جذابیت را برای خواننده و بیشترین ارتباط را با محتوای مقاله داشته باشد.

ویژگی های چکیده مقاله ISI چیست؟

چکیده یکی دیگر از موارد مهم در نوشتن یک مقاله ISI و یکی از ارکانی است که در داوری مجله و مقاله بررسی می شود؛ برخی از نشریه ها چگونگی نوشتن چکیده را در سایت خود بیان می کنند تا مخاطبان آن را در نوشتن مقاله مورد توجه قرار دهند.

چکیده مقاله ISI به ۲ شکل آزاد و ساختاری نوشته می شود؛

  • در نوع آزاد ، مطالب در قالب یک پاراگراف کامل مطرح می شود.
  • در نوع ساختاری که در ایران هم مرسوم می باشد ، چکیده از چهار قسمتی که در مقاله وجود دارد، تشکیل شده است؛ اکثر مقاله های حوزه علوم انسانی دارای چکیده ساختاری هستند.
  • اصولا چکیده بین 250- ۱۵۰ کلمه است و باید پس از نگارش محتوای کامل مقاله، نوشته شود.

بدنه مقاله ISI

نکته مهم در بدنه مقاله ISI، مباحث نظری است؛ بر خلاف ایران که بحث های نظری در آن بسیار گسترده است و پیشینه، نظریه، چارچوب نظری مفهومی و ... آورده می شود، در ISI این قاعده وجود ندارد.

برای نوشتن بدنه مقاله ISI، باید به ترتیب مقدمه، نقشه کلی، مباحث نظری و در انتها سوال یا هدف نوشته شود .روش و نتایج بخش اصلی مقاله ای اس ای به شمار می رود ؛ یعنی باید روش تحقیق، مخصوصا روش های نو یا روش های ترکیبی آمیخته و فراتحلیلی در حوزه علوم انسانی به طور تخصصی با جزئیات کامل توضیح داده شده و روش تحقیق، جامعه آماری، نحوه نمونه گیری و غیره مطرح شود.

نتایج مقاله ISI

در بررسی مقاله توسط موسسه ISI، مهم ترین داوری روی نتایج انجام می شود و ترتیب منطقی و نظم بین آنها مورد بررسی قرار می گیرد؛ مقاله هایی که دارای نتایج و یافته های گیج کننده یا به اصطلاح فاضل وار باشند و خواننده نتواند با آن ارتباط برقرار کرده و مطالب را دریافت کند، از طرف داورهای مجله رد(ریجکت) و یا برای بازبینی توسط نویسنده بازگردانده می شود.

تفسیر نتایج در مقاله ISI و اهمیت آن

تفسیر نتایج به دست آمده از مقاله دارای اهمیتی بسیار و برای موسسه ISI خیلی مهم است؛ در ایران مقاله ها پس از نتیجه گیری رها می شوند و تفسیری از نتایج صورت نمی گیرد، در حالی که ISI بر تفسیر نتایج و اینکه چگونه این نتایج به دست آمده است، تاکیدی بسیار دارد.

بعد از قسمت تفسیر ، قسمت آخر مقاله ISI فهرست منابع است که در انتهای آن آورده می شود.

سفارش مقاله ISI

چنانچه زمان و یا تخصص کافی برای نوشتن مقاله ISI را نداشته باشید میتوانید برای استخراج مقاله از پایان نامه خود در موسسه سینا اقدام نمایید. تنها کافی هست پایان نامه ارشد و یا دکتری خود را به کارشناسان موسسه سینا از طریق ثبت سفارش در پایین همین صفحه و یا ارسال به ادرس ایمیل موسسه درخواست خود را مطرح نمایید؛ تا محققان رشته تخصصی شما با بررسی پایان نامه بهترین عناوین قابل استخراج را پیشنهاد داده و بعد از تایید از طرف شما ،اقدام به استخراج مقاله شود.

تمام روند پروسه تا 3 روز کاری به اتمام می رسد.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
با سلام هزینه نوشتن و پذیرش مقاله انگلیسی isi چقدر هست؟
سلام و عرض ادب ابتدا نهایت تشکر را داریم که ما را برای همکاری برگزیده اید. احتراما موسسات نگارش مقاله ندارند اگر پایان نامه داشته باشید مقاله استخراج کرده و سپس مجلات را تقدیم می کنیم هر کدام مورد تایید بود جهت پذیرش و چاپ اقدام می شود. با تشکر
2 سال پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
با سلام هزینه نوشتن و پذیرش مقاله انگلیسی isi چقدر هست؟
2 سال پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام